Jiří Vodička novým marketingovým manažerem společnosti Goodyear Dunlop Tires

Společnost Goodyear Dunlop Tires představuje svého nového marketingového manažera Jiřího Vodičku, který přebírá zodpovědnost za marketingové aktivity společnosti na českém a slovenském trhu po Kataríně Ardové.

Společnost Goodyear Dunlop Tires posiluje svůj tým o Jiřího Vodičku:

1Jiri Vodicka650

Jiří Vodička nastupuje na nově zřízenou pozici Marketing Manager CZ/SK. Předchozí pozice marketingového koordinátora byla po odchodu Kataríny Ardové na mateřskou dovolenou zrušena. Jiří Vodička bude zodpovědný za implementaci a rozvoj firemní marketingové strategie, koordinaci aktivit značek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikaci předního světového výrobce pneumatik v České republice a na Slovensku.

Jiří Vodička přichází ze společnosti Honda Motor Europe Ltd., ve které působil jako Car Marketing Specialist. Dříve působil v několika reklamních agenturách (např. Klan, Grey Worldwide), v nichž měl na starosti klienty z automobilového odvětví, bankovnictví a rychloobrátkového zboží. Svůj volný čas tráví především aktivně s rodinou, věnuje se outdoorovým aktivitám, focení a vyhledává kvalitní gastronomii.

Současně s Jiřím Vodičkou přichází do marketingového oddělení společnosti Barbora Hlôšková na pozici Marketing Specialist:

1BarboraHloskova750

O společnosti Goodyear

Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 67 000 pracovníků a své výrobky vyrábí v 50 závodech ve 22 zemích světa. Dvě inovační centra – Akron v Ohiu a Colmar-Berg v Lucembursku – usilují o rozvoj nejmodernějších výrobků a služby, které stanovují technologické a výkonnostní standardy pro celé odvětví.

Více informací o společnosti Goodyear a jejích produktech na

www.goodyear.cz

Zdroj: Temper Communication, a.s., Praha

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai je podle J.D. Power nejspolehlivější značkou v automobilovém průmyslu

Hyundai je podle J.D. Power...

Nezávislá organizace J.D. Power zveřejnila studii spolehlivosti automobilů na území Velké Británie. Výzkum označil Hyundai jako nejspolehlivější značku na trhu. Automobilka v provedeném...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značku Audi povede Marcel Archleb

Značku Audi povede Marcel Archleb

Novým vedoucím divize Audi společnosti Porsche Česká republika s.r.o. bude od 27. srpna 2018 Marcel Archleb a obsadí tak pozici ve vedení, která byla od května volná. „V panu Marcelu Archlebovi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ondřej Pavlík přechází z české a slovenské pobočky DKV řídit region severní, střední a východní Evropy i Turecka

Ondřej Pavlík přechází z české a...

„Jedním z mých hlavních úkolů bude v regionu úspěšně zavést DKV Box Europe,“ říká O. Pavlík. Dosavadní ředitel české a slovenské pobočky DKV Ondřej Pavlík od 1. 7. 2018 přechází...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ekologické vozy Hyundai zvítězily ve dvou kategoriích „New Car Awards“

Ekologické vozy Hyundai zvítězily ve...

Hyundai Kona Electric se stal „Cenově dostupným elektromobilem roku“ (Affordable Electric Car of the Year) a IONIQ Plug-In je nositelem titulu „Cenově dostupný hybridní vůz roku“ (Affordable...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Inovace BASF pomáhají začlenit elektromobily do běžného života

Inovace BASF pomáhají začlenit...

Bateriové materiály BASF utvářejí budoucnost elektromobility Díky katodovým materiálům BASF jsou baterie výkonnější, spolehlivější a cenově dostupné Inovace firmy BASF pomáhají zvýšit...