Peugeot v ČR v září opět rostl a očekává růst i v následujících měsících

V září prodeje značky Peugeot v České republice už pátý měsíc po sobě rostly, oproti loňskému roku se zvýšily o 7%.

V posledním čtvrtletí roku 2015

– bude společnost Peugeot ČR těžit hlavně z 1570 objednávek nových vozů uzavřených v rámci akce „7 dní Peugeot“, která letos zaznamenala největší úspěch ve své historii.

V září 2015 značka Peugeot v ČR registrovala

– 670 osobních a lehkých užitkových vozů, což je o 7 % více než loni. Za první tři čtvrtletí roku 2015 Peugeot prodal 5358 osobních a 1724 lehkých užitkových vozů, což představuje celkový nárůst o 9,5 %. V žebříčku automobilek si značka drží 6. místo.

Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR výsledky okomentovat:

„V letošní akci „7 dní Peugeot“ se dle očekávání prosadily naše nejoblíbenější modely: Peugeot 208 (379 objednávek), Peugeot 308 (254 objednávek) a Peugeot 2008 (242 objednávek). Výborný výsledek akce by nám v posledním letošním čtvrtletí měl umožnit završit rok stejně úspěšně, jak se nám dařilo takřka po celý letošní rok.“

Trio 208 – 2008 – 308 dominuje prodejům značky i v dalších evropských zemích

Např. ve Francii jsou všechny tři modely v první pětce nejprodávanějších osobních vozů na trhu, přičemž Peugeot 208 se v září už druhý měsíc po sobě stal nejprodávanějším osobním vozem ve Francii.

PEUGEOT

Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa. V roce 2014 prodal Peugeot po celém světě 1 635 000 vozů, zlepšil své výsledky v Evropě a v Číně a pokračoval v posunu směrem k luxusnějším kategoriím výrobků. Se zcela obnovenou „osmičkovou“ řadou nabízí Peugeot nejmladší produktovou řadu ve své historii. Vysoká úroveň kvality výrobků i služeb, elegance designu, péče o detail a jedinečný zážitek z řízení přispívají k emocím, které vzbuzuje každý vůz Peugeot. Tyto vlastnosti jsou pro značku, která prodala více než 60 milionů vozů, klíčové již 125 let.

Společnost PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA

–  působí jakožto české zastoupení značky Peugeot od prosince roku1996. Prostřednictvím rozsáhlé koncesionářské sítě zajišťuje komplexní nabídku kvalitních výrobků a služeb.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
AUTOCENTRUM Olomouc s.r.o.
Horní Lán 445/1, 779 00 - Olomouc
585 750 354
seat@seatolomouc.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Registrace značky Peugeot v ČR v říjnu:  stabilními výsledky k rekordnímu roku

Registrace značky Peugeot v ČR v...

I přes meziroční pokles v měsíci říjnu značka Peugeot v ČR získala letos počtvrté 4. pozici na trhu a udržela si celkový růstový trend letošního roku. S celkovým meziročním nárůstem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ PEUGEOT e-EXPERT

NOVÝ PEUGEOT e-EXPERT

Značka Peugeot se s vozem Peugeot e-Expert posunuje dál v plnění svého závazku nabídnout v roce 2021 kompletní modelovou řadu elektrifikovaných užitkových vozů. Verze Peugeot e-Expert bude...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V Kladně vznikla nová koncese Peugeot

V Kladně vznikla nová koncese Peugeot

Firma Auto Schwab je novým a v současné době jediným koncesionářem značky Peugeot v Kladně. Společnost získala kontrakty opravňující ji prodávat v rámci značky Peugeot nové vozy a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fleetové setkání s příchutí adrenalinu

Fleetové setkání s příchutí adrenalinu

První ročník akce Experience Day pro fleetové zákazníky Testování vozů včetně aktuálních novinek z portfolia skupiny Auto Palace Hosty akce svezl také účastník Rallye Dakar a soutěžní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot v ČR si v září zajistil největší tržní podíl roku 2019

Peugeot v ČR si v září zajistil...

V září Peugeot v ČR realizoval výrazný meziroční nárůst: +39,3 % a posun v žebříčku automobilek o dvě příčky na 4. pozici. Podíl značky na trhu dosáhl 6,05 %, a je tak nejvyšším...