Pařížský autosalon 2016: stánek Citroën vzdává hold konektivitě a sdílení!

Citroën při své 4. veřejné debatě věnované zkušenostem zákazníků (Campus de l’Expérience Client), která se konala na pařížském autosalonu, pozval do svého stánku zástupce Facebooku a společně diskutovali o nových možnostech značek v době sdílení zkušeností v reálném čase.

1citrokonektivita854

Značka představila své novinky v oblasti konektivity a sdílení zážitků a zkušeností:

kameru ConnectedCAM Citroën ve voze Nová C3, aplikaci Share with U a stránky Citroën Advisor. Všechna tato řešení znamenají nový vztah k automobilu a zákazníkům zajišťují pocit, který Citroën označuje termínem „Feel Good“.

Tématem 4. debaty byly nové možnosti značek

– v době sdílení zkušeností v reálném čase. Zástupce Citroënu, ředitel pro marketing a komunikaci Arnauld Belloni, zde měl možnost diskutovat se zástupcem Facebooku, generálním ředitelem pro Francii a regionálním ředitelem pro jižní Evropu Laurentem Sollym.

Během otevřené a obohacující debaty zástupce značky Citroën vysvětlil její digitální strategii a připomenul zejména novinky, které v nedávné době Citroën představil. Jde například o představení vozu Citroën E-Méhari na Facebooku za použití technologie „Immersive Canvas“ nebo o facebookový profil věnovaný vozu Nová C3 (auto zde postuje vlastní fotky a videa nahraná pomocí kamery ConnectedCAM), atd.

Debata byla rovněž příležitostí pro připomenutí ofenzívy značky Citroën v oblasti služeb mobilního připojení a sdílení zkušeností prostřednictvím novinek značky:

Kamera ConnectedCAM Citroën v nabídce vozu Nová C3

S touto HD kamerou umístěnou hned za zpětným zrcátkem na čelním skle vozu Nová C3 je sdílení zážitků z jízdy konkrétnější než kdy jindy. Tato technologie nabízená ve světové premiéře jde zcela s dobou. Řidič může vyfotit nebo natočit, co vidí při jízdě před sebou: krásné záběry krajiny, západy slunce atd. Kamera s mobilním připojením vybavená GPS a interní pamětí 16 GB se stává opravdovým svědkem zážitků za volantem. Zachycené záběry jsou okamžitě k dispozici v telefonu pomocí bezplatné aplikace „ConnectedCAM Citroën“, která je umožňuje najít a případně sdílet na sociálních sítích.

Aplikace Share with U představená u vozu CXPERIENCE Concept

Vůz CXPERIENCE Concept, jehož snahou je nabídnout zcela nové zážitky z jízdy výrazně zacílené na pohodu celé posádky, nabízí novou aplikace z dílen Citroënu: „Share with U“. Tato bezplatná aplikace zaměřená na sdílení a zábavu všech cestujících, bude spuštěna začátkem roku 2017 v 17 evropských zemích. Aplikace funguje na principu „hubu“, prostřednictvím wifi hotspotu ve voze umožňuje centrální přístup ke všem mediálním souborům (fotky, hudba, videa) všech cestujících, kteří se připojí s vlastním telefonem. Aplikace mirroringu (kompatibilní s CarPlay i Android Auto) umožní zobrazení všech sdílených souborů na displeji vozu. Tato nabídka dokonale vyhovuje dnešnímu trendu sdílené mobility (spolujízdy atd.).

Citroën Advisor umožňuje zákazníkům hodnotit svůj vůz Citroën

Citroën Advisor je interaktivní webová stránka značky. Ta již od svého spuštění před 2 lety umožnila shromáždit 80 000  názorů zákazníků z více než 20 zemí. Služba Citroën Advisor, původně určená pro hodnocení kvality služeb prodejců sítě značky (prodej a servis), jde dnes dál a zákazníkům značky Citroën umožňuje podělit se o hodnocení svého vozu. Známky a hodnocení všech jsou k dispozici na www.citroen-advisor.cz.  Jde o rozhodnutí značky Citroën chovat se vůči zákazníkům transaprentně.

Citroën se touto bezprecedentní ofenzívou mobilního připojení

– jejímž hlavním záměrem je sdílení zážitků a zkušeností zákazníka, více než kdy jindy odlišuje od ostatních výrobců a plně ilustruje svůj slib „Be Different, Feel Good“.

Značka Citroën

Citroën je globální nespecializovaná automobilová značka, která od roku 1919 rozdává optimismus a vyznačuje se kreativitou a odvahou. Tyto hodnoty využívá ve prospěch pohody svých zákazníků, jimž odjakživa přináší nové odpovědi na otázky, které s sebou každá doba přináší. Dnes Citroën nabízí modely, pro něž je nejdůležitější design, komfort a technologická inteligence, ale také plynulý a transparentní vztah se zákazníky, o čemž svědčí  i internetová stránka věnovaná názorům zákazníků Citroën Advisor. Citroën, to je také 10 000 prodejen a servisů ve více než 90 zemích a téměř 1,2 milionů vozů prodaných v roce 2015. Je to také 8 titulů v Poháru konstruktérů ve WRC a v roce 2015 již 2. titul v řadě v Poháru konstruktérů ve WTCC.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro auta DS

PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro...

V průběhu roku 2024 získají modely DS Automobiles novou, jednodušší strukturu nabídky, vycházející ze dvou verzí s označením PALLAS a ÉTOILE. Cílem je zajistit větší přehlednost a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Průměrné emise CO2 nových automobilů v roce 2023 v Česku nepatrně klesly. Premiantem je Citroën

Průměrné emise CO2 nových automobilů...

V uplynulém roce si v oblasti osobních vozidel připsaly nejvíce registrací značky Škoda (35,0 %), Hyundai (9,1 %), Volkswagen (8,6 %), Toyota (7,9 %) a Kia (5,2 %). Jak je na tom český trh a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stellantis a Hype nasazují v Paříži první flotilu 50 bezbariérových taxíků na vodíkový pohon

Stellantis a Hype nasazují v Paříži...

Skupina Stellantis – první výrobce na světě, který uvedl na trh sériová užitková a osobní vozidla na vodíkový pohon – a Hype, nezávislý subjekt nabízející čistě vodíková řešení...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Koncepční bohyně zvítězila v anketě GQ CAR AWARDS 2023!

Koncepční bohyně zvítězila v anketě...

Koncepční vůz DS E-TENSE PERFORMANCE, navržený jako vysoce výkonná laboratoř, která má urychlit vývoj technologií pro další generace vozů DS Automobiles, získává nové ocenění v anketě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sláva na Hradě:  DS Automobiles a pak nový prezident

Sláva na Hradě: DS Automobiles a pak...

Pár dní před zvolením nové hlavy státu představila značka DS Automobiles na Pražském hradě své dva vrcholné modely, novou DS 7 E-TENSE 300 a limuzínu DS 9 E-TENSE 360. Modely mohli obdivovat...