Společnost Goodyear Dunlop Tires představuje svého nového marketingového manažera Jiřího Vodičku, který přebírá zodpovědnost za marketingové aktivity společnosti na českém a slovenském trhu po Kataríně Ardové.
Společnost Goodyear Dunlop Tires posiluje svůj tým o Jiřího Vodičku:
Jiří Vodička nastupuje na nově zřízenou pozici Marketing Manager CZ/SK. Předchozí pozice marketingového koordinátora byla po odchodu Kataríny Ardové na mateřskou dovolenou zrušena. Jiří Vodička bude zodpovědný za implementaci a rozvoj firemní marketingové strategie, koordinaci aktivit značek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikaci předního světového výrobce pneumatik v České republice a na Slovensku.
Jiří Vodička přichází ze společnosti Honda Motor Europe Ltd., ve které působil jako Car Marketing Specialist. Dříve působil v několika reklamních agenturách (např. Klan, Grey Worldwide), v nichž měl na starosti klienty z automobilového odvětví, bankovnictví a rychloobrátkového zboží. Svůj volný čas tráví především aktivně s rodinou, věnuje se outdoorovým aktivitám, focení a vyhledává kvalitní gastronomii.
Současně s Jiřím Vodičkou přichází do marketingového oddělení společnosti Barbora Hlôšková na pozici Marketing Specialist:
O společnosti Goodyear
Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 67 000 pracovníků a své výrobky vyrábí v 50 závodech ve 22 zemích světa. Dvě inovační centra – Akron v Ohiu a Colmar-Berg v Lucembursku – usilují o rozvoj nejmodernějších výrobků a služby, které stanovují technologické a výkonnostní standardy pro celé odvětví.
Více informací o společnosti Goodyear a jejích produktech na
Zdroj: Temper Communication, a.s., Praha