KIA je mezi TOP 3 automobilkami s nejnavštěvovanějším webem v České republice

Oficiální webové stránky Kia jsou dlouhodobě mezi třemi nejnavštěvovanějšími weby českých importérů.

Úspěch digitální strategie Kia, průměrná návštěvnost webu KIA činí 300 tisíc uživatelů měsíčně

květnu navštívilo web KIA 358 928 uživatelů a v červnu 288 164, což je druhý nejvyšší počet mezi automobilkami. Za vysokou návštěvností stojí kampaň „cee’d za 299 980 Kč“ a také digitální aktivity značky KIA.

Webové stránky společnosti KIA MOTORS CZECH www.kia.cz se staly v květnu a červnu druhým nejnavštěvovanějším webem mezi automobilkami působícími na českém trhu

. Zatímco v květnu web KIA navštívilo téměř 359 tisíc uživatelů, v červnu počet uživatelů dosáhl 288 tisíc. Průměrná návštěvnost webových stránek se od začátku roku pohybuje kolem 300 tisíc uživatelů měsíčně, což značku KIA řadí dle dostupných statistik mezi TOP 3 nejnavštěvovanější weby mezi importéry v ČR a jednu z nejvíce aktivních značek na poli digitálního marketingu.

Za vysokou návštěvností stojí mimo jiné zájem zákazníků o akční model Kia cee’d za 299 980 Kč

Více než třetina všech zobrazených stránek se v květnu i červnu týkala právě této akce. Kampaň „Kia cee´d za 299 980 Kč“ je tak po kampani na novou generaci modelu Rio druhou nejúspěšnější v tomto roce. Úspěch kampaně je patrný nejen při pohledu na návštěvnost webových stránek, ale také při pohledu na prodeje samotného modelu. Zatímco celý segment C roste v roce 2017 o 4,1 %, prodeje modelu cee’d meziročně vzrostly o 6,7 %.

Arnošt Barna, pověřený generální ředitel společnosti KIA MOTORS CZECH zdůrazňuje:.

„Cee’d je pro automobilku KIA zcela zásadním modelem. Jde o náš první model vyráběný v Evropě a první model, na který jsme začali před deseti lety poskytovat naši výjimečnou sedmiletou záruku. Ihned po uvedení na český trh se stal nejprodávanějším modelem značky KIA a neutuchající zájem zákazníků ukazuje, že si toto prvenství ještě nějaký čas ponechá,“ 

Za vysokou návštěvností českého webu automobilky KIA

však nestojí pouze kampaň na akční model, ale především dlouhodobá strategie českého importéra, která se zaměřuje na digitální marketing a práci s fanoušky na sociálních sítích.

K tomu vysvětluje Pavel Skalský, Digital & Social Media Specialist společnosti KIA MOTORS CZECH:

„Pro české zastoupení KIA je digitální marketing jedním z nejdůležitějších pilířů komunikace a reklamních aktivit značky. Uvědomujeme si změny, které s sebou přinesl nástup nových technologií a změny v nákupním chování zákazníků. Odpovídají tomu i investice do digitálních aktivit, které jsou jedny z největších na trhu a tvoří podstatnou část marketingového rozpočtu. Spíše než na kvantitu se ale soustředíme na kvalitu návštěvníků našeho webu. Velké procento našeho rozpočtu, mimo klasickou display reklamu, tvoří  výkonnostní marketing. Investujeme do dlouhodobých PPC kampaní, ve velké míře využíváme programmatic buiyng, affiliate, lead generation marketing atd. Je zde velký prostor na zkoušení nových možností. Digitální komunikace tak zásadním způsobem ovlivňuje úspěšnost značky KIA na českém trhu,“ 

Více na :

www.kia.cz

# # #

KIA MOTORS CZECH

– je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za tuto dobu své existence prodala na českém trhu více než 80 000 vozů.  Aktuálně prodává na 17 osobních automobilů včetně produktových derivátů. Kia má v České republice 61 autorizovaných prodejních a servisních míst a patří jí 8. místo na trhu. Úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě, jejíž aktivity v roce 2014 rozšířila o projekt dárcovské samolepky „Já a Kia pomáháme dětem“, v hodnotě 50 korun za každý nově prodaný vůz. Od zahájení spolupráce v roce 2009 věnovala společnost KIA MOTORS CZECH Nadaci Naše dítě částku převyšující 1,5 milionu korun a podpořila více než 50 projektů na pomoc znevýhodněným dětem.

Více informací o společnosti KIA MOTORS CZECH naleznete na:

 www.kia.cz

Kia Motors Corporation

– výrobce celosvětově kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 3 milionu automobilů v 14 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 180 zemích celého světa. Kia celosvětově zaměstnává okolo 49 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat téměř 45 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.

 

KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Dvořákova 304, 346 01 - Horšovský Týn
379 412 279
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia prodala v 30. roce působení v ČR historicky nejvíce automobilů

Kia prodala v 30. roce působení v ČR...

Kia prodala v roce 2023 v České republice 11 424 osobních automobilů. Jde o historicky nejvyšší počet od vstupu značky na český trh. Kia dosáhla také nových maxim i v prodeji...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV9 vyhrála kategorii luxusních vozů německé soutěže „Auto roku 2024“.  V Česku bude stát pod 2 miliony korun

Kia EV9 vyhrála kategorii luxusních...

Kia EV9 oslovila 27člennou porotu německé soutěže „Auto roku 2024“ (GCOTY) a bylo vyhlášeno vítězem kategorie luxusních vozů. Kia EV9 tím odsunula osm konkurenčních modelů zařazených do...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobily Kia využijí recyklovaný materiál z 55 tun plastů vylovených z oceánu

Elektromobily Kia využijí recyklovaný...

Společnost Kia plánuje ve svých nových elektromobilech využít recyklovaný materiál z 55 tun plastů, které byly nedávno vyloveny z Tichého oceánu. Rekordní množství plastů recyklovaných...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV6: Model budoucnosti

Kia EV6: Model budoucnosti

Projeli jsme nejvíce revoluční a nejocenovanější model Kia všech dob. Od Prahy po Beskydy. A verdikt? Plně elektrickou EV6 doporučujeme…  Loňský rok byl pro model Kia EV6 výjimečný....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV9 debutovala na Goodwoodském festivalu rychlosti

Kia EV9 debutovala na Goodwoodském...

Po květnovém statickém odhalení ve Frankfurtu byl model Kia EV9 předveden všem návštěvníkům a fanouškům ikonických vozů v Goodwoodu. Na 200 000 lidí tak naživo vidělo, jak vlajková loď...