Nezávislý průzkum potvrdil spokojenost klientů se službami CAC Leasing

72 % klientů, kteří uvažují o dalším leasingu nebo úvěru, si dle výsledků průzkumu opět vybere CAC LEASING.

Dle průzkumu CAC LEASING bylo více než 80 % klientů v době trvání smluvního vztahu se společností CAC LEASING v pravidelném kontaktu s jejími zaměstnanci, a to většinou telefonicky. Přes 70 % klientů našlo alespoň jeden pozitivní atribut při hodnocení smluvního vztahu s CAC LEASING.

Tři čtvrtiny klientů CAC LEASING dle průzkumu uvažují o další leasingové nebo úvěrové smlouvě, a to do jednoho roku. 72 % z těchto klientů prohlásilo, že si opět vybere CAC LEASING. Kvalitní klientský servis hraje v oblibě společnosti jednu z klíčových rolí.

„Naši kontaktní zaměstnanci jsou klienty hodnoceni velmi pozitivně ve všech sledovaných atributech. Zaměstnanci jsou schopni řešit požadavky klientů, jsou přátelští, vstřícní a flexibilní. Případné nesrovnalosti či požadavky byly řešeny rychle a ke spokojenosti zákazníků. Zákazníci se cítí být velmi dobře informováni. Hodnotí výborně jak množství, tak relevanci informací. Nejvíce zákazníků preferuje komunikaci telefonicky a emailem,“ dodává k výsledkům průzkumu Erika Duchanová, ředitelka marketingu a komunikace CAC LEASING.

Pro 68 % klientů je pořízení osobního nebo užitkového automobilu hlavní motivací pro uzavření další smlouvy o leasingu nebo úvěru. Informace o možnostech financování klienti získávají nejčastěji aktivním vyhledáváním v prostředí internetu nebo při osobních návštěvách na pobočkách.

„Průzkum byl proveden během léta po celé České republice a byl zaměřen na spokojenost klientů se službami  CAC LEASING. Na jeho zpracování se podílela renomovaná společnost Ipsos Tambor. Výsledky se výrazně nelišily od předchozího roku. Téměř 3% nárůst však nastal v oblasti celkové spokojenosti klientů se smlouvou u CAC LEASING,“ doplňuje Erika Duchanová.

Skupina CAC LEASING, do které patří vedle univerzální leasingové společnosti CAC LEASING i dceřiné společnosti Renault Leasing, CAC Full Service Leasing a CAC pojišťovací makléřská, uzavřela k 31. prosinci loňského roku 25 664 smluv. V pořizovacích cenách bez daně z přidané hodnoty tak financovala pro své klienty movité a nemovité věci za 14,766 mld. korun. Jméno společnosti CAC LEASING se v závěru letošního roku změní na UniCredit Leasing CZ a společnost tak dokončí svoji integraci do evropské finanční skupiny UniCredit Group. Název společnosti však nadále ve svém názvu CAC Auto Finance ponesou produkty financování dopravní techniky.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fotbalové kluby nejvyšší ligy najely s auty z Mototechny již 5 milionů kilometrů

Fotbalové kluby nejvyšší ligy najely s...

Spolupráce značek AAA AUTO a Mototechna zahajuje již třetí sezónu V rámci spolupráce společnosti AURES Holdings, kam patří značky AAA AUTO a Mototechna, s fotbalovými kluby FAČR a LFA ujeli...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor Europe uzavřel první pololetí s novým prodejním rekordem

Hyundai Motor Europe uzavřel první...

Hyundai Motor dosáhl v letošním roce svého nejlepšího výsledku za první pololetí s 291 052 evropskými registracemi Nárůst o 7,5 % v porovnání s předchozím nejlepším prvním pololetím...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Akce „Hyundai odměňuje české řidiče“ oslovila Česko

Akce „Hyundai odměňuje české...

Hyundai je dlouhodobě jediným opravdovým partnerem českých řidičů, nabízejícím za nedostižné ceny špičkové služby a produkty, vynikající výbavu, inovativní technologie, vrcholnou kvalitu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový vrcholný model rodiny Q: Audi Q8 zná českou cenu

Nový vrcholný model rodiny Q: Audi Q8...

Luxusně vybavené SUV ve stylu kupé pro podnikání i volný čas Audi Q8 50 TDI v České republice od 1 945 900 Kč; uvedení na trh v srpnu Atraktivní balíčky výbav Gravity a Technology Audi Q8...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai je podle J.D. Power nejspolehlivější značkou v automobilovém průmyslu

Hyundai je podle J.D. Power...

Nezávislá organizace J.D. Power zveřejnila studii spolehlivosti automobilů na území Velké Británie. Výzkum označil Hyundai jako nejspolehlivější značku na trhu. Automobilka v provedeném...