Kalos podruhé za sebou zvítězil v jihokorejské designerské anketě

Kalos je nejprodávanějším modelem automobilky GM Daewoo v Evropě.

Kalos podruhé za sebou zvítězil v jihokorejské designerské anketě






Model Daewoo Kalos zvítězil i letos ve své kategorii kompaktních vozů v designerské anketě „Korea Design Power Index“ (KDPI), kterou pořádá vlivné korejské sdružení „Korean Management Association“. V této renomované soutěži zvítězil Kalos už v roce 2003. Výsledek ankety „Korea Design Power Index“, která byla poprvé vyhlášena před pěti lety, stojí na vyjádření dvaceti tisíc respondentů žijících v šesti největších korejských městech, samozřejmě včetně Soulu.


Základní stylistický koncept modelu Daewoo Kalos je dílem známého turínského studia Italdesign. Jeho zakladatel a ředitel Giorgetto Giugiaro říká: „Kalos je charakteristický poměrně jednoduchými, ale výraznými liniemi a také díky krátkým převisům karoserie jsou jeho proporce velmi harmonické. Tento model má svoji nezaměnitelnou identitu. Jedním z typických designerských prvků je třetí boční okno, které vůz opticky odlehčuje a prodlužuje.“


Kalos je nejprodávanějším modelem automobilky GM Daewoo v Evropě – během prvních šesti měsíců tohoto roku se modely Kalos podílely 41 procenty na celkových prodejích značky GM Daewoo. „Kalos je ztělesněním filozofie naší značky,“ říká Erhard L. Spranger, výkonný ředitel GM Daewoo Europe. „Tento model nejenom skvěle vypadá, ale je také výborně vybavený a nabízí vynikající poměr mezi pořizovací cenou a nabízenými hodnotami.“


„I když ve třídě malých kompaktů se v poslední objevila řada zcela nových modelů, Kalos byl znovu oceněn za svůj atraktivní design,“ říká Chang-Yoon Park, vedoucí výzkumného týmu sdružení „Korean Management Association“. „Respondenti-zákazníci nejvíce vyzdvihovali jeho osobitost, moderní styl a inovativnost.“

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Das WeltAuto dosáhlo od ledna do září více než 8% růstu prodeje

Das WeltAuto dosáhlo od ledna do září...

V síti Das WeltAuto se v prvních devíti měsících letošního roku prodalo 15 464 ojetých vozů V porovnání se stejným obdobím loňského roku vzrostl prodej o 8,2 % Největší zájem je o velmi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Průzkum DHL: 75 % společností věří, že investice do pozemní dopravy přímo podpoří jejich růst

Průzkum DHL: 75 % společností věří,...

Vývoj v nákladní dopravě je urychlován trendy, jako jsou rychlý růst e-commerce, pokračující urbanizace a aplikace technologií, mezi něž patří analýza velkých dat nebo digitalizace Vyspělé...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výroba modelu SEAT Tarraco byla zahájena ve Wolfsburgu

Výroba modelu SEAT Tarraco byla zahájena...

Vlajková loď značky SEAT sjíždí z montážní linky ve Wolfsburgu společně s modely Volkswagen Synergie v rámci koncernové výrobní sítě umožňují efektivní výrobu Tarraco završuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai se stal Značkou roku 2018

Hyundai se stal Značkou roku 2018

Hyundai Motor je nejúspěšnější značkou soutěže Red Dot Award 2018 Hyundai byl oceněn za inovativní design, kvalitu designu a know-how v oblasti řízení značky Hyundai Motor znovu triumfoval...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai, Apple a Google spadají do TOP 40 nejhodnotnějších značek na světě

Hyundai, Apple a Google spadají do TOP 40...

Společnost Interbrand každoročně vyhlašuje TOP 100 nejhodnotnějších značek světa (Best Global Brands). Hyundai si už potřetí v řadě udržel pozici v TOP 40. Po boku firem jako Apple, Google...