Obhájení titulu Superbrands doplnilo i ocenění v soutěži Marketér roku

  • Společnost Auto Palace Group obhájila titul Superbrands z loňského roku
  • Mezinárodní ocenění za budování značky získala jako jediná automobilová dealerská skupina
  • Auto Palace se tak zařadila k dalším firmám oceněným letos titulem Superbrands – Electro World, Uniqa nebo Hornbach
  • Skupina Auto Palace získala letos poprvé také ocenění v oborové soutěži Marketér roku

Dealerská skupina Auto Palace obhájila i v roce 2019 zisk prestižního ocenění Superbrands za dlouhodobé úsilí o rozvoj znalosti a hodnot své značky v České republice. Na opětovné získání zmíněného titulu navázala také nedávným oceněním Duhový delfín v prestižní oborové soutěži Marketér roku, kterou každoročně vyhlašuje Česká marketingová společnost.

Mezinárodní titul Superbrands se v ČR uděloval letos pošesté. Jeho držitelé prošli výběrovým řízením, na jehož konci rozhodovala expertní komise tvořená profesionály z obchodu, komunikace, marketingu a médií. Rozhodujícími kritérii při posuzování soutěžících byla úroveň budování povědomí a hodnot značky.

Opětovný zisk ocenění Superbrands 2019 přichází v době, kdy automobilový průmysl v EU prochází poměrně významnými změnami a regulacemi. Přesto se skupině Auto Palace podařilo udržet vloni obrat v ČR na úrovni 6 miliard Kč. K tomuto výsledku přispěla dlouhodobá i vhodně orientovaná marketingová komunikace s veřejností, korporátními klienty a zaměstnanci Auto Palace.

„Už při zisku loňského ocenění Superbrands jsme s ním intenzivně pracovali v různých marketingových kanálech – kromě klasického PR jsou například pečetě Superbrands součástí emailových podpisů všech našich 600 zaměstnanců v ČR, na všech pobočkách jsou vystaveny diplomy a plakáty, loga jsme zařadili na webové stránky a opatřili jimi klientské tištěné materiály, jako jsou letáky nebo prodejní desky. Pro brandování menších předmětů, například dárků, máme vyrobené samolepky. Ocenění nám rovněž pomáhá při náboru nových zaměstnanců a během výběrových řízeních na flotilové obchody s korporátními klienty,“ vysvětil Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.

Dealerská skupina Auto Palace obhájila i v roce 2019 zisk prestižního ocenění Superbrands za dlouhodobé úsilí o rozvoj značky Auto Palace v České republice. Zařadila se tak do skupiny dalších firem oceněných tímto titulem, jako jsou Electro World, Uniqa nebo Hornbach. Marketingový manažer Auto Palace CZ/SK Stanislav Perkner převzal ocenění z rukou Romana Sovjáka, ředitele Superbrands pro Českou republiku.

Skupina Auto Palace získala letos poprvé ocenění v oborové soutěži Marketér roku, kterou již počtrnácté vyhlásila Česká marketingová společnost. Cenu Duhový delfín za inovativní projekt “Virtuální showroom” převzal Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.

OCENĚNÍ MARKETÉR ROKU

Ve stejném období navíc získala skupina Auto Palace další ocenění, a to v prestižní oborové soutěži Marketér roku, kterou již počtrnácté vyhlásila Česká marketingová společnost (ČMS) pod záštitou osobnosti světového marketingu prof. Philipa Kotlera. Cenu prezídia ČMS Duhový delfín získal za inovativní projekt Virtuálního showroomu Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.

„Jsme samozřejmě velmi rádi, že naše marketingové aktivity byly oceněny v letošním ročníku soutěže Marketér roku. Je to o to cennější, že se jedná o náš první úspěch v tomto prestižním oborovém klání,“ uvedl Perkner.

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA AUTO během léta zmodernizovala a rozšířila výrobní provozy, připravuje se na elektromobilitu

ŠKODA AUTO během léta zmodernizovala a...

V závodech ŠKODA AUTO bylo realizováno 180 projektů, souvisejících mimo jiné s přípravou výroby elektrických vozidel a nové generace motorů EA211 EVO Nové svařovací roboty rozšířily...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Směle do českého finále

Směle do českého finále

Vrchol sezóny českého šampionátu ve Zlíně Štajf s Havelkovou jedou o české i evropské body Polo GTI R5 opět v barvách reprezentačního ACCR týmu Zdejší jubilejní dvacátý start Vojtěcha...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Hyundai IONIQ obhájil pět hvězdiček v nárazových testech Euro NCAP

Nový Hyundai IONIQ obhájil pět...

Všechny tři verze s elektrifikovaným pohonem patří mezi absolutně nejbezpečnější vozy ve své třídě Nejvyšší hodnocení ochrany dospělých cestujících, dětí i chodců, ale také...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dunlop Sport Classic už druhým rokem vítězí v testu vintage pneumatik časopisu Auto Bild Klassik

Dunlop Sport Classic už druhým rokem...

Německý automobilový časopis Auto Bild Klassik[1] ocenil pneumatiky Dunlop pro oldtimery prvním místem ve svém každoročním testu historických „vintage“ pneumatik Dunlop Sport Classic porazily...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Každý pátý český řidič za volantem usnul

Každý pátý český řidič za volantem...

Mikro spánek: 56 metrů „bez řidiče“ Přiznání samotných motoristů zní – celkem 20 % řidičů v anonymním průzkumu potvrdilo, že už zažilo okamžik mikro spánku za volantem. Rozhodně...