Opel na 67. frankfurtském autosalonu: Opel Exclusive

Nejmodernější řešení: Digitální showroom 4Ka aplikace rozšířené reality umožňuje  zákazníkům nakonfigurovat si svůj Opel Insignia podle vlastního vkusu:

Od představení modelové řady Opel Insignia nové generace

– zavádí automobilový výrobce z Rüsselsheimu novou úroveň individualizace označovanou jako Opel Exclusive. Ta poskytuje zákazníkům modelu Opel Insignia, bez ohledu na to zda pro verzi grand Sport, Sports Tourer, Country Tourer anebo GSi, neomezený výběr barvy a několik exkluzivních designů kol z lehké slitiny. Později přibude i výběr ze speciálních kůží pro interiér a dalších designových detailů, které jim umožní vytvořit si automobil vystupující z masy a odrážející jejich vlastní vkus.

Výběr perfektní barvy pro nový automobil

– může být někdy složitější, než se na první pohled zdá. Často je podle osobního vkusu červená barva nabízená výrobcem příliš tmavá, modrá přespříliš světlá a zelená moc krémová. Proto někdy zákazníci musí při koupi nového vozu akceptovat mnohý kompromis a Opel je prvním masovým výrobcem, který svým programem Opel Exclusive přináší řešení tohoto problému. Navzdory označení, Exclusive v tomto případě neznamená něco elitářského anebo dostupného jen pro omezený okruh. Název naopak reflektuje touhu značky Opel poskytnout širokému okruhu zákazníků možnost vytvořit si něco, co je exkluzivní díky jejich vlastnímu vkusu, a umožnit jim odměnit se osobním vyjádřením, které pro ně samotné představuje přidanou hodnotu.

Tina Müller, šéfka marketingu Opel, zdůraznila:

„Opel Exclusive takřka nezná limity. Individualizované barvy, modifikované detaily designu a nenapodobitelné komfortní prvky umožňují zákazníkovi vytvořit si automobil Insignia přesně podle vlastního vkusu. Doslova stejně jedinečný, jako je on sám.“ 

Vystoupit z masy vlastní exkluzivní barvou

Při individualizaci svého nového modelu Opel Insignia si mohou zákazníci programu Opel Exclusive vybrat z 15 předdefinovaných barevných odstínů. Tyto barvy jsou k dispozici navíc k normální škále barev a jsou vyhrazeny výlučně jen pro klienty Opel Exclusive. To ale zdaleka ještě není vše. Zákazníci, kteří si přejí ještě vyšší míru individualizace, si mohou vytvořit zcela vlastní barvu. A je jedno, zda má být automobil sladěný s barvou oblíbené kravaty anebo s odstínem očí milované bytosti. Experti Opel po dodání vzorku namíchají preferovanou barvu přesně podle přání zákazníka.

Kromě volby odstínu barvy

– si mohou zákazníci Opel Exclusive zvolit další úroveň individualizace výběrem verze lakování. Opel nabízí v současnosti pro každou barvu pět různých verzí lakování:

  • Třívrstvý lak: Vytváří intenzivní a měkký vzhled laku
  • Metalizovaný lak: Odráží víc dopadajícího světla, což mu dodává jiskřivý žár.
  • Perleťový lak (mica): Září jemnou vrstvou krystalků vyvolávajících neobyčejně přirozený perleťový lesk
  • Normální lak: Má intenzivní barvu příslušného odstínu bez přídavného efektu
  • Barevný lak s vrchním čirým lakem: Dodává barvě výraz hloubky při zachování její intenzity.

A jestliže mají standardní modely Insignia na váš vkus

– mnoho chromu, komplet High Gloss Black Pack dává modelu Exclusive osobitý sportovní nádech prvky vyvedenými ve vysoce lesklé černé barvě: lišta s logem Opel na masce chladiče, lišty kolem bočních oken, kryty vnějších zpětných zrcátek a další detaily.

Při volbě barevného odstínu a způsobu jeho provedení

– nabízí program Opel Exclusive další možnosti individualizace výběrem ze čtyř nových exkluzivních designů disků kol z lehké slitiny ve formátu od 18 do 20 palců. Vnějšímu fascinujícímu designu modelu Insignia dodávají novou dynamiku. Navíc Opel nabízí i paletu exkluzivních kůží a dekoračních prvků pro interiér, kterými si zákazníci mohou svůj automobil ještě přiblížit svému osobnímu vkusu.

Nový digitální showroom a aplikace rozšířené reality

Jako součást programu Opel Exclusive připravil výrobce i nová digitální řešení. Zákazníci si mohou například vytvořit své vozidlo v ultra vysokém rozlišení v digitálním 4K showroomu, což jim umožňuje spatřit svůj budoucí automobil, jako by stáli vedle něho. Kromě toho přidává Opel novou dimenzi exkluzivity s aplikací Opel Exclusive Augmented Reality App. Umožňuje zákazníkům vzít si svůj virtuální automobil s sebou domů. Aplikaci je třeba stáhnout (z Apple iTunes a Google Play), otevřít a poslat na e-mailový účet. Při oskenování smartfonem anebo tabletem může potenciální zákazník vidět svůj jedinečný automobil z každého úhlu. Obrázky může poslat e-mailem přátelům anebo je vystavit na rozličných sociálních sítích.

 

Autorizovaný dealer a opravce OPEL

Člen koncernu TUkas

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.opel@auto-staiger.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Opel Astra: Přes překážky ke hvězdám

Opel Astra: Přes překážky ke hvězdám

Přes 30 let, šest generací a jedno legendární auto, které se vyrábí tak dlouho, až to není pěkné. Co naopak pěkné je, to je právě nová Astra. Novinka Opelu podle všeho trefila jackpot....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - První továrna na světě sériově vyrábějící užitkové vozy poháněné vodíkem, elektřinou i fosilními palivy

První továrna na světě sériově...

Skupina Stellantis cílí na to, stát se prvním producentem sériově vyráběných užitkových vozidel na vodíkový pohon. Proto se v továrně ve francouzském Hordainu rozjede velkosériová výroba...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Které auto do 100 tisíc doporučíte příbuzným? Profesionální mechanici hodnotili nejoblíbenější značky Čechů

Které auto do 100 tisíc doporučíte...

Jaké auto v jednotlivých cenových kategoriích by doporučili svým známým automechanici? To zjišťoval unikátní průzkum prováděný sítí nezávislých autoservisů ProfiAuto. 239...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Opel i v období COVID krize vykazuje zisk!

Opel i v období COVID krize vykazuje zisk!

Operativní zisk německé automobilky za první pololetí roku 2020 dosáhl výše 110 milionů EUR I když evropský automobilový trh je brutálně zasažen krizí COVID-19 –  v prvních šesti...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jürgen Klopp, nejlepší fotbalový trenér světa, otestoval novou Mokku

Jürgen Klopp, nejlepší fotbalový...

Úspěšný kouč po první jízdě prohlásil: „Super auto!“ Opel Brand Ambassador tvrdí: „S Mokkou zase zažijete řidičskou radost!“ Jürgen Klopp, vysoce respektovaný fotbalový trenér klubu...