Již na začátku prodejní akce Black Friday, která probíhá od pátku 24.11. až do úterý 28.11., skupina AAA AUTO dosáhla počtu 69 000 aut prodaných v letošním roce

Tím vyrovnala celkový objem svých prodejů v roce 2016.

Do konce prosince společnost plánuje prodat

– zhruba 75 000 ojetých aut, což bude znamenat meziroční růst téměř o desetinu.

Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO International,říká:

„V průběhu letošního roku průměrně prodáváme přes 205 vozů denně, 6 400 měsíčně, proto věřím, že ve zbývajícím období minimálního cíle 75 000 prodaných aut v letošním roce dosáhneme. Další prostor k růstu vidíme jak v otevírání dalších poboček a rozšiřování stávajících, tak v zavádění inovací v oblasti prodeje, služeb a nových produktů, z nichž některé chystáme již na začátek příštího roku. Věřím, že tento přístup nám pomůže v roce 2018 růst minimálně stejně jako letos, a v případě pokračujících příznivých ekonomických podmínek prodeje ještě zvýšit.“ V porovnání s rokem 2013, kdy AAA AUTO prodalo 56 646 vozů, tak během pěti let vzrostl počet vozů, které si zákazníci z „áček“ za rok odvezou, o 32,7 %.

Slevová prodejní akce Black Friday

– kterou AAA AUTO letos uspořádalo již podruhé, je dalším prostředkem, jak dosáhnout letošních prodejních cílů. Cena řady vozů během akce, která začala v pátek a je prodloužena až do zítra, klesla až o 70 tisíc korun a slevy se týkají více než 60 % aut z celkové nabídky 8 600 ojetých vozů. „Každoročně se tak trochu snažíme předběhnout prodejce nových vozů, kteří většinou ceny loňských modelů snižují až po prvním lednu,“ uvedla Karolína Topolová. „Během loňského Černého pátku jsme během pátku a navazujícího víkendu prodali přes šest set automobilů. Letos je zájem ještě o něco vyšší.“ 

Výběr zajímavých faktů:

  • Celkový počet vozů prodaných za posledních 5 let (2013-2017) dosáhne letos ke konci roku téměř 327 500
  • AAA AUTO odmítlo za stejné období přes 700 000 automobilů nabídnutých k výkupu z důvodu špatného technického stavu, nejasného původu nebo kvůli podezření na stočení tachometru
  • Počet poboček se zvýšil z 32 v roce 2013 na 44 v roce 2017, tj. za pět let o 37,5 %
  • Denní nabídka vozů v rámci skupiny se za posledních pět let zvýšila z 10 000 na dnešních 14 500, tj. o 45 %

  Skupina AAA AUTO působí na trhu již 24 let

Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,75 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně přes 63 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčku Czech TOP 100. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – HET ligy.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor Europe uzavřel první pololetí s novým prodejním rekordem

Hyundai Motor Europe uzavřel první...

Hyundai Motor dosáhl v letošním roce svého nejlepšího výsledku za první pololetí s 291 052 evropskými registracemi Nárůst o 7,5 % v porovnání s předchozím nejlepším prvním pololetím...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Akce „Hyundai odměňuje české řidiče“ oslovila Česko

Akce „Hyundai odměňuje české...

Hyundai je dlouhodobě jediným opravdovým partnerem českých řidičů, nabízejícím za nedostižné ceny špičkové služby a produkty, vynikající výbavu, inovativní technologie, vrcholnou kvalitu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai je podle J.D. Power nejspolehlivější značkou v automobilovém průmyslu

Hyundai je podle J.D. Power...

Nezávislá organizace J.D. Power zveřejnila studii spolehlivosti automobilů na území Velké Británie. Výzkum označil Hyundai jako nejspolehlivější značku na trhu. Automobilka v provedeném...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ekologické vozy Hyundai zvítězily ve dvou kategoriích „New Car Awards“

Ekologické vozy Hyundai zvítězily ve...

Hyundai Kona Electric se stal „Cenově dostupným elektromobilem roku“ (Affordable Electric Car of the Year) a IONIQ Plug-In je nositelem titulu „Cenově dostupný hybridní vůz roku“ (Affordable...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vozy značky Hyundai zvítězily ve výběrovém řízení společnosti Bohemia Energy

Vozy značky Hyundai zvítězily ve...

Obchodní partner Hyundai, Auto Palace Butovice s.r.o., se stal vítězem výběrového řízení společnosti Bohemia Energy. Stěžejním kritériem bylo hodnocení TCO (Total Cost Overview), při kterém...