Peugeot v ČR dosáhl v říjnu rekordního tržního podílu

V měsíci říjnu značka Peugeot z hlediska prodejů opět sklidila bohatou úrodu. Na klesajícím automobilovém trhu zaznamenala nárůst o 26,8 % a její tržní podíl dosáhl rekordních 5,78 %.

Desátý měsíc roku je letos už osmým, ve kterém Peugeot překročil tisíc registrovaných vozů, a třetím, ve kterém pokořil pětiprocentní hranici podílu na trhu. Pokračoval tak v letošní nepřetržité sérii úspěšných prodejních měsíců, z níž je patrné, že rok 2018 bude pro značku Peugeot v ČR jednoznačně nejlepším v historii.

V rámci osobních vozů patřila v říjnu Peugeotu v ČR 5. příčka v pořadí automobilek, přičemž v loňském roce se musel spokojit až s 10. místem. S 900 registrovanými vozy získal 4,57% trhu osobních vozů, což představuje nárůst o 30 %. V kategorii lehkých užitkových vozů se Peugeot v říjnu opět ujal vedení a s 354 vozy obsadil 17,8%  trhu LCV. Celkový počet 1254 vozů znamenal kromě rekordního podílu na trhu (5,78 %) také postup na 5. místo v žebříčku značek.

Celkově za prvních 10 měsíců letošního roku registroval Peugeot v ČR 11 571 vozů, čímž s dvouměsíčním předstihem dosáhl úrovně celoročního prodeje značky v loňském roce (11 663 vozů ke konci prosince 2017). Vzhledem k tomu, že rok 2017 byl prodejně nejúspěšnější v historii, je zřejmé, že rok 2018 ho dalece překoná. K markantnímu zvýšení registrací o 18 %, což představuje 1761 vozů, přispěla zejména osobní modelová řada. S 9 309 registrovanými vozy a 4,09% podílem na trhu Peugeot vylepšil loňské skóre o 2 081 neboli 28,8 %, což je vzhledem ke klesajícímu trhu obdivuhodný výsledek.

Na trhu lehkých užitkových vozů bude značka Peugeot v letošním roce usilovat o obhajobu pozice „Nejprodávanější značka užitkových vozů  v ČR“, kterou získala loni. V říjnu učinila významný krok k dosažení tohoto cíle, když se po dvou měsících opět vrátila na první místo celkového pořadí automobilek a za prvních 10 měsíců vykázala 2 263 registrovaných užitkových vozů.

„Naše prodejní výkony jsou výsledkem dlouhodobé obchodní strategie založené na postupném pokračujícím růstu. Obchodní úspěch SUV řady, zářiová akce 7 dní Peugeot, významné fleetové zakázky – to jsou hlavní faktory, které táhly naše prodeje nahoru, nicméně díky stabilní obchodní politice byla značka Peugeot připravená reagovat na různé situace na trhu, zejména pak na nové homologace dle protokolu WLTP, čímž jsme se ubránili prodejním výkyvům. Mimořádně dobré výsledky v průběhu celého roku nás tak dovedly k rekordnímu finále v předstihu,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

 

 

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum BARTH a.s.
Bratří Štefanů 985, 500 03 - Hradec Králové
494 945 105
autocentrum@autocentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot 3008: nejvíce vyráběný vůz ve Francii

Peugeot 3008: nejvíce vyráběný vůz ve...

Peugeot 3008 se počtem vyrobených kusů v roce 2018 dostal na první pozici v rámci vozů vyráběných ve Francii. V továrně skupiny PSA v Sochaux bylo dosaženo produkce celkem 258 460 vozů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil. prodaných vozů a nárůst prodejů na mezinárodních trzích o 6,8 %

Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil....

Růst objemů prodeje již 5. rok po sobě, a to i přes nepříznivé ekonomické a geopolitické podmínky; Posílení „Princing power“ (strategie tvorby cen); Core Model Strategy (skladba modelové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový PEUGEOT PARTNER: Ovládnout nemožné

Nový PEUGEOT PARTNER: Ovládnout nemožné

Spojit užitečné s příjemným, každý den usedat za volant s radostí, optimalizovat svůj čas, cítit se v bezpečí a zvládat jakékoli jízdní podmínky, to je nabídka, kterou si značka Peugeot...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - OBCHODNÍCH VÝSLEDKY ZNAČKY PEUGEOT 2018

OBCHODNÍCH VÝSLEDKY ZNAČKY PEUGEOT 2018

Předkládáme Vám shrnutí nejdůležitějších informací, které se týkají obchodních výsledků značky Peugeot v roce 2018: 1 740 283 prodaných vozů Peugeot po celém světě. Nárůst...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V nové kampani odhaluje Peugeot svoji elektrickou budoucnost

V nové kampani odhaluje Peugeot svoji...

Peugeot vytvořil novou reklamní kampaň zaměřenou na budoucnost značky a současně zahájil další etapu partnerství v oblasti tenisu. Tato kampaň naznačuje strategii značky Peugeot zahrnující...