Jiří Vodička novým marketingovým manažerem společnosti Goodyear Dunlop Tires

Společnost Goodyear Dunlop Tires představuje svého nového marketingového manažera Jiřího Vodičku, který přebírá zodpovědnost za marketingové aktivity společnosti na českém a slovenském trhu po Kataríně Ardové.

Společnost Goodyear Dunlop Tires posiluje svůj tým o Jiřího Vodičku:

1Jiri Vodicka650

Jiří Vodička nastupuje na nově zřízenou pozici Marketing Manager CZ/SK. Předchozí pozice marketingového koordinátora byla po odchodu Kataríny Ardové na mateřskou dovolenou zrušena. Jiří Vodička bude zodpovědný za implementaci a rozvoj firemní marketingové strategie, koordinaci aktivit značek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikaci předního světového výrobce pneumatik v České republice a na Slovensku.

Jiří Vodička přichází ze společnosti Honda Motor Europe Ltd., ve které působil jako Car Marketing Specialist. Dříve působil v několika reklamních agenturách (např. Klan, Grey Worldwide), v nichž měl na starosti klienty z automobilového odvětví, bankovnictví a rychloobrátkového zboží. Svůj volný čas tráví především aktivně s rodinou, věnuje se outdoorovým aktivitám, focení a vyhledává kvalitní gastronomii.

Současně s Jiřím Vodičkou přichází do marketingového oddělení společnosti Barbora Hlôšková na pozici Marketing Specialist:

1BarboraHloskova750

O společnosti Goodyear

Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 67 000 pracovníků a své výrobky vyrábí v 50 závodech ve 22 zemích světa. Dvě inovační centra – Akron v Ohiu a Colmar-Berg v Lucembursku – usilují o rozvoj nejmodernějších výrobků a služby, které stanovují technologické a výkonnostní standardy pro celé odvětví.

Více informací o společnosti Goodyear a jejích produktech na

www.goodyear.cz

Zdroj: Temper Communication, a.s., Praha

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - 20 nejlepších písní, které poslouchat během řízení

20 nejlepších písní, které poslouchat...

Bohemian Rhapsody od skupiny Queen vede seznam nejoblíbenějších skladeb pro řidiče Podle průzkumu britského zastoupení značky SEAT až 90 % řidičů tvrdí, že jim hudba za volantem navozuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Bridgestone se připojuje ke společnostem JAXA a Toyota v mezinárodní výzkumné misi do vesmíru

Bridgestone se připojuje ke společnostem...

Společnost podpoří výzkum pneumatik pro vesmírná vozidla s lidskou posádkou, zajišťující mobilitu na povrchu Měsíce Společnost Bridgestone Corporation se zúčastní mezinárodní výzkumné...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai NEXO: Auto jako elektrárna

Hyundai NEXO: Auto jako elektrárna

Hyundai Motor podepsal se společnostmi Korea East-West Power a Deokyang dohodu o výstavbě 1MW elektrárny s palivovými články na vodík Elektrický modul NEXO bude vyrábět 8000 MWh elektrické...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V jarní kampani ČPP nabízí rozšířenou asistenci a cestovní pojištění zdarma

V jarní kampani ČPP nabízí...

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) spouští jarní kampaň na podporu prodeje povinného ručení a opět se zajímavým benefitem pro řidiče. Kromě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Continental PremiumContact 6 dominuje díky svým vlastnostem i v letošních testech

Continental PremiumContact 6 dominuje...

Pneumatika Continental PremiumContact 6 potvrdila své kvality i v letošních testech letních plášťů. Prvenství si odnesla hned z několika testů předních motoristických časopisů V testech...