Jak si stojí barva lásky na trhu s ojetými vozy

Červená je pátá nejoblíbenější barva v síti AAA AUTO

Odborníci největšího tuzemského prodejce ojetých aut AAA AUTO připravili k příležitosti blížícího se svátku zamilovaných analýzu výsledků prodeje za rok 2017 zaměřenou na oblíbenost vozů červené barvy jako jednoho ze symbolů lásky. Z analýzy vyplývá, že červená barva je pátou nejoblíbenější mezi zákazníky AAA AUTO, přičemž už dávno neplatí, že by si tuto barvu pořizovaly převážně ženy. Červené auto volí z dvou třetin muži. Mezi nejprodávanějšími značkami aut v červené barvě byla Škoda, Renault a Hyundai.

Analýza skupiny AAA AUTO zaměřená na vliv barvy vozu na jeho oblíbenosti dále ukázala, že nejčastějším typem prodaného ojetého automobilu červené barvy je hatchback (51,3 %), za ním se umístil typ combi (20,0 %). Více než 75 % prodaných červených aut mělo benzínový motor, nejčastěji o obsahu 1.2. Není překvapením, že 93,5 % červených aut mělo manuální převodovku a téměř 95 % náhon na dvě kola.

„Nejoblíbenějším modelem v červené barvě se stala v loňském roce Škoda Fabia následována Škodou Octavia, pomyslné třetí místo obsadila s odstupem Kia Cee´d,“ říká generální ředitelka mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO Karolína Topolová a dodává: „Naše statistiky potvrzují, že červená barva již není jen výsadou žen. Muži se jí rozhodně nevyhýbají a volí ji především u sportovních vozů, se kterými je silně spojena“.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA 4×4: Maximální jistota a bezpečnost v každé situaci

ŠKODA 4×4: Maximální jistota a...

ŠKODA nabízí široké portfolio vozů s pohonem 4×4 Pohon všech kol je k dispozici ve čtyřech modelových řadách – KAROQ, OCTAVIA, KODIAQ a SUPERB V roce 2017 bylo poprvé vyrobeno více než 127...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot odhaluje monumentálního lva, nového velvyslance značky

Peugeot odhaluje monumentálního lva,...

Peugeot představí 8. března na ženevském autosalonu lva mimořádných proporcí, sochu symbolizující hrdost, sílu a excelentnost a více než dvě století dlouhou historii značky. Toto velkolepé...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zájem o zemní plyn do aut roste. Jeho prodej se loni zvýšil téměř o 14 %

Zájem o zemní plyn do aut roste. Jeho...

České Budějovice, 19. února 2018 Stlačený zemní plyn (CNG) využívá jako automobilové palivo stále více českých motoristů. Podle statistik Českého plynárenského svazu vzrostl meziročně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Světová premiéra studie I.D. VIZZION v Ženevě. Volkswagen ukazuje potenciál nové modelové řady I.D.

Světová premiéra studie I.D. VIZZION v...

D. VIZZION: AUTO-mobil budoucnosti – elektrická autonomní jízda D. VIZZION: čistá, bezpečná a komfortní mobilita díky inovativní technice D. VIZZION: futuristický interiér a koncepty...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fanoušci značky SEAT zvolili pro nové SUV označení Tarraco

Fanoušci značky SEAT zvolili pro nové...

Výběru vítězného názvu se zúčastnilo více než 146 000 lidí Názvu Tarraco dalo přednost více než 35 % hlasujících SEAT poprvé vybral označení modelu na základě veřejného hlasování...