Philips oživuje vozidla průlomovými barevnými světlomety

1philssvetla900

Philips uvádí novou řadu produktů ColorVision, první autožárovku s barevným efektem ve světlometu, zatímco vozovka je osvětlena o 60% silnějším bílým světlem.

ColorVision

– nabízí jedinečnou úpravu vozidla: revoluční způsob pro řidiče, jak odlišit svůj vůz, s výběrem modré, zelené, žluté nebo fialové barvy .Díky speciální vrstvě na autožárovkách je možné přidat barevný odstín do světlometů, který do této doby nebyl legální. ColorVision je tedy první barevnou autožárovkou, která splňuje veškerou evropskou legislativu. Barevný efekt je vytvořen odrazem světla od optiky světlometu. Po zapnutí jsou samotné světlomety osvětleny s nádechem modré, zelené, žluté nebo fialové, podle typu zakoupené autožárovky. Světlo vyzařované vpřed je ale vždy bílé.

osvětluje vozovku o 60 % větším světlem než standardní autožárovka. Nejen že řidiči lépe vidí silnici před nimi, ale mohou i rychleji reagovat. ColorVision navíc zvyšuje viditelnost o 25 metrů ve srovnání se standardní autožárovkou a zjednodušuje tak předvídání překážek, které by se mohly v cestě objevit.

Autožárovky ColorVision

– jsou vytvořeny pro zlepšení světelné výkonnosti. Philips UV-křemičité sklo poskytuje nejvyšší úroveň odolnosti vůči otřesům. Křemičité sklo také nabízí excelentní odolnost vůči vlhkosti a extrémním teplotám. Autožárovky rovněž disponují speciální UV vrstvou chránící světlomety před škodlivým UV zářením, které způsobuje žloutnutí světlometů.

– splňují veškerou evropskou legislativu. Nicméně koncept barevných autožárovek je natolik revoluční, že Philips ke každému balení přikládá certifikační kartu. Ta umožňuje řidičům prokázat v případě silniční kontroly, že autožárovky jsou schváleny pro provoz na veřejných komunikacích.

– je dostupná v nejpopulárnějších verzích H4 a H7.

Pro více informací navštivte www.philips.com/colorvision

 

Royal Philips Electronics:

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) působí diverzifikovaně v oblastech zdravotní péče a životní pohody spotřebitelů, ve kterých usiluje o zlepšování kvality života lidí smysluplnými inovacemi na poli zdravotní péče, spotřebitelského životního stylu a osvětlení. Společnost Philips má sídlo v Nizozemí, v roce 2012 dosáhla obratu 24,8 miliardy eur, má přibližně 115 000 zaměstnanců a působí ve více než stovce zemí. Společnost sehrává vedoucí roli na poli péče o kardiaky, akutní medicíny a domácí péče, na poli úsporného osvětlení a nových druhů osvětlení i na poli pánského holení a stříhání a péče o chrup. Novinky ze společnosti Philips najdete na adrese www.philips.com/newscenter.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Oficiální slavnostní otevření digitální laboratoře SEAT

Oficiální slavnostní otevření...

SEAT Metropolis:Lab Barcelona sází ve svých budoucích projektech na autobusy na požádání nebo sdílené cestování po městě. Laboratoř SEAT Metropolis:Lab Barcelona – stoprocentní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Porsche ČR startuje projekt QHERO na podporu mladých talentů v autobranži: cílem projektu je motivace studentů k aktivnímu zájmu o obor a praxi

Porsche ČR startuje projekt QHERO na...

QHERO, projekt komplexní podpory škol a studentů automobilového zaměření, zahájili v Integrované střední škole automobilní v Brně jednatelé společnosti Porsche Česká republika Vratislav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia se vyšplhala až na samotný vrchol seznamu nominací soutěže Světové auto roku (WCOTY), a to díky šesti nominacím modelů Kia, nově uváděných na trzích po celém světě.

Kia se vyšplhala až na samotný vrchol...

Mezi nominovanými je i gran turismo Kia Stinger: Vysoký počet nominací – jde ruku v ruce s nedávnou produktovou ofenzivou automobilky Kia. Porotci soutěže WCOTY budou hodnotit modely Picanto,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mladí lidé baží po trendy vozech – na zimu preferují SUV, v létě sahají po kupé a kabrioletech

Mladí lidé baží po trendy vozech –...

Za pět let vzrostl počet studentů a mladých do 25 let kupujících ojetiny o třetinu. Vlastnit automobil patří v dnešní době pro mnohé k základní výbavě – a jinak tomu není ani u...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Největší showroom značek Renault a Dacia otevřela skupina TUkas v Praze Malešicích pod názvem TUkas ČSAO

Největší showroom značek Renault a...

Na plochu více než 1000 m2 se vejde 13 vozů Renault, 7 vozů Dacia a 4 užitkové vozy z programu PRO+. Na fotografii zleva: Petr Lehký, Zdeněk Grund, Jiří Tůma Výstavba trvala 1,5 roku, náklady na...