Nový model Tarraco: správné SUV pro završení největší produktové ofenzivy značky SEAT

  • SEAT vstupuje s modelem Tarraco na trh velkých SUV a završuje svou produktovou řadu v segmentu SUV, která již zahrnuje modely Arona a Ateca
  • Tarraco je svěží novinkou v segmentu díky kombinaci mimořádné úrovně designu, kvality, výbavy, konektivity, bezpečnosti, stylu a dynamiky
  • Velké SUV nabízí zákazníkům ještě více variability v pětimístné i sedmimístné verzi
  • SEAT Tarraco bude uveden na trh na začátku roku 2019

Největší produktová ofenziva značky SEAT vrcholí představením modelu Tarraco, nové vlajkové lodi španělského výrobce automobilů. Velké SUV zvýší marže společnosti SEAT, rozšíří její portfolio a vylepší její konkurenceschopnost rozšířením pokrytí evropského automobilového trhu na 80 % segmentů.

SEAT hledí do budoucnosti s jistotou a optimismem díky rozšiřování své produktové řady o nové modely a modernizaci svých bestsellerů na trhu. SEAT přitom nabízí vozidla, která pokrývají všechny aspekty životního stylu zákazníků. Od ledna do října letošního roku dodal SEAT zákazníkům na celém světě celkem 449 000 vozidel, což je o 13,7 % více než ve stejném období roku 2017 (395 100 vozů).

Nové SUV kombinuje klíčové vlastnosti všech vozidel v produktové řadě SEAT: design a funkčnost, sportovní charakter a komfort, vyspělou techniku a emoce, avšak v podobě, která vyhovuje širší škále životních stylů. Nový SEAT Tarraco je navržen pro řidiče, kteří požadují užitné vlastnosti pětimístného nebo sedmimístného vozidla, praktičnost vyšší polohy sedadel, ale zároveň si potrpí na vytříbenou estetiku vozidla a oceňují harmonickou kombinaci sebejistoty, elegance a sportovního charakteru modelu Tarraco.

Trh SUV pokračuje v růstu. Tarraco na něj bude uvedeno na začátku roku 2019. Nový model bude hrát pro značku SEAT klíčovou roli, protože přispěje k dalšímu upevnění její pozice na trhu a podpoří pokračování trendu nepřetržitého růstu prodeje vozů SEAT. Tarraco se v trojici modelů SUV stane lídrem a přinese nové příležitosti pro ještě větší expanzi.

Úvod

SEAT Tarraco přijíždí. Nejnovější vozidlo, navržené a vyvinuté v Technickém centru SEAT v Martorellu a vyráběné ve Wolfsburgu (Německo), je třetím krokem v produktové ofenzivě společnosti v segmentu SUV. Tarraco přináší do svého segmentu svěží vzhled, umocněný mimořádnou sebejistotou, elegancí, sportovním charakterem a pevným odhodláním.

Nový model Tarraco je hlavou rodiny SUV značky SEAT, která již zahrnuje menší modely Ateca a Arona. Tarraco spojuje nejmodernější technologie, dynamické jízdní vlastnosti, praktičnost a funkčnost s elegantním, progresivním designem. Tarraco kombinuje mnoho předností, vyplývajících z jeho větších rozměrů. Vzniklo tak vozidlo, které si snadno poradí se všemi výzvami moderního života.

Tarraco dostalo označení podle středomořského města Tarragona, historického, kulturního centra s ohromující architekturou, ale s duchem, který je mladý a dobrodružný. Tarraco bylo vybráno ve veřejném hlasování více než 146 000 fanoušků, kteří se zúčastnili poslední fáze soutěže #SEATseekingName.

Nové SUV kombinuje klíčové atributy, jimiž se vyznačují všechny vozy v produktové řadě SEAT: design a funkčnost, sportovní charakter a komfort, cenová dostupnost a kvalita, vyspělá technika a emoce, a díky tomu je vhodným doplňkem rozmanitých životních stylů. Nový SEAT Tarraco je koncipován pro řidiče, kteří požadují užitné vlastnosti a všestrannost pětimístného nebo sedmimístného automobilu, praktičnost vyšší polohy sedadel, ale také oceňují vytříbenou estetiku vozidla a harmonickou kombinaci sebejistoty, elegance a sportovního charakteru modelu Tarraco.

V interiéru modelu Tarraco se snoubí vysoká kvalita, ergonomie a velkorysý prostor s nejmodernějšími technologiemi informačních a zábavních systémů a konektivity. Účelem je zajistit maximální úroveň interakce mezi řidičem a vozidlem.

Zákazníci mají pro model Tarraco na výběr dva vyspělé zážehové motory a dvě sofistikované vznětové jednotky. Všechny motory splňují nejpřísnější emisní normy a zároveň poskytují vynikající provozní vlastnosti a výkonové parametry. Velké SUV je navíc připraveno na budoucnost, včetně alternativních pohonů.

Tarraco ztělesňuje svým výrazným vnějším designem, luxusní atmosférou v interiéru, řadou vyspělých motorů a technologiemi podvozku pro dynamické jízdní vlastnosti základní hodnoty značky SEAT a přináší je do segmentu velkých SUV, aby v něm způsobil zásadní změnu.

„SEAT v posledních letech prochází největší produktovou ofenzivou. Představení modelu SEAT Tarraco, našeho prvního velkého SUV, je součástí našeho rozsáhlého programu investic ve výši 3,3 miliardy eur, vynaložených v letech 2015 až 2019 na zajištění budoucnosti naší společnosti a modernizaci a rozšíření produktové řady námi nabízených vozidel,“ řekl Luca de Meo, předseda představenstva společnosti SEAT. „Tarraco nejenže završuje naši rodinu modelů SUV, ale také přináší svěží vítr do svého segmentu a pomůže získávat nové zákazníky pro značku SEAT.“

Vnější design

Větší rozměry inspirovaly tým designérů k nalezení větší rovnováhy mezi uceleným estetickým pojetím a účelnými proporcemi. Přestože má SUV Tarraco vnější délku 4735 mm, vnější šířku 1839 mm a vnější výšku 1658 mm, umožňující vytvoření obrovského vnitřního prostoru a impozantního exteriéru, vyzařuje jeho celkový design lehkost a agilitu, společně s robustností a praktičností.

Výraznější design masky chladiče na přídi dodává vozu nepřehlédnutelné rysy a charakter. Ostře tvarované světlomety LED si zachovávají pro značku SEAT charakteristický trojúhelníkový základní tvar, ale do karoserie jsou více zapuštěny, čímž vozu propůjčují ještě rozhodnější vzhled.

Důležitým aspektem modelu Tarraco je světelná technika. SUV používá výhradně techniku LED pro vnější i vnitřní osvětlení, a to v sériové výbavě linií Xcellence a Style. Pro designéry to znamenalo větší tvůrčí svobodu ve snaze o zvýraznění a odlehčení designu velkého SUV. Výhodou pro zákazníky je jasnější a ostřejší osvětlení.

Designéři si dali velmi záležet, aby Tarraco působilo při pohledu ze sedadla řidiče mnohem menší, než ve skutečnosti je. Tohoto efektu dosáhli důmyslnou kombinací ploch a linií na kapotě.

„Nový model Tarraco zanechává na první pohled silný dojem díky excelentním proporcím a elegantnímu, ale zároveň i sportovnímu designu. Vyvolává pocit hrdosti svou asertivní přídí, přídí, která naznačuje, jak bude vypadat budoucnost značky SEAT,“ řekl Alejandro Mesonero-Romanos, šéfdesignér společnosti SEAT. „A stejně jako u každého vozidla z našeho vývoje jsme se s velkou vášní a mimořádnou pozorností věnovali také detailům modelu Tarraco, v souladu s naší filozofií: Pokud to vypadá skvěle, je to skvělé.“

Navzdory mimořádné důležitosti estetického dojmu musí být SUV také praktickým, funkčním vozidlem. Proto byl v případě zadní partie kladen důraz na nízkou podlahu zavazadlového prostoru. Osvětlení je koncipováno tak, aby umocňovalo šířku a praktičnost SUV.

Osvětlení LED umožnilo zahrnout do výbavy funkci dynamických ukazatelů směru vzadu. Jedná se o další technologii, která umocňuje dokonalé propojení tvaru a funkce v modelu Tarraco.

Tvary, velikost a celkový dojem modelu SEAT Tarraco umocní jakákoli z osmi nabízených barev karoserie: Dark Camouflage, bílá Oryx, stříbrná Reflex, modrá Atlantic, šedá Indium, béžová Titanium, černá Deep a šedá Urano. A touto harmonií se vyznačují oba stupně výbavy, Style i Xcellence.

Vnitřní design

Uvnitř designéři vynaložili obrovské úsilí, aby vytvořili interiér, v němž se budou cestující cítit útulně. Přístrojovou desku rozděluje horizontální linie, která umocňuje šířku modelu Tarraco a pocit prostornosti v interiéru. Zároveň však také vyvolává pocit jistoty.

Interiér nabízí tvarové řešení, funkčnost a kvalitu, která je v současné konkurenci na trhu nezbytná, bez ohledu na to, zda si zákazník vybere tradiční pětimístné uspořádání, nebo na přání dodávanou sedmimístnou konfiguraci.

Vnitřní design SUV vyzařuje kvalitu, která je obvyklá v prémiovém segmentu. Kombinace různých materiálů vyvolává pocit jistoty bez ohledu na zvolenou výbavovou linii a specifikaci.

Dokonale tvarovaný interiér vychází vstříc odlišným požadavkům řidiče a cestujících. Ergonomicky navržená přístrojová deska je zaměřena na řidiče a společně s optimalizovanou polohou za volantem umožňuje snadné ovládání. Cestující vpředu i na sedadlech vzadu si mohou užívat komfortního cestování díky velkorysému vnitřnímu prostoru pro nohy a hlavu. Dokonce i třetí řada sedadel nabízí dostatečný prostor.

„Je důležité, aby se cestující cítili komfortně a měli dostatek prostoru. Interiér modelu Tarraco je proto velkorysý. Cestující mají velký prostor pro hlavu. A prostor pro nohy, který jsme vytvořili, je fantastický,“ řekl Alejandro Mesonero-Romanos.

Preciznost je v interiéru doslova hmatatelná, a to zejména v designu a umístění informačního a zábavního systému a digitálního panelu přístrojů SEAT s 10,25“ displejem. Centrální 8“ displej informačního a zábavního systému není zapuštěn do přístrojové desky, nýbrž se vyznačuje „plovoucím“ uložením v ergonomičtější poloze s lepší čitelností pro řidiče. Tím je zaručeno ještě snadnější a bezpečnější ovládání.

Vnitřní design završuje velmi kvalitní řemeslné zpracování a pečlivý výběr materiálů a barev – na výběr jsou čalounění sedadel tkaninou, materiálem Alcantara® nebo na přání černou kůží, ve spojení s elegantním a sportovním černým čalouněním stropu – společně s precizní funkcí všech tlačítek a ovládacích prvků, které dokládají nejvyšší pozornost věnovanou detailům. Vnitřní výbava zahrnuje rovněž vnitřní zpětné zrcátko bez rámečku, na přání dodávané vyhřívání sedadel vpředu a vzadu nebo elektrické nastavování polohy sedadla řidiče s funkcí paměti.

Informační a zábavní systémy a konektivita

Žijeme v síťově propojeném světě díky chytrým telefonům a počítačům. Součástí této sítě se stane také nový SEAT Tarraco, nejnovější a největší SUV značky.

Tarraco poskytuje nejdůležitější informace na velkém 8“ centrálním „plovoucím“ displeji, který využívá technologii SEAT Full Link. Toto řešení pro komplexní konektivitu, včetně systémů Android Auto a Apple CarPlay, umožňuje uživatelům těžit z výhod maximálního propojení chytrého telefonu a vozidla.

Tarraco umožňuje bezpečné spojení s okolním světem kdykoli a kdekoli, včetně telefonování, textových zpráv, přehrávání hudby, hlasového ovládání a aplikace SEAT Drive App.

SEAT Drive App poskytuje uživatelům možnosti individualizace funkcí, jako je pořizování záznamů o projížděných trasách, kontrola stavu vozidla nebo vyhledání skladby prostřednictvím služby Shazam (pouze pro Android Auto), a to vše prostřednictvím 8“ dotykového displeje modelu Tarraco.

Tarraco využívá výhod přehlednosti a konektivity centrálně umístěného informačního a zábavního systému. Velké SUV disponuje rovněž všestranným a individualizovatelným digitálním panelem přístrojů „SEAT Digital Cockpit“, který poskytuje řidiči informace ještě přehlednějším způsobem a umožňuje mu ještě pozorněji sledovat dění na silnici.

Interaktivní a individualizovatelný digitální displej s úhlopříčkou 10,25“ a vysokým rozlišením má moderní a všestranný design s vyšší úrovní funkčnosti. Řidič na něm může sledovat obvyklé informace o rychlosti jízdy a otáčkách motoru jako na analogových přístrojích, ale také barevné mapy a pokyny navigačního systému.

Ovládání poskytovaných informací je snadné. Po stisknutí tlačítka „View“ na volantu se na displeji objeví nabídka tří různých režimů zobrazování, které minimalizují rozptylování pozornosti řidiče a maximalizují čitelnost poskytovaných informací v závislosti na požadavcích uživatele.

Přechody mezi nabízenými informacemi na displeji TFT s rozlišením 1280 x 480 pixelů jsou plynulé díky obnovovací frekvenci 75 Hz. Snadnější čitelnost informací přispívá k ještě nižšímu zatížení řidiče stresem.

Nový model Tarraco k tomu přidává krystalicky čistý zvuk audiosystému BeatsAudio a přihrádku pro konektivitu, která umožňuje bezkabelové připojení a nabíjení chytrých telefonů.

Tarraco je navíc prvním modelem značky SEAT s funkcemi ovládání pomocí gest (ve spojení s navigačním systémem Plus a 8“ displejem). Displej tak reaguje na pouhý pohyb ruky řidiče bez nutnosti dotyku.

Poháněcí ústrojí

Nabídka motorů pro model Tarraco zahrnuje jednotky s výkonem od 150 k do 190 k, přímým vstřikováním paliva, přeplňováním turbodmychadlem a systémem start-stop. Všechny nabízené jednotky splňují nejnovější emisní normy a vyznačují se vynikajícími výkonovými parametry, hospodárností a spolehlivostí.

K dispozici budou dva zážehové čtyřválce. Jednotka 1.5 TSI poskytuje nejvyšší výkon 150 k a prostřednictvím šestistupňové mechanické převodovky pohání přední kola. Motor o zdvihovém objemu 2,0 litru je vyladěn na 190 k a jeho hnací síla je přenášena na všechna kola prostřednictvím sedmistupňové převodovky DSG a systému 4Drive.

Zážehový čtyřválec 1,5 litru dosahuje nejvyššího výkonu 150 k v rozsahu od 5000 do 6000 otáček za minutu. Maximální točivý moment 250 N.m je k dispozici od pouhých 1500 až do 3500 otáček za minutu. Z hodnot vrtání 74,5 mm a zdvihu 85,9 mm vyplývá zdvihový objem 1498 cm3. Kompresní poměr je 10,5:1. Tarraco s tímto motorem dosahuje nejvyšší rychlosti 201 km/h.

Větší jednotka 2.0 TSI má vrtání 82,5 mm, zdvih 92,8 mm, kompresní poměr 11,65:1 a nejvyšší výkon 190 k od 4200 do 6000 otáček za minutu. Enormní točivý moment
320 N.m působí na klikový hřídel v rozsahu od 1500 do 4100 otáček za minutu. Tarraco s větším zážehovým motorem pokoří hranici 100 km/h za pouhých 8,0 sekundy a dokáže jet nejvyšší rychlostí 211 km/h.

Nabídka zahrnuje také dva vznětové motory. V obou případech se jedná o jednotku 2.0 TDI, nabízenou ve dvou výkonových stupních se 150 k, resp. 190 k. Oba turbodiesely sdílejí vrtání 81 mm a zdvih 95,5 mm, liší se však kompresním poměrem. Verze s výkonem 150 k pracuje s kompresním poměrem 16,2:1, zatímco motor o výkonu 190 k má kompresní poměr 15,5:1.

Varianta o výkonu 150 k se bude dodávat s šestistupňovou mechanickou převodovkou a pohonem předních kol, nebo se sedmistupňovou převodovkou DSG a pohonem všech kol 4Drive. Vznětový čtyřválec je vyladěn na nejvyšší výkon 150 k při 3500 až 4000 otáčkách za minutu a maximální točivý moment 340 N.m od 1750 do 3000 min-1. Verze s výkonem 190 k bude nabízena výhradně v kombinaci s pohonem 4Drive a sedmistupňovou převodovkou DSG. Její nejvyšší výkon je 190 k při 3500 až 4000 otáčkách za minutu a maximální točivý moment 400 N.m od 1750 do 3250 min-1.

Tarraco se vznětovým motorem o výkonu 150 k a pohonem předních kol se může pochlubit nejvyšší rychlostí 202 km/h a zrychlením z 0 na 100 km/h za 9,8 sekundy. Tarraco není pomalé ani ve verzi s pohonem všech kol, která dosahuje nejvyšší rychlosti 198 km/h a výše uvedeného času ve sprintu.

Výkonnější vznětový motor se dodává výhradně v kombinaci s pohonem 4Drive a sedmistupňovou převodovkou DSG. Díky výkonovým parametrům 190 k/400 N.m se může řidič spolehnout na vynikající jízdní dynamiku bez ohledu na provozní podmínky. Nejvyšší rychlost činí 210 km/h a z klidu na 100 km/h dokáže velké SUV zrychlit za pouhých 8,0 sekundy.

SEAT Tarraco je již připraven na využití alternativních pohonů, jejichž zařazení do nabídky v budoucnosti přinese další zvýšení hospodárnosti. Do roku 2020 bude model Tarraco nabízen i v hybridní verzi s možností vnějšího nabíjení.

Podvozek

SEAT Tarraco byl zkonstruován pro řidiče, kteří touží po vozidle, jež by jim poskytlo jak potěšení z jízdy, tak i funkčnost. Pro zákazníky, kteří potřebují praktičnost až sedmimístného interiéru s prostorem pro cestování s celou rodinou a přáteli, ale zároveň oceňují vozidlo, které pohotově reaguje na požadavky řidiče a nabízí dynamické jízdní vlastnosti.

„SEAT Tarraco je mistrovským dílem funkčnosti a variability. Zákazníkům díky tomu nabídne prostor a variabilitu, kterou očekávají od velkého SUV. Je to nejsportovnější vozidlo ve svém segmentu z hlediska designu a také díky adaptivním tlumičům DCC, které umožňují řidiči nastavit si charakteristiku odpružení podle svých představ,“ řekl Dr. Matthias Rabe, člen představenstva společnosti SEAT, odpovědný za výzkum a vývoj.

Klíčem k mimořádné praktičnosti i dynamickému charakteru je nejnovější technika koncernu Volkswagen. Velké SUV je zkonstruováno na základě platformy MQB-A s dlouhým rozvorem.

Přední kola modelu SEAT Tarraco jsou nezávisle zavěšena na vzpěrách McPherson a spodních příčných ramenech s vinutými pružinami a hydraulickými tlumiči. Vzadu je víceprvková náprava, rovněž s vinutými pružinami a hydraulickými tlumiči.

Nastavení adaptivních tlumičů DCC (Dynamic Chassis Control) je dokonale připraveno jak pro sportovní jízdu, tak pro maximální komfort při cestování na delší vzdálenosti, a to na různých druzích silnic. Řidič si může vybrat preferované nastavení (Normal, Eco nebo Sport), ale systém se také automaticky přizpůsobuje aktuální jízdní situaci a mění charakteristiku odpružení v závislosti na povrchu vozovky a jízdním stylu.

Inteligentní systém DCC používá elektronicky řízené tlumiče. Senzory nepřetržitě sledují pohyby jednotlivých kol a řídicí jednotka na základě získávaných dat vypočítává optimální tlumicí sílu. Systém dokáže reagovat na nerovnosti během milisekund, a optimalizovat také jízdní vlastnosti.

Podvozek díky tomu nabízí nejvyšší úroveň komfortu, ať je model Tarraco vybaven 17“ koly z lehké slitiny, nebo největší variantou nabízených kol, broušenými 20“ koly z lehké slitiny s matnou povrchovou úpravou.

Řidič dostává podrobné informace o stavu vozovky prostřednictvím vyváženě nastaveného hřebenového řízení s elektrickým posilovačem, který poskytuje maximální zpětnou vazbu a potěšení z jízdy.

Výsledkem jsou pohotové reakce a agilita, které by jen málokdo očekával od velkého SUV. Tarraco s rozvorem 2790 mm a hmotností od 1687 kg to však zvládá dokonale, takže je nejen praktickým vozidlem pro každodenní provoz, ale také SUV, které dokáže nabídnout řidiči potěšení z jízdy.

Bezpečnost

Nový SEAT Tarraco stanovuje pro své konkurenty měřítka také v oblasti bezpečnosti. Kombinace senzorů umožňuje vozidlu sledovat v dosud nevídaném rozsahu dopravní situaci a připravit se na případnou nehodu, nebo kolizi dokonce odvrátit.

Sériová výbava všech verzí bude zahrnovat asistenta pro detekci překážek před vozem (Front Assist) včetně rozpoznávání cyklistů, asistenta pro jízdu v jízdním pruhu (Lane Assist) a funkci nouzového volání. Model Tarraco s výbavovou linií Xcellence bude navíc sériově vybaven adaptivním tempomatem ACC (Adaptive Cruise Control).

SEAT kromě toho nabízí na přání mnoho dalších systémů, mezi něž patří asistent pro stav nouze (Emergency Assist), asistent pro sledování slepého úhlu (Blind Spot Detection), asistent pro sledování vozidel přijíždějících ze stran vzadu při couvání (Exit Assist), asistent pro sledování dopravních značek (Traffic Sign Recognition), asistent pro jízdu v dopravní koloně (Traffic Jam Assist) a asistent pro ovládání dálkových světlometů (Light Assist). Model Tarraco disponuje jako první vůz značky SEAT dvěma novými asistenčními systémy: přednárazovým bezpečnostním systémem (Pre-Crash Assist) a asistentem pro případ převrácení (Rollover Assist).

Přednárazový bezpečnostní systém (Pre-Crash Assist) detekuje riziko nehody a v případě potřeby dokáže reagovat během 0,2 sekundy – přitáhnutím bezpečnostních pásů, aktivací výstražných světel, uzavřením bočních oken a střešního okna – aby zvýšil ochranu cestujících. Asistent pro případ převrácení (Rollover Assist) aktivuje nouzové volání, vypne motor, odemkne dveře, zapne výstražná světla a optimalizuje nastavení ventilační soustavy.

Výše uvedené systémy doplňuje řada komfortních asistenčních funkcí, jako je parkovací asistent (Park Assist), elektrické ovládání zadního výklopného víka s bezdotykovým ovládáním pohybem nohy (Virtual Pedal) nebo prostorový kamerový systém (Top View). Nový SEAT Tarraco je díky tomu etalonem v segmentu velkých SUV.

Shrnutí

Nový model Tarraco je hlavou rodiny SUV značky SEAT a spojuje nejmodernější technologie, dynamické jízdní vlastnosti, agilní ovladatelnost, praktičnost a funkčnost s elegantním, progresivním designem a velkorysými rozměry velkého SUV. Výsledkem je vozidlo, které si snadno poradí se všemi výzvami moderního života.

Nový SEAT Tarraco dokonale kombinuje klíčové atributy, jimiž se vyznačují všechny vozy v produktové řadě SEAT: design a funkčnost, sportovní charakter a komfort, cenová dostupnost a kvalita, vyspělá technika a emoce, a díky tomu splňuje požadavky moderních řidičů. Je koncipován pro řidiče, kteří požadují užitné vlastnosti a všestrannost pětimístného nebo sedmimístného automobilu, praktičnost vyšší polohy sedadel, ale také oceňují vytříbenou estetiku vozidla.

Tarraco ve svém interiéru snoubí vysokou kvalitu, ergonomický design a velkorysý prostor s nejmodernějšími technologiemi informačních a zábavních systémů a konektivity. Paleta nabízených motorů splňuje nejpřísnější emisní normy a zároveň poskytuje zákazníkům vynikající provozní vlastnosti a výkonové parametry.

Tarraco ztělesňuje základní hodnoty značky SEAT a změní poměry sil v segmentu velkých SUV.

Předprodej nového modelu SEAT Tarraco bude zahájen v prosinci, uvedení na trh bude následovat na začátku roku 2019. Ceny na českém trhu budou uveřejněny v prosinci.

 

 

 

 

 

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Manfred Schöner
Jáchymovská 53, 360 04 - Karlovy Vary - Bohatice
355 329 821
autoschoner.ch@volny.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PIA CZ spol.s.r.o., o.z. Auto Heller
Cihelní 3160/49b, 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava
596 606 111
seat@autoheller.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Důležitý krok pro rozvoj značky SEAT v Číně: JAC Volkswagen položil základní kámen nového výzkumného a vývojového centra

Důležitý krok pro rozvoj značky SEAT v...

Nové výzkumné a vývojové centrum vznikne v čínské městské prefektuře Che-fej a zaměří se na klíčové oblasti elektrifikace, konektivity a autonomní jízdy JAC Volkswagen bude díky silné...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Financial Times ocenily SEAT jako evropského lídra digitální transformace

Financial Times ocenily SEAT jako...

Zpráva deníku Financial Times uvádí 100 evropských společností s vedoucím postavením v oblasti digitalizace Vybrané společnosti vynikají svou schopností přizpůsobovat se inovativním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Všestranná konektivita a vášeň pro design: Co očekávají mileniálové od automobilu?

Všestranná konektivita a vášeň pro...

Generace, narozená v období od začátku 80. do poloviny 90. let, tvoří v současnosti 12 % všech zákazníků na automobilovém trhu v Evropě Design automobilu je pro 40 % zákazníků z této...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Evoluce volantu: Od jednoduchého věnce k „řídicímu centru“

Evoluce volantu: Od jednoduchého věnce k...

Na konci 50. let měl volant tvrdý, tenký věnec, který řidiči sloužil pouze ke změnám směru jízdy Evoluce volantu přinesla vyšší úroveň komfortu, bezpečnosti a ergonomie Současní řidiči...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT 1400: První vozidlo SEAT slaví 65. výročí

SEAT 1400: První vozidlo SEAT slaví 65....

SEAT 1400, elegantní a luxusní osobní automobil, začal psát 13. listopadu 1953 příběh automobilové značky SEAT Technicky vyspělý SEAT 1400 používal jako jeden z prvních v Evropě samonosnou...