Již na začátku prodejní akce Black Friday, která probíhá od pátku 24.11. až do úterý 28.11., skupina AAA AUTO dosáhla počtu 69 000 aut prodaných v letošním roce

Tím vyrovnala celkový objem svých prodejů v roce 2016.

Do konce prosince společnost plánuje prodat

– zhruba 75 000 ojetých aut, což bude znamenat meziroční růst téměř o desetinu.

Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO International,říká:

„V průběhu letošního roku průměrně prodáváme přes 205 vozů denně, 6 400 měsíčně, proto věřím, že ve zbývajícím období minimálního cíle 75 000 prodaných aut v letošním roce dosáhneme. Další prostor k růstu vidíme jak v otevírání dalších poboček a rozšiřování stávajících, tak v zavádění inovací v oblasti prodeje, služeb a nových produktů, z nichž některé chystáme již na začátek příštího roku. Věřím, že tento přístup nám pomůže v roce 2018 růst minimálně stejně jako letos, a v případě pokračujících příznivých ekonomických podmínek prodeje ještě zvýšit.“ V porovnání s rokem 2013, kdy AAA AUTO prodalo 56 646 vozů, tak během pěti let vzrostl počet vozů, které si zákazníci z „áček“ za rok odvezou, o 32,7 %.

Slevová prodejní akce Black Friday

– kterou AAA AUTO letos uspořádalo již podruhé, je dalším prostředkem, jak dosáhnout letošních prodejních cílů. Cena řady vozů během akce, která začala v pátek a je prodloužena až do zítra, klesla až o 70 tisíc korun a slevy se týkají více než 60 % aut z celkové nabídky 8 600 ojetých vozů. „Každoročně se tak trochu snažíme předběhnout prodejce nových vozů, kteří většinou ceny loňských modelů snižují až po prvním lednu,“ uvedla Karolína Topolová. „Během loňského Černého pátku jsme během pátku a navazujícího víkendu prodali přes šest set automobilů. Letos je zájem ještě o něco vyšší.“ 

Výběr zajímavých faktů:

  • Celkový počet vozů prodaných za posledních 5 let (2013-2017) dosáhne letos ke konci roku téměř 327 500
  • AAA AUTO odmítlo za stejné období přes 700 000 automobilů nabídnutých k výkupu z důvodu špatného technického stavu, nejasného původu nebo kvůli podezření na stočení tachometru
  • Počet poboček se zvýšil z 32 v roce 2013 na 44 v roce 2017, tj. za pět let o 37,5 %
  • Denní nabídka vozů v rámci skupiny se za posledních pět let zvýšila z 10 000 na dnešních 14 500, tj. o 45 %

  Skupina AAA AUTO působí na trhu již 24 let

Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,75 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně přes 63 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčku Czech TOP 100. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – HET ligy.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai se stal Značkou roku 2018

Hyundai se stal Značkou roku 2018

Hyundai Motor je nejúspěšnější značkou soutěže Red Dot Award 2018 Hyundai byl oceněn za inovativní design, kvalitu designu a know-how v oblasti řízení značky Hyundai Motor znovu triumfoval...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai, Apple a Google spadají do TOP 40 nejhodnotnějších značek na světě

Hyundai, Apple a Google spadají do TOP 40...

Společnost Interbrand každoročně vyhlašuje TOP 100 nejhodnotnějších značek světa (Best Global Brands). Hyundai si už potřetí v řadě udržel pozici v TOP 40. Po boku firem jako Apple, Google...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V čisté mobilitě Hyundai předběhl dobu a evropský emisní plán 2030 není pro značku problém

V čisté mobilitě Hyundai předběhl...

Společnost Hyundai již v minulosti uvedla svůj ambiciózní plán – v globálním měřítku postupně rozšiřovat ekologicky šetrnou paletu vozů a to o 22 modelů do roku 2020. V roce 2021 tak bude...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizovaný Hyundai i40 přichází se svěžím designem přídě a novými bezpečnostními prvky

Modernizovaný Hyundai i40 přichází se...

Sedany a kombi segmentu D, Hyundai i40, nyní dostávají modernizovaný design a bohatší bezpečnostní výbavu Svěží design přídě s charakteristickou kaskádovitou maskou chladiče značky Hyundai...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Autorizovaní partneři značky Hyundai jsou stále úspěšnější, více prodávají a finančně prosperují

Autorizovaní partneři značky Hyundai...

Hyundai je dlouhodobě nejdynamičtější automobilovou značkou v České republice, nabízející špičkovou kvalitu vozů a služeb. Čeští zákazníci, kteří hledají za své peníze to nejlepší,...