Japonské značky Mazda a Mitsubishi získávají na oblibě

V Auto Palace se staly značky Mazda a Mitsubishi tahouny prodejů.

Cenová politika a atraktivní design jsou dvěma hlavními faktory

– pro které si zákazníci Auto Palace stále více kupují japonské značky Mazda a Mitsubishi. Za první pololetí stouply prodeje Mazdy o více než polovinu (58 %), třetinový nárůst (34 %) zaznamenalo Mitsubishi.

Společnost Auto Palace v ČR dlouhodobě posiluje svoji pozici předního prodejce automobilů

– u hned několika značek ve svém portfoliu. Za první dva kvartály 2016 prodala celkem 5 945 nových vozů, což oproti stejnému období loňského roku činí nárůst o téměř 35 procent. Prodejům se dařilo zejména díky tuzemské značce Škoda, ale i dvěma Japoncům – Mazdě a Mitsubishi. Právě o tyto značky eviduje Auto Palace zvýšený zájem, zejména ve spojitosti s dobře nastavenou cenovou politikou a podařenému designu stávajících modelů.

Výsledky Auto Palace za 1. pololetí 2016

Nejsilnější v prodejích celé skupiny Auto Palace v ČR byla tuzemská značka Škoda s nárůstem o 68 % oproti roku 2015. Následována byla značkou Mazda, jež v součtu prodejů v Praze a Brně rostla o 58 %. Druhý japonec v portfoliu Auto Palace, Mitsubishi, rostl o 34 %.

Operativní leasing opět na vzestupu

Auto Palace k výborným výsledkům výrazně dopomohly nové produkty financování, zejména pak operativní leasing, jež za 1. pololetí stoupl v ČR meziročně z 994 na 1 838 uzavřených smluv, tedy o 85 %. Podnikatelé využili tohoto produktu zejména pro nákup vozidel ze segmentu lehkých užitkových vozů, kde volili možnost nákupu s nulovou akontací. Aktuální téma Brexitu, o jehož budoucích dopadech se zatím může jen spekulovat, nemělo na výsledky prozatím žádný vliv.

Čeští zákazníci volí dražší vozy s lepší výbavou

Z údajů společnosti Auto Palace vyplynulo, že za posledních 6 měsíců tohoto roku zákazníci utratili více při pořizování vozu, než tomu bylo ve stejném období vloni. Průměrná cena automobilu v uplynulém pololetí se vyšplhala na 504 978 korun, tedy o 8,3 % více než v loňském roce, ve kterém zákazníci v průměru za nový vůz zaplatili 466 351 Kč vč. DPH. Lidé zároveň volili modely s vyšší výbavou.

Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR říká:

„Do pololetních výsledků naší společnosti se promítla společná politika importérů a nás, dealerů, která tlačí ceny vozů na rekordní minimum. A cena je pro Čechy stále kritériem číslo 1 při rozhodování, kde si zákazník vůz nakonec koupí. Konkrétně u námi nabízených japonských značek ale nejde jen o cenu, nýbrž i o moderní design jejich stávajích modelů, které si získávají na stále větší oblibě. Aktuální téma Brexitu se na poptávkách našich zákazníků nijak neprojevilo. Prozatím není jasné, jaký dopad výsledky referenda budou mít, a to nejen ve Velké Británii, ale i v celé EU.

Auto Palace Group

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. Je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,6 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. Skupina v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Holandsku, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2015 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1)Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991

– jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější automobilové dealery na trhu. Za 25 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 111 461 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

Více na:

www.autopalace.cz

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Novým generálním ředitelem pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice se stal Radek Donner

Novým generálním ředitelem pro retail...

S účinností od 1. června 2018 zastává nově pozici Generálního ředitele pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice Radek Donner. Jedná se tak o další personální posilu v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina Auto Palace dosáhla v ČR v roce 2017 rekordního obratu a opět překročila hranici 10 tisíc prodaných nových vozů

Skupina Auto Palace dosáhla v ČR v roce...

 Celkem v roce 2017 prodala skupina 10 392 nových vozů a 2 917 ojetých vozů! Obrat dealerské skupiny dosáhl výše 5,95 mld. Kč. Celkově bylo za všechny značky skupiny prodáno 10 392 nových...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina Auto Palace vloni prodala 14 069 nových a ojetých automobilů a dosáhla obratu 5,8 mld. Kč

Skupina Auto Palace vloni prodala 14 069...

Pohled na centrálu Auto Palace na pražském Spořilově: Srdce v logu skupiny vyjadřuje nejlépe vztah k zákazníkům: Pro dealerskou skupinu Auto Palace byl loňský rok 2016 nejlepší v historii...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina Auto Palace hlásí rekordní rok 2016: prodala více než 14 000 nových a ojetých automobilů, v porovnání s rokem 2015 představuje nárůst o 18 %

Skupina Auto Palace hlásí rekordní rok...

Přední automobilový dealer jednoznačně potvrdil svoji právoplatnou pozici mezi top 3 nejvýznamnějšími dealery automobilů v ČR. Za uplynulých 12 měsíců prodala dealerská síť Auto Palace v...