KIA je mezi TOP 3 automobilkami s nejnavštěvovanějším webem v České republice

Oficiální webové stránky Kia jsou dlouhodobě mezi třemi nejnavštěvovanějšími weby českých importérů.

Úspěch digitální strategie Kia, průměrná návštěvnost webu KIA činí 300 tisíc uživatelů měsíčně

květnu navštívilo web KIA 358 928 uživatelů a v červnu 288 164, což je druhý nejvyšší počet mezi automobilkami. Za vysokou návštěvností stojí kampaň „cee’d za 299 980 Kč“ a také digitální aktivity značky KIA.

Webové stránky společnosti KIA MOTORS CZECH www.kia.cz se staly v květnu a červnu druhým nejnavštěvovanějším webem mezi automobilkami působícími na českém trhu

. Zatímco v květnu web KIA navštívilo téměř 359 tisíc uživatelů, v červnu počet uživatelů dosáhl 288 tisíc. Průměrná návštěvnost webových stránek se od začátku roku pohybuje kolem 300 tisíc uživatelů měsíčně, což značku KIA řadí dle dostupných statistik mezi TOP 3 nejnavštěvovanější weby mezi importéry v ČR a jednu z nejvíce aktivních značek na poli digitálního marketingu.

Za vysokou návštěvností stojí mimo jiné zájem zákazníků o akční model Kia cee’d za 299 980 Kč

Více než třetina všech zobrazených stránek se v květnu i červnu týkala právě této akce. Kampaň „Kia cee´d za 299 980 Kč“ je tak po kampani na novou generaci modelu Rio druhou nejúspěšnější v tomto roce. Úspěch kampaně je patrný nejen při pohledu na návštěvnost webových stránek, ale také při pohledu na prodeje samotného modelu. Zatímco celý segment C roste v roce 2017 o 4,1 %, prodeje modelu cee’d meziročně vzrostly o 6,7 %.

Arnošt Barna, pověřený generální ředitel společnosti KIA MOTORS CZECH zdůrazňuje:.

„Cee’d je pro automobilku KIA zcela zásadním modelem. Jde o náš první model vyráběný v Evropě a první model, na který jsme začali před deseti lety poskytovat naši výjimečnou sedmiletou záruku. Ihned po uvedení na český trh se stal nejprodávanějším modelem značky KIA a neutuchající zájem zákazníků ukazuje, že si toto prvenství ještě nějaký čas ponechá,“ 

Za vysokou návštěvností českého webu automobilky KIA

však nestojí pouze kampaň na akční model, ale především dlouhodobá strategie českého importéra, která se zaměřuje na digitální marketing a práci s fanoušky na sociálních sítích.

K tomu vysvětluje Pavel Skalský, Digital & Social Media Specialist společnosti KIA MOTORS CZECH:

„Pro české zastoupení KIA je digitální marketing jedním z nejdůležitějších pilířů komunikace a reklamních aktivit značky. Uvědomujeme si změny, které s sebou přinesl nástup nových technologií a změny v nákupním chování zákazníků. Odpovídají tomu i investice do digitálních aktivit, které jsou jedny z největších na trhu a tvoří podstatnou část marketingového rozpočtu. Spíše než na kvantitu se ale soustředíme na kvalitu návštěvníků našeho webu. Velké procento našeho rozpočtu, mimo klasickou display reklamu, tvoří  výkonnostní marketing. Investujeme do dlouhodobých PPC kampaní, ve velké míře využíváme programmatic buiyng, affiliate, lead generation marketing atd. Je zde velký prostor na zkoušení nových možností. Digitální komunikace tak zásadním způsobem ovlivňuje úspěšnost značky KIA na českém trhu,“ 

Více na :

www.kia.cz

# # #

KIA MOTORS CZECH

– je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za tuto dobu své existence prodala na českém trhu více než 80 000 vozů.  Aktuálně prodává na 17 osobních automobilů včetně produktových derivátů. Kia má v České republice 61 autorizovaných prodejních a servisních míst a patří jí 8. místo na trhu. Úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě, jejíž aktivity v roce 2014 rozšířila o projekt dárcovské samolepky „Já a Kia pomáháme dětem“, v hodnotě 50 korun za každý nově prodaný vůz. Od zahájení spolupráce v roce 2009 věnovala společnost KIA MOTORS CZECH Nadaci Naše dítě částku převyšující 1,5 milionu korun a podpořila více než 50 projektů na pomoc znevýhodněným dětem.

Více informací o společnosti KIA MOTORS CZECH naleznete na:

 www.kia.cz

Kia Motors Corporation

– výrobce celosvětově kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 3 milionu automobilů v 14 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 180 zemích celého světa. Kia celosvětově zaměstnává okolo 49 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat téměř 45 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.

 

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
CB Auto a.s.
Dr. Milady Horákové 1477, 370 05 - České Budějovice
385 102 421
seat@cb-auto.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai je podle J.D. Power nejspolehlivější značkou v automobilovém průmyslu

Hyundai je podle J.D. Power...

Nezávislá organizace J.D. Power zveřejnila studii spolehlivosti automobilů na území Velké Británie. Výzkum označil Hyundai jako nejspolehlivější značku na trhu. Automobilka v provedeném...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LEGENDY 2018 PŘEDSTAVILY HVĚZDY SLAVNOSTI

LEGENDY 2018 PŘEDSTAVILY HVĚZDY...

Dvacet oceněných exponátů Volba poroty složené z členů organizačního výboru Výjimečné automobily z historie i současnosti Letošní jubilejní 5. ročník ojedinělé automobilové slavnosti...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Tři miliony vozů Kia v Evropě s jedinečnou 7letou zárukou

Tři miliony vozů Kia v Evropě s...

Sedmiletá záruka na pohonné ústrojí uvedena v roce 2006 pro první generaci modelu cee’d; komplexní záruka na celý vůz a všechny modely od roku 2010 Majitelé vozů Kia nacestovali v záručním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizovaná Kia Sportage: první snímky a detaily

Modernizovaná Kia Sportage: první...

V nabídce zcela nový naftový Mild-Hybrid pohon EcoDynamics+ 2,0 litru a nový hospodárný naftový motor 1,6 litru ‘U3’ Nové pohonné jednotky plní emisní normou Euro 6d TEMP Jednotka...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - KIA Soul EV obsadila třetí místo v závodě Česká Trophy v ECO Rally v Českém Krumlově

KIA Soul EV obsadila třetí místo v...

Závod proběhl v rámci 7. Czech New Energies Rallye 2018 Posádka elektrovozu KIA Soul se prosadila v nabité konkurenci 32 posádek Celkem 191 km měřených úseků a 74 kontrolních bodů ve...