Nový Citroën C1 doprovází reklamní kampaň, která je stejně osobitá jako je osobitý je celý vůz

Tento veselý a pohodový vůz určený do města zdolává nástrahy a překážky městského provozu s velkou lehkostí a důvtipem.

Reklamní film k novému Citroënu C1

– s humorem představuje vlastnosti tohoto nového modelu, určeného do města. Ve filmu přijíždí muž v novém Citroënu C1 na zcela prázdné parkoviště. K všeobecnému překvapení se rozhodne zaparkovat mezi dvě auta, na jediné úzké parkovací místo, i když má na parkovišti spoustu jiného volného místa. Muž vystoupí spokojeně z vozu se šťastným výrazem, že se mu podařilo tak snadno zaparkovat.

Reklama zdůrazňuje vlastnosti nového Citroënu C1 – jde o ideální vůz do města, jehož omezení překonává s velkým potěšením: město je pro něj jeho pravou přirozeností. Vůz, který nabízí nový pohled na město a jeho překážky, je nabízen ve tří a pětidveřové verzi, jeho délka je pouhých 346 cm a vedle klasického tvaru hatchbacku existuje i ve verzi se stahovací střechou pod označením Airscape.

Mrštný a kompaktní nový Citroën C1

– rovněž díky užitečným technologiím se snadným ovládáním usnadňuje řidiči život. Nabízí pohodové řízení, k němuž přispívá zpětná parkovací kamera, asistent pro rozjezd do svahu (Hill Assist) a systém hands-free přístupu a startování. Je rovněž opatřen dotykovým sedmipalcovým displejem a díky funkci Mirror Screen nabízí také lepší připojení na internet přes mobilní telefon. Používá inovativní, výkonné a úsporné technologie spojené s benzínovými motory poslední generace, jako je tříválcový motor PureTech 82 (točivý moment 116 Nm), který přispívá ke schopnosti nového vozu Citroën C1 uniknout z města ven do přírody.

Nový Citroën C1 s cenou od 251 900 včetně DPH

– přináší optimistickou odpověď na současné potřeby městské mobility. Součástí obchodní pobídky v ČR je výkupní prémie 15 000 Kč. Za 236 900 Kč tak zákazník kupuje 5dvéřový vůz vybavený klimatizací a rádiem.

Film je k dispozici na:

Značka Citroën je kreativita a technologie pro větší pohodu.

Citroën se od roku 1919 podílel jako jeden z hlavních subjektů na automobilové demokratizaci, přinášel konkrétní a optimistické odpovědi na otázky každé doby. V roce 2014 nabízejí modely Citroën více toho, na čem opravdu záleží: více designu, více komfortu, více užitečných technologií, a to vše s nízkými náklady.

Citroën, to je 10 000 prodejen a servisů ve více než 90 zemích a 1 266 000 vozů prodaných v roce 2013. Získal 8 titulů v Poháru konstruktérů a od roku 2014 se účastní WTCC.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autorizovaný dealer a opravce OPEL

Člen koncernu TUkas

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.opel@auto-staiger.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ZNAČKA DS MÁ V ČR NOVÉ VEDENÍ

ZNAČKA DS MÁ V ČR NOVÉ VEDENÍ

Skupina Emil Frey v České republice jmenovala do funkce ředitelky značky DS od 1.července 2018 Martinu Bedrnovou. Ta doposud zastává funkci marketing leadera pro značky skupiny PSA. Značka DS,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značka Emil Frey Select se stala oficiálním automobilovým partnerem fotbalového klubu SK Slavia Praha

Značka Emil Frey Select se stala...

Nedávno zrozená značka Emil Frey Select a legendární fotbalový klub SK Slavia Praha uzavřely dohodu o spolupráci. Vkladem firmy Emil Frey je zapůjčení 23 vozů z programu Emil Frey Select, které...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA je evropským lídrem v oblasti lehkých užitkových vozů (LUV) a v rámci své ofenzívy obnovuje svou nabídku v segmentu malých dodávek

Skupina PSA je evropským lídrem v...

Posílení produktové ofenzívy LUV skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass Po obnovení řady kompaktních dodávek v roce 2016 nastala další etapa modernizace nabídky LUV Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ NAZVANOU „INSPIRED BY“ VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ OD ROKU 1919 !

CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ...

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí 2018

Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí...

Objemy celosvětových prodejů vzrostly o 44,2 %, včetně společnosti Opel Vauxhall (OV), v 1. čtvrtletí se prodalo více než milion vozů[1]; Obrat skupiny činil 18,2 mld. EUR[2], což představuje...