Peugeot v ČR v září opět rostl a očekává růst i v následujících měsících

V září prodeje značky Peugeot v České republice už pátý měsíc po sobě rostly, oproti loňskému roku se zvýšily o 7%.

V posledním čtvrtletí roku 2015

– bude společnost Peugeot ČR těžit hlavně z 1570 objednávek nových vozů uzavřených v rámci akce „7 dní Peugeot“, která letos zaznamenala největší úspěch ve své historii.

V září 2015 značka Peugeot v ČR registrovala

– 670 osobních a lehkých užitkových vozů, což je o 7 % více než loni. Za první tři čtvrtletí roku 2015 Peugeot prodal 5358 osobních a 1724 lehkých užitkových vozů, což představuje celkový nárůst o 9,5 %. V žebříčku automobilek si značka drží 6. místo.

Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR výsledky okomentovat:

„V letošní akci „7 dní Peugeot“ se dle očekávání prosadily naše nejoblíbenější modely: Peugeot 208 (379 objednávek), Peugeot 308 (254 objednávek) a Peugeot 2008 (242 objednávek). Výborný výsledek akce by nám v posledním letošním čtvrtletí měl umožnit završit rok stejně úspěšně, jak se nám dařilo takřka po celý letošní rok.“

Trio 208 – 2008 – 308 dominuje prodejům značky i v dalších evropských zemích

Např. ve Francii jsou všechny tři modely v první pětce nejprodávanějších osobních vozů na trhu, přičemž Peugeot 208 se v září už druhý měsíc po sobě stal nejprodávanějším osobním vozem ve Francii.

PEUGEOT

Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa. V roce 2014 prodal Peugeot po celém světě 1 635 000 vozů, zlepšil své výsledky v Evropě a v Číně a pokračoval v posunu směrem k luxusnějším kategoriím výrobků. Se zcela obnovenou „osmičkovou“ řadou nabízí Peugeot nejmladší produktovou řadu ve své historii. Vysoká úroveň kvality výrobků i služeb, elegance designu, péče o detail a jedinečný zážitek z řízení přispívají k emocím, které vzbuzuje každý vůz Peugeot. Tyto vlastnosti jsou pro značku, která prodala více než 60 milionů vozů, klíčové již 125 let.

Společnost PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA

–  působí jakožto české zastoupení značky Peugeot od prosince roku1996. Prostřednictvím rozsáhlé koncesionářské sítě zajišťuje komplexní nabídku kvalitních výrobků a služeb.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autorizovaný dealer a opravce VOLVO

Člen koncernu TUkas

 

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.volvo@auto-staiger.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot 3008: nejvíce vyráběný vůz ve Francii

Peugeot 3008: nejvíce vyráběný vůz ve...

Peugeot 3008 se počtem vyrobených kusů v roce 2018 dostal na první pozici v rámci vozů vyráběných ve Francii. V továrně skupiny PSA v Sochaux bylo dosaženo produkce celkem 258 460 vozů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil. prodaných vozů a nárůst prodejů na mezinárodních trzích o 6,8 %

Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil....

Růst objemů prodeje již 5. rok po sobě, a to i přes nepříznivé ekonomické a geopolitické podmínky; Posílení „Princing power“ (strategie tvorby cen); Core Model Strategy (skladba modelové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový PEUGEOT PARTNER: Ovládnout nemožné

Nový PEUGEOT PARTNER: Ovládnout nemožné

Spojit užitečné s příjemným, každý den usedat za volant s radostí, optimalizovat svůj čas, cítit se v bezpečí a zvládat jakékoli jízdní podmínky, to je nabídka, kterou si značka Peugeot...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - OBCHODNÍCH VÝSLEDKY ZNAČKY PEUGEOT 2018

OBCHODNÍCH VÝSLEDKY ZNAČKY PEUGEOT 2018

Předkládáme Vám shrnutí nejdůležitějších informací, které se týkají obchodních výsledků značky Peugeot v roce 2018: 1 740 283 prodaných vozů Peugeot po celém světě. Nárůst...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V nové kampani odhaluje Peugeot svoji elektrickou budoucnost

V nové kampani odhaluje Peugeot svoji...

Peugeot vytvořil novou reklamní kampaň zaměřenou na budoucnost značky a současně zahájil další etapu partnerství v oblasti tenisu. Tato kampaň naznačuje strategii značky Peugeot zahrnující...