Mototechna má novou značku, začíná prodávat veterány a investiční vozy

Zájem o historické vozy i youngtimery celosvětově roste a nejedna automobilka v poslední době oznámila svůj záměr prodávat továrně renovovaná klasická auta. Například německý Mercedes-Benz takové vozy prodává již delší dobu pod značkou All Time Stars. Českým zákazníkům začne klasická auta nově nabízet Mototechna Classic ze skupiny AURES Holdings, provozovatele sítě autocenter AAA AUTO.

K investici do sběratelského automobilu nebo veterána není potřeba mít miliony, k pořízení zajímavého kusu s potenciálem finančního zhodnocení leckdy stačí pár desítek tisíc. Vždy záleží na preferencích konkrétního zákazníka. „Vlastnictví veterána je pro majitele především koníček, a ve většině případů se o investici jedná až v druhé řadě. Výhodou investice do veteránů ale je, že si vlastnictví auta můžete užívat, což se třeba o akciích asi říct nedá,“ říká Petr Vaněček, provozní ředitel sítě autocenter AAA AUTO, do které nová značka Mototechna Classic patří.

Cílem Mototechny Classic je nabídnout i laické veřejnosti snadnou cestu k pořízení ikonického modelu, auta snů nebo třeba relativně obyčejného vozu, ke kterému má člověk nostalgické vzpomínky z mládí. „Neustále slýcháme o elektromobilitě, autonomním řízení a dalších vymoženostech. To ale části motoristů nevyhovuje nebo je technologie třeba nebaví a snaží se tak vrátit k věcem, na které jsou zvyklí. Mototechna Classic jim takovou alternativu nabízí,“ doplňuje Stanislav Gálik z inovační laboratoře AuresLab, která za spuštěním nové značky stojí.

Nabídka Mototechny Classic by do budoucna měla čítat mezi 30 a 50 vozy různých značek rozdělených do čtyřech základních kategorií. „Vrchol nabídky tvoří auta prestižních značek v cenách nad milion korun. Druhou kategorií jsou americké klasiky jako Ford Mustang nebo Chevrolet Corvette, třetí pak klasická auta z dob socialismu. Poslední skupinou jsou pak vozy, které ještě nedosáhly veteránského věku, ale již dnes k tomu mají dobře nakročeno vzhledem ke svému mimořádnému stavu, historii nebo třeba enormně nízkému nájezdu,“ vysvětluje regionální manažer výkupu AAA AUTO Jindřich Topol. Již při spuštění značky je k dispozici 15 automobilů. Mezi největší taháky patří dvě Ferrari Testarossa, z čehož jedna má najeto pouhých 9.000 km a stojí 4.000.000 Kč nebo Ferrari 550 Maranello za 3.350.000 Kč. Na cestě je pak Jaguar XK 120 Alloy Roadster z roku 1949 s očekávanou cenou okolo osmi milionů korun. Z amerických klasiků je v nabídce třeba Ford Ranchero z roku 1972 za 450.000 Kč nebo Ford Thunderbird z roku 1967 za stejnou cenu. Socialistické vozy jsou zastoupeny dvěma vozy Škoda 100, Ladou VAZ 2101 nebo Škodou Favorit s nájezdem pouhých 22.666 km.

Provozní ředitel mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO Petr Vaněček za volantem vozu Ferrari Testarossa.

Vozy Mototechny Classic jsou v současné době nabízeny prostřednictvím webových stránek www.mototechna.cz/classic. Na pražské pobočce AAA AUTO byla těmto vozům vyhrazena samostatná sekce, kde jsou „klasiky“ vystaveny, vyjma těch, které jsou vzhledem ke své vyšší sběratelské i investiční hodnotě umístěny uvnitř showroomu.

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Libor Suchý, autoprodejna
Nový Šaldorf 81, 671 81 - Znojmo
515 227 952
seat@autoprodejnasuchy-znojmo.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jak často mění Češi auta? Překvapivě dost pravidelně

Jak často mění Češi auta?...

Možná se to nezdá, ale Češi obměňují svůj vozový park relativně často, alespoň podle analýzy společnosti AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO a Mototechny....

Valentýn: Muži se stejně jako ženy...

Dnešní den zamilovaných není jen o lásce partnerské, ale také té k dětem, rodičům nebo třeba automobilům. Kvůli dlouhodobé krizi v automotive se za poslední rok proměnily preference ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - AAA AUTO překonalo historický rekord, skupina loni prodala 83 000 aut

AAA AUTO překonalo historický rekord,...

V Česku si lidé z „Áček“ odvezli téměř 50 000 vozů, nejpopulárnější byly Octavie Po jedenácti letech padl v síti AAA AUTO prodejní rekord – v roce 2018 skupina AURES Holdings, kam...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Lukáš Kvapil se po dvou letech vrací na motocykl jako závodník! Odstartuje v Africa Eco Race, po trase původního Dakaru

Lukáš Kvapil se po dvou letech vrací na...

Závodník Lukáš Kvapil si plní další sen a po dvou letech se vrací jako motocyklový závodník, a rovnou na start extrémního vytrvalostního podniku Africa Eco Race, jedoucího se po trase...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nabídka vozů v Praze je oproti zbytku ČR  mladší, s nižším nájezdem, ale i dražší

Nabídka vozů v Praze je oproti zbytku...

Krajům v ČR dominují kombíky a vozy SUV Hlavní město Praha aktuálně disponuje nejmladší nabídkou ojetých automobilů (v průměru 7,2 roku) a drží prvenství i v nejnižším průměrném...