Karolína Topolová získala za úspěchy Mototechny ocenění Marketér roku 2017

Umístění v  soutěži generální ředitelka AURES Holdings chápe zároveň i jako odměnu za 20 let úspěšného působení u největšího prodejce ojetých automobilů AAA AUTO

Prezidium České marketingové společnosti vyhlašuje každoročně soutěž Marketér roku, jejímž cílem je výběr osobností, které se podílejí na úspěšném rozvoji vlastní firmy či instituce, i na rozvoji marketingu všeobecně. Marketérem roku za rok 2017 se včera stala generální ředitelka skupiny AURES Holdings se značkou Mototechna, která jako první využila mezery na trhu a poptávku zákazníků po zánovních automobilech dokázala využít pro vybudování zcela nového segmentu v rámci skupiny autocenter AAA AUTO.

„Moc si tohoto ocenění vážím. Mototechna je mé již téměř šestileté dítě a je pro mě i naši společnost synonymem inovativního přístupu. Za dobu existence Mototechny jsme prodali již více než 40 000 aut a loňský rok pro nás byl zlomový, a to nejen díky dalšímu nárůstu prodejů zánovních automobilů, ale také posílení komunikace v oblasti webového rozhraní a sociálních sítích i rozšíření oblastí podnikání a vznik nových projektů, které se pro lepší orientaci zákazníků postupně rozčlenily pod další značky skupiny – Mototechna Servis, Mototechna Premium, Mototechna Classic, Mototechna Drive, či inovační laboratoř AuresLab,“ uvedla generální ředitelka AURES Holdings, která již dvacet let stojí za úspěchy největšího prodejce ojetých a zánovních vozů ve střední a východní Evropě AAA AUTO.

Karolína Topolová

Výhoda zánovních automobilů pod značkou Mototechna oproti novým je v okamžité dostupnosti a ceně až o 40 % nižší než v případě nových automobilů. V nabídce je 1200 vozů zhruba dvaceti značek a většina z nich má záruku od výrobce. Značka se během pěti let stala největším prodejcem zánovních aut v České republice. Vozy z Mototechny jsou v nabídce všech 22 poboček skupiny v České republice a čtrnácti na Slovensku. „Když jsme se rozhodovali, jak uvést na trh samostatný segment zánovních vozů, měli jsme šťastnou ruku při výběru nostalgicky známé značky Mototechna, kterou jsme právě v té době získali. Značku si lidé pamatují ještě z dob komunismu, kdy byla symbolem pro nedostatková nová auta a dlouhé fronty s žádankami o automobil. Komunikaci jsme kromě nostalgie postavili také na kontrastu – u nás se fronty samozřejmě nestojí, nemusíte se zapisovat do pořadníku. Prostě si vůz vyberete a za pár hodin s autem odjíždíte. Základem kampaně bylo poskytnutí nové a vyšší hodnoty zákazníkovi, garancí a nejdostupnějších cen na trhu,“ doplnila Topolová.

Pro Mototechnu je zásadní nejen okamžitá dostupnost aut a nižší cena oproti novým automobilům, ale hlavně orientace na zákazníka v podobě VIP servisu a nadstandardních služeb, mezi které patří samostatná linka v rámci Call Centra a péče nejzkušenějších zaměstnanců. Mototechna postupně rozšířila svoje služby také o servis (Mototechna Servis), půjčovnu vozů (Mototechna Drive) a také se z ní vyčlenila inovativní laboratoř AURESLAB.

Ocenění pro Marketéra roku 2017

Karolína Topolová se pravidelně umísťuje v prestižní anketě TOP 25 žen českého byznysu, v posledních třech letech byla vybrána mezi nejvlivnější ženy českého byznysu podle časopisu Forbes a byla oceněna také titulem Lady Pro. Pravidelně se umisťuje mezi finalisty soutěže Manažer roku, kde navíc získala titul Mladý manažerský talent. Pod jejím vedením se společnost AAA AUTO posunula v žebříčku CZECH TOP 100 z 67. na 48. pozici a získala celoevropské prestiží ocenění European Business Awards 2016/2017, kde se stala druhou nejcennější firmou Evropy ze 33 zúčastněných zemí. Dva roky po sobě získala společnost i ocenění Superbrands.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.

Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.

 

Kontakt:
CAR MOTORS MB
Praha 3, Koněvova 143
+420 737 209 090
prodej@carmotorsmb.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - AAA AUTO překonalo historický rekord, skupina loni prodala 83 000 aut

AAA AUTO překonalo historický rekord,...

V Česku si lidé z „Áček“ odvezli téměř 50 000 vozů, nejpopulárnější byly Octavie Po jedenácti letech padl v síti AAA AUTO prodejní rekord – v roce 2018 skupina AURES Holdings, kam...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Lukáš Kvapil se po dvou letech vrací na motocykl jako závodník! Odstartuje v Africa Eco Race, po trase původního Dakaru

Lukáš Kvapil se po dvou letech vrací na...

Závodník Lukáš Kvapil si plní další sen a po dvou letech se vrací jako motocyklový závodník, a rovnou na start extrémního vytrvalostního podniku Africa Eco Race, jedoucího se po trase...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nabídka vozů v Praze je oproti zbytku ČR  mladší, s nižším nájezdem, ale i dražší

Nabídka vozů v Praze je oproti zbytku...

Krajům v ČR dominují kombíky a vozy SUV Hlavní město Praha aktuálně disponuje nejmladší nabídkou ojetých automobilů (v průměru 7,2 roku) a drží prvenství i v nejnižším průměrném...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dětská dopravní nadace letos rozdala 420 000 korun 26 dětem pozůstalým po obětech dopravních nehod

Dětská dopravní nadace letos rozdala...

Mezi přispěvatele se zařadili i účastníci Nebouram.cz, kteří získané body za své znalosti silničního provozu použili na nákup poukazů pro nadaci v celkové hodnotě 50 000 korun Dětská...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ojeté hybridy a elektromobily jsou na vzestupu, v AAA AUTO pro ně otvírají specializovanou sekci

Ojeté hybridy a elektromobily jsou na...

Mototechna EcoDrive se rozšíří i na další pobočky, do roka nabídne 300 aut Po značném boomu na poli nových aut se změny ve vozovém parku směrem k automobilům s nižšími či nulovými...