Jiří Vodička novým marketingovým manažerem společnosti Goodyear Dunlop Tires

Společnost Goodyear Dunlop Tires představuje svého nového marketingového manažera Jiřího Vodičku, který přebírá zodpovědnost za marketingové aktivity společnosti na českém a slovenském trhu po Kataríně Ardové.

Společnost Goodyear Dunlop Tires posiluje svůj tým o Jiřího Vodičku:

1Jiri Vodicka650

Jiří Vodička nastupuje na nově zřízenou pozici Marketing Manager CZ/SK. Předchozí pozice marketingového koordinátora byla po odchodu Kataríny Ardové na mateřskou dovolenou zrušena. Jiří Vodička bude zodpovědný za implementaci a rozvoj firemní marketingové strategie, koordinaci aktivit značek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikaci předního světového výrobce pneumatik v České republice a na Slovensku.

Jiří Vodička přichází ze společnosti Honda Motor Europe Ltd., ve které působil jako Car Marketing Specialist. Dříve působil v několika reklamních agenturách (např. Klan, Grey Worldwide), v nichž měl na starosti klienty z automobilového odvětví, bankovnictví a rychloobrátkového zboží. Svůj volný čas tráví především aktivně s rodinou, věnuje se outdoorovým aktivitám, focení a vyhledává kvalitní gastronomii.

Současně s Jiřím Vodičkou přichází do marketingového oddělení společnosti Barbora Hlôšková na pozici Marketing Specialist:

1BarboraHloskova750

O společnosti Goodyear

Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 67 000 pracovníků a své výrobky vyrábí v 50 závodech ve 22 zemích světa. Dvě inovační centra – Akron v Ohiu a Colmar-Berg v Lucembursku – usilují o rozvoj nejmodernějších výrobků a služby, které stanovují technologické a výkonnostní standardy pro celé odvětví.

Více informací o společnosti Goodyear a jejích produktech na

www.goodyear.cz

Zdroj: Temper Communication, a.s., Praha

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Poptávka po dieselech opět ožívá, Octavia 1.6 TDI může podražit

Poptávka po dieselech opět ožívá,...

Poptávka po dieselech opět ožívá a vliv aféry Dieselgate na prodej vozů v České republice definitivně skončil. Vypovídá o tom řada ukazatelů z trhu jak nových, tak ojetých aut. Nejvíce...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Duo vozů Polo GTI R5 pobaví Prahu

Duo vozů Polo GTI R5 pobaví Prahu

Zakončení úspěšné sezóny týmu Racing 21 s oběma soutěžními vozy Vojtěcha Štajfa bude výjimečně navigovat Radim Kotlář Druhý start Václava Pecha jun. s vozem Polo GTI R5 Nový formát...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Řemeslníci s přesností na milimetr

Řemeslníci s přesností na milimetr

Velmi kvalifikovaní řemeslníci manuálně tvarují lisovací formy pro výrobu různých dílů modelů SEAT Nástrojáři uskutečňují více než 2000 kontrol, aby byly vyloučeny jakékoli...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen Užitkové vozy uvádí na český trh nové modely řady T6.1

Volkswagen Užitkové vozy uvádí na...

První digitalizovaný Transporter je již u českých prodejců Rozsáhlá sériová výbava s vyspělými asistenčními systémy a konektivitou Ceníkové ceny od 665 088 Kč bez DPH Značka Volkswagen...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai NEXO stanovilo nový rekord v dojezdu vodíkových automobilů

Hyundai NEXO stanovilo nový rekord v...

Vzduchoplavec Bertrand Piccard ujel s vozem Hyundai NEXO 778 km napříč Francií, čímž stanovil nový světový rekord ve vzdálenosti překonané na jednu nádrž paliva s vozidlem poháněným...