Nová kampaň Bridgestone se zaměřuje na bezpečnost

Bridgestone, největší výrobce pneumatik na světě, spustil koncem září novou reklamní kampaň zaměřenou na problematiku bezpečnosti.

Nejnovější kampaň upozorňuje na skutečnost

– že „pneumatiky jsou jediným bezpečnostním systémem automobilu, který má kontakt s vozovkou“, a je součástí široce pojaté komplexní kampaně, zaměřené na posilování hodnot značky Bridgestone a zejména jejího úsilí o zvyšování bezpečnosti řidičů a cestujících.

Plně integrovaná kampaň

Integrovaná multimediální kampaň bude velmi viditelná díky využití široké škály komunikačních kanálů včetně televize, tisku, internetu a venkovních nosičů reklamy po celé Evropě. Kampaň rovněž staví na silném propojení značky Bridgestone se světem sportu. V postupně uváděných televizních reklamách se proto objevují analogie mezi sportovními výkony a výkonem pneumatik Bridgestone.

Nový korporátní spot zaměřuje pozornost na důležitost pneumatik jako „jediného bezpečnostního systému [vašeho automobilu], který má kontakt s vozovkou“. Ambicí prémiové značky Bridgestone je zvýšit mezi spotřebiteli povědomí o důležité funkci pneumatik u každého vozidla. Proto jsou pneumatiky Bridgestone „konstruovány s ohledem na vaši bezpečnost“.

Tato korporátní kampaň je podporována produktovými spoty

– s řešeními pro různé skupiny spotřebitelů. Koncem roku 2014 budou uvedeny spoty zaměřené na bezpečnost v zimě a na mokru, v nichž bude vystupovat vrcholná zimní pneumatika Blizzak LM001 a cestovní pneumatika Turanza T001. První spot se zaměří na bezpečnost a přilnavost v zimě vytvořením paralely mezi jízdou v zimě a sjezdovým lyžováním, zatímco druhý spot upozorní na podobnost mezi přilnavostí na mokru a plaváním.

Kombinací nekonvenčních záběrů kamery, technicky vyspělých metod modelování a dynamického střídání pomalých a rychlých pasáží vznikl ohromující a vizuálně přitažlivý televizní spot, který jasně podporuje klíčové zaměření kampaně na bezpečnost. Jízda s pneumatikami, které jsou v dobrém stavu a hodí se pro panující jízdní podmínky a počasí, by proto měla být hlavní prioritou.

Hlavní pilíř strategie Bridgestone

Jake Rønsholt, generální ředitel obchodní jednotky Consumer Business Unit ve společnosti Bridgestone Europe, k tomu říká: „Naším cílem je demonstrovat výhody pneumatik Bridgestone emocionálním způsobem, který je provázán s našimi sponzorskými aktivitami a naplňuje firemní slogan značky Bridgestone ‚Your Journey, Our Passion‘. Z loňské studie segmentace zákazníků, kterou jsme uskutečnili na hlavních evropských trzích, zcela jasně vyplynulo, že zákazníci mají největší zájem o bezpečnost za všech podmínek. Tento motiv uvedlo 43 % dotazovaných zákazníků jako hlavní kritérium pro svůj nákup pneumatik. S ohledem na tuto skutečnost jsme připravili novou vizuální kampaň, která se snaží pohlížet na bezpečnost z nejrůznějších úhlů jazykem, jenž je univerzální – prostřednictvím sportů.“

Bridgestone usiluje o poskytování nejvyšší úrovně bezpečnosti bez ohledu

– na stav vozovky a počasí, ve všech světových regionech a v jakémkoli ročním období. Proto Bridgestone staví vývoj zimních pneumatik a výkon svých pneumatik na mokru na stejnou úroveň se svými ostatními prémiovými produkty a ostatními provozními vlastnostmi. Důraz na tyto oblasti je integrální součástí celkové strategie značky. Nejnovější generace pneumatik Bridgestone stanovuje nová měřítka pro přilnavost, ovladatelnost a spolehlivost dokonce i v extrémních podmínkách díky aplikaci nejmodernějších technologií v konstrukci, dezénu běhounu a materiálech.

Integrovaná kampaň značky Bridgestone byla spuštěna různými komunikačními kanály v září/říjnu na šesti trzích (Velká Británie, Německo, Francie, Itálie, Španělsko a Polsko). Strategii a plán kampaně připravila společnost UM (Universal McCann), které je zodpovědná také za mediální strategii na evropských trzích. Mediální plán zahrnuje využití rozmanitých komunikačních kanálů se společným přístupem k televizním spotům a videím, aby bylo dosaženo maximálního dosahu a interakce. Kromě toho je kampaň doplněna rozmanitými aktivitami, působícími mimo domov cílové skupiny, včetně inovativních speciálních formátů, přitažlivých internetových formátů a podpory v tisku.

Společnost UM (Universal McCann; Holding IPG New York)

– je řazena do Top 10 mediálních agentur a mezi její mezinárodní a národní klienty patří například A.T.U, BASF, Bridgestone, Brown-Forman, DekaBank, Engelhard Arzneimittel, FRoSTA, GALERIA Kaufhof, General Mills, Hunkemöller, Intersport, Media Markt, Penny, South African Tourism, Toys’R’us a ZURICH Versicherung. Kromě hlavního sídla ve Frankfurtu nad Mohanem je tato agentura zastoupena také pobočkami v Hamburku, Norimberku a Mnichově.

Bridgestone Europe NV/SA s evropskou centrálou v belgickém Bruselu je klíčovou divizí Bridgestone Corporation, největšího výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě se sídlem v Tokiu. V Evropě Bridgestone provozuje vývojové a výzkumné centrum, 8 továren a má zastoupení ve více než 30 zemích s celkem 12 500 zaměstnanci. Pneumatiky vyvíjené a vyráběné v Evropě jsou rovněž exportovány mimo evropské teritorium.

V České republice působí Bridgestone od roku 1994

– a dodává sem kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CYPRUS RALLY 2018: KYPERSKOU ŠOTOLINOU PRO ŠESTÉ MÍSTO

CYPRUS RALLY 2018: KYPERSKOU ŠOTOLINOU...

Skvělý výsledek posádky Štajf – Ehlová v silné evropské konkurenci Další cenné body do blízkovýchodního šampionátu MERC Těžká soutěž pro všechny posádky poznamenaná množstvím...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Inovativní program Flexi Care

Inovativní program Flexi Care

S příchodem nejmenšího SUV švédské automobilky, Volvem XC40, se zájemcům o toto Evropské auto roku otevírá další cesta k jeho získání. Nový alternativní prodejní kanál se jmenuje Flexi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Automobilka Volvo Cars si vytyčila nový cíl: počínaje rokem 2025 by měly 25 % plastových dílů v každém novém voze Volvo tvořit recyklované materiály

Automobilka Volvo Cars si vytyčila nový...

Společnost Volvo Cars dnes seznámila veřejnost se svou ambicí, na základě níž by měly být počínaje rokem 2025 plastové díly v každém novém voze Volvo z 25 % vyrobeny z recyklovaného...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ‘Type R Challenge 2018’ udeřil v Eau Rouge: Hvězda japonské Super GT Bertrand Baguette překonal jednokolový traťový rekord na okruhu Spa-Francorchamps

‘Type R Challenge 2018’ udeřil v Eau...

Nový jednokolový traťový rekord v kategorii sériových vozů s předním pohonem časem 2 min 53,72 s na okruhu Spa-Francorchamps Závodník v sérii Super GT a šampion v LMP2 dosáhl nového rekordu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai slavnostně otevřel Muzeum světového fotbalu v Moskvě

Hyundai slavnostně otevřel Muzeum...

Hyundai pořádá během Mistrovství světa ve fotbale 2018 speciální výstavu „Hyundai prezentuje Muzeum světového fotbalu FIFA“ v reprezentativním víceúčelovém showroomu Hyundai Motorstudio...