Nový Hyundai IONIQ: Revoluční ekologický model nabízí řadu vylepšení

  • Rozšířená konektivita se systémem Blue Link® pro nový IONIQ poskytuje inovativní řešení s ještě vyšší úrovní komfortu
  • Vylepšená edice prvního automobilu na světě se třemi elektrifikovanými pohony nabízí spotřebitelům výběr ekologického vozidla přesně podle jejich požadavků
  • Nový IONIQ Electric s vylepšeným akumulátorem o kapacitě 38,3 kWh pojme o 36 % více elektrické energie – a nabízí nyní celkový dojezd 294 km (předběžná hodnota na základě interních testů dle WLTP)
  • Od uvedení na trh v roce 2016 bylo prodáno více než 60 000 vozů IONIQ a díky novému modelu IONIQ bude čistá mobilita dostupná pro ještě širší okruh řidičů 

Hyundai uvádí na trh nový model IONIQ, nejnovější edici svého revolučního ekologického modelu s rozsáhle vylepšenou konektivitou a designem. IONIQ byl v době své premiéry v roce 2016 prvním automobilem na světě koncipovaným od začátku pro tři různé elektrifikované pohony – hybridní, hybridní s možností vnějšího nabíjení a výhradně elektrický. Nabídka modelů IONIQ byla nyní vylepšena rozšířenou technickou výbavou a modernizovaným vzhledem. Hyundai znovu potvrzuje své postavení lídra budoucí mobility, zatímco ostatní výrobci svá první ekologická vozidla teprve plánují nebo zahajují jejich prodej.

Nový IONIQ je vybaven vyspělými službami Blue Link® v oblasti konektivity*, souborem asistenčních systémů a prvků aktivní bezpečnosti SmartSense™ a nejmodernějšími funkcemi informačních a zábavních systémů. Navíc byl vylepšen také jeho vnější a vnitřní design. Řidiče nového modelu IONIQ Electric navíc potěší o 36 % větší kapacita pro ukládání elektrické energie (nyní 38,3 kWh) díky modernizované sadě akumulátorů.

„Naše nové modely IONIQ navazují na úspěchy první generace díky řadě vylepšení v oblastech konektivity a designu,“ říká Thomas A. Schmid, provozní ředitel společnosti Hyundai Motor. „Co se týče vozidel Hyundai pro ekologickou mobilitu, je IONIQ průkopníkem, protože nabízí našim zákazníkům všechno, co požadují, díky uživatelsky přívětivým vyspělým technologiím, které usnadňují život.“ 

*Přesný rozsah služeb Blue Link, nabízených standardně nebo na přání, se může lišit v závislosti na trhu, na němž byl IONIQ zákazníkem pořízen. Na českém trhu budou služby Blue Link v plném rozsahu uvedeny v průběhu roku 2020.

Nový IONIQ se třemi elektrifikovanými pohony poskytuje inovativní řešení pro mobilitu

Původní IONIQ se může pochlubit více než 60 000 prodanými vozy od jeho uvedení na trh v roce 2016, a díky tomu se stal jedním z hlavních pilířů progresivní řady produktů značky Hyundai pro budoucí mobilitu. Hyundai je výrobcem automobilů s nejširším portfoliem elektrifikovaných pohonů, které zahrnuje také průkopnické NEXO, vybavené revolučním elektrickým pohonem s palivovým článkem na vodík, a elektromobil KONA Electric.

Nejnovější edice modelu IONIQ je dalším logickým krokem v rámci pokračující modernizace produktové řady a snahy zpřístupňovat čistou mobilitu ještě většímu počtu řidičů.

Vylepšená nová edice modelu IONIQ, prvního vozidla na světě, koncipovaného pro tři odlišné elektrifikované pohony, naplňuje i nadále své poslání nabízet spotřebitelům možnost vybrat si ekologické vozidlo, které nejlépe vyhovuje jejich požadavkům.

Kapacita akumulátorů nového modelu IONIQ Electric byla zvýšena z 28 kWh na 38,3 kWh. Díky tomu mohou řidiči překonávat větší vzdálenosti mezi nabíjením. Nový IONIQ Electric se tak může pochlubit o 36 % větší kapacitou pro uložení elektrické energie, která umožňuje celkový dojezd 294 km (předběžná hodnota na základě interních testů dle metodiky WLTP). Elektromotor poskytuje nejvyšší výkon 100 kW (136 k) a maximální točivý moment 295 Nm. Elektromobil je standardně vybaven výkonnější nabíječkou 7,2 kW (doposud 6,6 kW) pro nabíjení střídavým proudem ze zásuvky typu 2. Při použití stojanu pro rychlé nabíjení výkonem 100 kW lze akumulátory nabít na 80 % kapacity za pouhých 54 minut.

Nové modely IONIQ Hybrid a IONIQ Plug-in jsou vybaveny osvědčeným zážehovým čtyřválcem Kappa 1.6 GDI s přímým vstřikováním benzinu, nejvyšším výkonem 77 kW (105 k) a maximálním točivým momentem 147 Nm. Elektromotor s trvalým magnetem modelu IONIQ Hybrid poskytuje nejvyšší výkon 32 kW (43,5 k) a maximální točivý moment 170 Nm a je napájen akumulátory Li-Poly s kapacitou 1,56 kWh, uloženými pod zadními sedadly. Elektromotor verze Plug-in, napájený akumulátory Li-Poly s kapacitou 8,9 kWh, poskytuje nejvyšší výkon 44,5 kW (60,5 k) a maximální točivý moment 170 Nm. Modely IONIQ Hybrid a Plug-in poskytují v kombinaci s motorem 1.6 GDI celkový výkon hybridní soustavy 103,6 kW (141 k) a točivý moment až 265 Nm. Elektromotor umožňuje modelu IONIQ Hybrid jízdu s výhradně elektrickým pohonem, a to rychlostí až 120 km/h. Řidiči, kteří se rozhodnou pro IONIQ Plug-in, se mohou spolehnout na výkonný akumulátor Li-Poly s kapacitou 8,9 kWh, který umožňuje dojezd 52 kilometrů s čistě elektrickým pohonem (předběžná hodnota na základě interních testů dle metodiky WLTP).

Nový IONIQ s novou úrovní konektivity

Nový IONIQ je vybaven systémem síťového propojení vozidla Hyundai Blue Link®. Integrovaná telematika umožňuje řidiči modelu IONIQ Electric na dálku spustit nebo vypnout motor prostřednictvím aplikace pro chytré telefony. U všech verzí modelu IONIQ je tímto způsobem možné dálkově zamknout nebo odemknout dveře nebo ovládat klimatizaci vozidla. Majitelé verze Plug-in nebo elektromobilu mohou díky této technologii také na jakoukoli vzdálenost zkontrolovat stav akumulátorů, aby zjistili, kdy bude nutné vozidlo nabíjet. Díky systému Blue Link® je možné nabíjení dálkově ovládat a případně naplánovat prostřednictvím aplikace.

Hyundai s novým modelem IONIQ zavádí také eCall. K telefonickému spojení se záchrannými službami dojde automaticky po aktivaci airbagů nebo stisknutím tlačítka umístěného nad vnitřním zpětným zrcátkem. Nejbližší záchranné službě jsou zároveň odeslány důležité informace (informace o vozidle, čas nehody, směr jízdy, informace o airbagu a senzoru nárazu).

Pokud si zákazník vybere pro nový IONIQ satelitní navigační systém, může využívat služby LIVE Services. Řidič obdrží sedmileté bezplatné předplatné, které nabízí nejaktuálnější informace o počasí, dopravě, místech měření rychlosti jízdy (pokud to legislativa umožňuje), parkování na ulicích a v parkovacích budovách, nejbližších prodejcích nebo nabíjecích stanicích v blízkém okolí a umožní vyhledávání objektů zájmu.

Na přání dodávaný multimediální systém s audiovizuálními a navigačními funkcemi zobrazuje na 10,25“ dotykovém displeji, s funkcí děleného zobrazování, rozmanité užitečné informace. Systém kromě toho disponuje funkcí hlasového ovládání s připojením ke cloudu, a to v šesti jazycích (se systémem Blue Link). Uživatelé si mohou individualizovat vylepšený displej výběrem ze dvou verzí hlavní plochy a možností upravit si zobrazované ikony a funkce. Již základní informační a zábavní systém disponuje funkcemi Android Auto a Apple CarPlay. Díky nové funkci Multi-Bluetooth (standardně pouze ve spojení s 10,25“ multimediálním systémem) si mohou řidiči nového modelu IONIQ připojit k vozidlu dva telefony současně a poslouchat hudbu přenášenou prostřednictvím Bluetooth z obou telefonů.

Modernizovaný vnitřní design

Nově navržený interiér nového modelu IONIQ zahrnuje nejen nové komfortní funkce, ale také nové stylistické prvky, které umocňují jeho sofistikovanou image. Kromě standardního černého čalounění sedadel mají zákazníci na výběr čtyři barvy kůže: černou, šedou ve dvou odstínech, červenou Umber (výhradně pro verze Hybrid a Plug-in) a Electric Shadow (výhradně pro verzi Electric). Ozdobné prvky na přístrojové desce jsou v odstínu tmavého chromu.

Pod novým širokoúhlým displejem audiovizuálního a navigačního systému s úhlopříčkou 10,25“ se nachází nově uspořádaný ovládací panel topení a klimatizace, který se vyznačuje elegantní lesklou povrchovou úpravou. Nová dotyková ovládací tlačítka umožňují intuitivní ovládání funkcí topení, ventilace a klimatizace. V modelu IONIQ Electric standardní 7“ LCD displej přístrojového panelu s vysokým rozlišením (pro verze Hybrid a Plug-in se dodává na přání) byl doplněn variabilním podsvícením, jehož různé motivy vizualizují jízdní režimy. Vylepšený design moderního interiéru završuje modré LED osvětlení ve spodní části přístrojové desky na straně spolujezdce vpředu a na středové konzole, navozující příjemnou atmosféru.

Vylepšení doznal také design exteriéru

Příď nového modelu IONIQ ve verzích Hybrid a Plug-in má nově navrženou masku chladiče se síťovou mřížkou. Příď nového modelu IONIQ Electric byla modernizována také novým osobitým vzorkem na uzavřeném panelu masky chladiče. Všechny verze mají nový design předního nárazníku se stříbrnou lištou ve spodní části a novou antracitovou lištu na zadním nárazníku, které vytvářejí ještě ušlechtilejší a dynamičtější vzhled. Světla LED pro denní svícení s novými rámečky jakož i nově nabízené světlomety LED a zadní sdružené svítilny LED byly kompletně nově uspořádány, aby IONIQ vynikal i za tmy poutavým estetickým pojetím při současném zvýšení bezpečnosti.

IONIQ Plug-in a Electric jsou nabízeny s nově navrženými 16“ koly z lehké slitiny, zatímco u modelu IONIQ Hybrid mají zákazníci na výběr nová kola s průměrem ráfků 15“ nebo 17“.

Nový IONIQ je k dispozici s devíti barvami laku karoserie včetně čtyř nových: Fluidic Metal, Electric Shadow, Liquid Sand a stříbrná Typhoon. Hyundai tak reaguje na kreativní požadavky zákazníků, týkající se estetiky modelu IONIQ, který od roku 2016 slaví výjimečné úspěchy ve svém tržním segmentu.

Mezi další barvy laku karoserie dostupné pro řidiče nového modelu IONIQ patří černá Phantom, bílá Polar, šedá Iron, modrá Intense a červená Fiery.

Nejširší soubor bezpečnostních prvků a funkcí v segmentu

Všechny verze nového modelu IONIQ jsou vybaveny komplexním souborem vyspělých technologií Hyundai SmartSense, které přispívají k mimořádně komfortní a bezpečné jízdě. Nejmodernější asistenční systémy nepřetržitě sledují okolí vozidla a chrání řidiče za jízdy před potenciálními riziky.

Komplexní soubor technologií Hyundai SmartSense, nejširší bezpečnostní výbava v tomto segmentu, zahrnuje pro nový IONIQ asistenta pro odvrácení kolize s překážkou vpředu, asistenta pro detekci chodců a nově i cyklistů a asistenta pro rozpoznávání únavy řidiče. Součástí standardní výbavy je rovněž asistent pro jízdu v jízdním pruhu a asistent dálkových světel. Na přání se dodává asistent řízení v jízdním pruhu, který udržuje vozidlo uprostřed jízdního pruhu a zajišťuje bezpečnou jízdu dokonce i v husté dopravě během dopravní špičky, a inteligentní upozorňování na omezení rychlosti používá přední kameru a informace z navigačního systému k rozpoznávání dopravních značek a v reálném čase zobrazuje omezení rychlosti a zákazy předjíždění.

Chytrý adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go a upozorňováním na rozjezd vozidla vpředu používá radarový senzor k měření vzdálenosti vpředu jedoucího vozidla a automaticky udržuje nastavený odstup. V závislosti na provozních podmínkách dokáže automaticky zastavit a znovu se rozjet. Mezi další prvky výbavy na přání patří asistent pro sledování slepého úhlu a asistent pro upozorňování na vozidla přijíždějící ze stran při couvání.

Asistent pro hospodárnou jízdu: nejmodernější technologie pro snižování spotřeby paliva

Nové modely IONIQ Plug-in a Hybrid jsou vybaveny asistentem pro hospodárnou jízdu Eco DAS (Eco-Driving Assist System), který pomáhá snižovat spotřebu paliva. Integrovaný asistent pro setrvačnou jízdu analyzuje informace z navigačního systému o průběhu trasy a upozorňuje řidiče na blížící se úseky, vyžadující pomalejší jízdu (například odbočka, křižovatka, dálniční sjezdy, apod.). Cílem této funkce je snižovat spotřebu paliva a minimalizovat používání brzdové soustavy. Asistenta pro setrvačnou jízdu lze aktivovat v režimu Eco při jízdě rychlostí v rozsahu od 40 do 160 km/h.

Systém Eco DAS je navíc vybaven předvídavým systémem řízení energetických toků, který řídí procesy nabíjení a vybíjení akumulátorů ve stoupáních nebo klesáních, aby byla maximálně využívána kapacita akumulátorů. Pokud je před úsekem se stoupáním zřejmé, že množství energie v akumulátorech nebude postačovat, zvýší se výkon spalovacího motoru modelů IONIQ Plug-in a Hybrid a akumulátory se nabijí. Jakmile je při jízdě v klesání dosaženo dostatečného stavu nabití akumulátorů, zvýší se využívání elektromotoru. Tím je minimalizována spotřeba paliva a zároveň dochází k další rekuperaci kinetické energie při zpomalování.

Vylepšené funkce pro ještě snadnější a zábavnější řízení

Řidiči nových modelů IONIQ Hybrid a Plug-in si mohou i v elektrifikovaném automobilu užívat mimořádného potěšení z jízdy díky uznávané jízdní dynamice modelu IONIQ, k níž přispívá vyspělá konstrukce celého vozidla i pohotové řazení 6stupňové dvouspojkové převodovky. Výhodou nového modelu IONIQ je pro řidiče také nízké těžiště, a to díky nízké poloze sady akumulátorů. I tento faktor zvyšuje potěšení z jízdy, zejména v zatáčkách.

Nový IONIQ ve verzích Hybrid a Plug-in je vybaven systémem brzdění nastavitelnou rekuperací kinetické energie. Řidiči si mohou v režimu Eco nastavit různou intenzitu zpomalení prostřednictvím páček na volantu. V režimu Sport zajišťují páčky funkci manuálního řazení.

Nový IONIQ Electric přebírá od podobně inovativního elektromobilu Kona Electric funkci ovládání vozidla jedním pedálem, umožňující maximální využívání technologie brzdění rekuperací kinetické energie. Řidič může zastavit vozidlo pouhým držením levé páčky na volantu, aniž by musel sešlápnout pedál brzdy. Tato funkce chytrého brzdění rekuperací kinetické energie automaticky mění intenzitu rekuperace kinetické energie v závislosti na sklonu vozovky a dopravní situaci před vozidlem po uvolnění pedálu plynu.

Nový IONIQ Electric je vybaven také režimem Eco+, který doplňuje standardní režimy Eco, Comfort a Sport. Aktivací režimu Eco+ řidič sníží spotřebu elektrické energie a prodlouží dojezd na zbývající zásobu energie v nepředvídatelných nouzových situacích.Nové modely IONIQ Hybrid, Plug-in i čistě elektrická verze budou pro zákazníky na českém trhu k dispozici od září 2019.

Video:

 

Technické údaje 

Spalovací motor (IONIQ Hybrid a IONIQ Plug-in)
Druh KAPPA 1.6 ATKINSON GDI
Zdvihový objem 1580 cm3
Vrtání x zdvih 72 x 97 mm
Kompresní poměr 13,0:1
Největší výkon 105 k (77,2 kW) při 5700 min-1
Největší točivý moment 147 Nm při 4000 min-1

 

Elektromotor (IONIQ Hybrid)
Druh Synchronní elektromotor s permanentním magnetem
Největší výkon (kW/k) 32 kW/43,5 k
Největší točivý moment (Nm) 170 Nm
   
Akumulátory (IONIQ Hybrid)
Druh Li-Poly
Kapacita (kWh) 1,56 kWh
Výkon (kW) 42 kW
Napětí (V) 240 V

 

Elektromotor (IONIQ Plug-in)
Druh Synchronní elektromotor s permanentním magnetem
Největší výkon (kW/k) 44,5 kW/60,5 k
Největší točivý moment (Nm) 170 Nm
   
Akumulátory (IONIQ Plug-in)
Druh Li-Poly
Kapacita (kWh) 8,9 kWh
Výkon (kW) 59 kW
Napětí (V) 360 V
Nabíjecí zařízení vozidla (IONIQ Plug-in)
Max. výkon (kW)

 

3,3
Celkový výkon hybridní soustavy
Největší výkon (kW/k) 104 kW/141 k
Největší točivý moment (Nm) 265 Nm

 

Elektromotor (IONIQ Electric)
Druh Synchronní elektromotor s permanentním magnetem
Největší výkon 100 kW (136 k)
Největší točivý moment 295 Nm
Nejvyšší rychlost 165 km/h
Emise CO2, kombinované (g/km) 0
Dojezd s elektrickým pohonem (předběžná hodnota, WLTP) 294 km

 

Akumulátory (IONIQ Electric)
Druh Li-Poly
Kapacita (kWh) 38,3 kWh
Výkon (kW) 113
Hustota energie (kWh/kg) 112,4 (bez vyhřívání akumulátoru)

111,2 (s vyhříváním akumulátoru)

Napětí (V) 319,4

 

Nabíjecí zařízení vozidla
Max. výkon (kW) 7,2
Doba nabíjení
Doba nabíjení (z 0 % na 80 % kapacity)/standardní nabíjení střídavým proudem min. 6 h 5 min
Doba nabíjení (z 0 % na 80 % kapacity)/rychlé nabíjení stejnosměrným proudem nabíjecí stojan s výkonem 50 kW: cca 57 min

nabíjecí stojan s výkonem 100 kW: cca 54 min

 

Převodovka (IONIQ Hybrid a IONIQ Plug-in)  
Automatická 6stupňová dvouspojková převodovka  
Převodovka (IONIQ Electric)
Automatická Jednostupňový redukční převod

 

Převodové poměry (IONIQ Hybrid)
KAPPA 1.6 ATKINSON GDI/6 DCT
1. stupeň 3,867
2. stupeň 2,217
3. stupeň 1,371
4. stupeň 0,930
5. stupeň 0,956
6. stupeň 0,767
Zpětný chod 5,351
Stálý převod 4,188/3,045 (1. až 4. stupeň/5. až 6. stupeň a zpětný chod)

 

Převodové poměry (IONIQ Electric)
Jednostupňový redukční převod/akumulátory 38,3 kWh
Převodový poměr 7,412

 

Podvozek
Vpředu Vzpěry McPherson s plynovými tlumiči
Vzadu Víceprvkové zavěšení (IONIQ Hybrid) nebo vlečená ramena spojená torzně poddajnou příčkou (IONIQ Electric) s plynovými tlumiči

 

Řízení (IONIQ Hybrid a IONIQ Plug-in)
Druh hřebenové
Počet otáček volantu mezi rejdy 2,66
Poloměr otáčení 5,3 metru (minimální)
Celkový převod řízení 13,9:1

 

Řízení (IONIQ Electric)
Druh hřebenové
Počet otáček volantu mezi rejdy 2,85
Poloměr otáčení 5,3 metru (minimální)
Celkový převod řízení 15,1:1

 

Brzdová soustava (všechny verze pohonu)
Kotoučové brzdy vpředu (průměr) 280 mm
Kotoučové brzdy vzadu (průměr) IONIQ Hybrid: 262 mm

IONIQ Plug-in a IONIQ Electric: 284 mm

Asistenční systémy ABS, EPB (standardně pro Electric, na přání pro Hybrid/Plug-in), ESC a AEB
Kola (IONIQ Hybrid) Pneumatiky (IONIQ Hybrid)
Kola z lehké slitiny 6,0J x 15 195/65 R 15
Kola z lehké slitiny 7,0J x 17 225/45 R 17

 

Kola (IONIQ Plug-in) Pneumatiky (IONIQ Plug-in)
Kola z lehké slitiny 6,5J x 16 205/55 R 16

 

Kola (IONIQ Electric) Pneumatiky (IONIQ Electric)
Kola z lehké slitiny 6,5J x 16 205/60 R 16


Exteriér (mm)

Vnější délka 4470
Vnější šířka 1820
Vnější výška 1450
Rozvor 2700
Světlá výška 140
Převis vpředu 880
Převis vzadu 890
Rozchod kol (vpředu) IONIQ Hybrid: 1563/1549  (15“/17“)

IONIQ Electric: 1555 (16“)

Rozchod kol (vzadu) IONIQ Hybrid: 1577/1563 (15“/17“)

IONIQ Electric: 1564 (16“)


Interiér (mm)

První řada Druhá řada
Výška stropu nad sedákem (se střešním oknem/bez střešního okna) 994/1024 (970/1004) 950
Prostor pro nohy 1073/1136 906/800
Šířka v úrovni ramen 1425 1396
Šířka v úrovni kyčlí 1366 1344


Objemy (litry)

Palivová nádrž IONIQ Hybrid:  45

IONIQ Plug-in: 43

Zavazadlový prostor (l VDA) IONIQ Hybrid: min. 456 l/563 l/max. 1518 l (VDA 211/213/214)

IONIQ Plug-in: min. 341 l/446 l/max. 1401 l (VDA 211/213/214)

IONIQ Electric: min. 350 l/455 l/max. 1410 l (VDA 211/213/214)

 

Hmotnost (IONIQ Hybrid)
Pohotovostní hmotnost (kg)

(v provozuschopném stavu, bez řidiče)

1361
Max. užitečná hmotnost (kg) 509
Celková hmotnost (kg) 1870

 

Hmotnost (IONIQ Plug-in)
Pohotovostní hmotnost (kg)

(v provozuschopném stavu, bez řidiče)

1495
Max. užitečná hmotnost (kg) 475
Celková hmotnost (kg) 1970

 

Hmotnost (IONIQ Electric)
Pohotovostní hmotnost (kg)

(v provozuschopném stavu, bez řidiče)

1420
Max. užitečná hmotnost (kg) 460
Celková hmotnost (kg) 1880

 

 

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai ve Frankfurtu představí limitovanou edici oblíbeného modelu i30 N

Hyundai ve Frankfurtu představí...

i30 N Project C je lehčí a nižší verzí modelu i30 N o výkonu 275 k, která je jako stvořená pro zatáčky Specifikace limitované edice, nabízené pouze evropským zákazníkům, jsou inspirovány...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai představí na IAA 2019 novou fázi strategie STYLE SET FREE

Hyundai představí na IAA 2019 novou...

Hyundai vystaví elektrifikovaný prototyp, který ztělesňuje budoucí koncept designu pro elektromobily Hyundai Motorsport naznačí budoucnost motoristického sportu debutem svého prvního závodního...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Hyundai IONIQ obhájil pět hvězdiček v nárazových testech Euro NCAP

Nový Hyundai IONIQ obhájil pět...

Všechny tři verze s elektrifikovaným pohonem patří mezi absolutně nejbezpečnější vozy ve své třídě Nejvyšší hodnocení ochrany dospělých cestujících, dětí i chodců, ale také...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejmodernější systém Bluelink® bude dostupný ve všech vozech Hyundai

Nejmodernější systém Bluelink® bude...

Hyundai plánuje rozšířit nabídku síťově propojených služeb Bluelink pro všechny modely – první vlaštovkou bude letos nová rodina modelů IONIQ Služby, zaměřené na zvyšování komfortu,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai odhalil první skicu nové generace modelu i10

Hyundai odhalil první skicu nové...

První skica zcela nového modelu Hyundai i10 prozrazuje jeho dynamický design Zcela nový i10 bude představen v září na mezinárodním autosalonu IAA 2019 ve Frankfurtu Nová generace modelu Hyundai...