Hyundai zahájil spolupráci s prvním akademickým partnerem v rámci projektu „Hyundai Visionary Challenge“

  • Společnost Hyundai Motor si zvolila Brownovu univerzitu jako prvního akademického partnera pro realizaci projektu „Hyundai Visionary Challenge“
  • Cílem soutěžního projektu je přicházet s novými nápady a rozvíjet otevřené inovace pro globální partnerství

Společnost Hyundai Motor Company uzavřela partnerství s Brownovou univerzitou u příležitosti spuštění soutěžního projektu „Hyundai Visionary Challenge“, který je součástí jejího plánu stát se prostřednictvím otevřených inovací lídrem na trhu budoucí mobility a zajistit si přístup k souvisejícímu know-how z různých odvětví.

Cílem partnerství společnosti Hyundai s Brownovou univerzitou je vývoj řešení pro budoucí mobilitu, která zahrnují biologií inspirovanou mobilitu, partnerství mezi lidmi a stroji a digitální fenotypování. Hyundai těmito projekty ještě více upevní své vedoucí postavení v oblasti čtvrté průmyslové revoluce na základě převratných inovací, využívajících profesionální znalosti partnerů z různých odvětví a jejich pronikavé a kreativní nápady.

„Hyundai Visionary Challenge 2018“ je nový soutěžní projekt společnosti Hyundai pro otevřené inovace, jehož záměrem je rozvíjet aktivní partnerství v neprozkoumaných oblastech, a tímto způsobem objevovat nové kreativní a inovativní nápady, které urychlí vývoj vyspělých technologií pro budoucí mobilitu.

V letošním roce se soutěžního projektu „Visionary Challenge“ zúčastnilo 17 týmů složených z 80 profesorů, vysokoškolských studentů a absolventů vysokých škol. Na 3. ročníku Fóra inovátorů mobility, které se uskutečnilo 16. listopadu v Silicon Valley, byli vyhlášeni čtyři vítězové. Společně s finanční odměnou získali příležitost zúčastnit se společného, průmyslově i akademicky zaměřeného výzkumu se společností Hyundai. Vítězné nápady se přitom mohou stát základem pro vývoj startupu v příslušné oblasti.

V soutěži zvítězily následující čtyři projekty: „robustní létající robot, inspirovaný netopýry“, jehož autorem je tým Alberta Bortoniho; „od chodců k pilotům“ Brittany Baxterové a jejího týmu; „vylepšování partnerství mezi lidmi a stroji pomocí sociální odezvy s kombinovanou realitou“ od týmu Davida Whitneyho; a „biometrická zpětná vazba pro zvyšování jistoty jezdce“ od kolektivu vedeného Aaritem Ahujou.

Hyundai do budoucna plánuje další rozšiřování partnerství a také uzavírání nových. Zároveň bude diverzifikovat výzkumné úkoly v rámci soutěžního projektu „Hyundai Visionary Challenge“, aby mohl plnit funkci jedinečné otevřené inovační platformy. V rámci strategie bude projekt využíván jako výchozí bod pro společný výzkum a spolupráci s globálními partnery. Společnost očekává, že si tímto způsobem zajistí nové nápady v rámci partnerství pro budoucí technologie, rozšíří síť lidských zdrojů pro výměnu znalostí, vytvoří trvale udržitelnou myšlenkovou platformu založenou na internetu a mobilních komunikačních sítích, a také vylepší image značky na globálním trhu.

Společnost Hyundai uzavřela v červenci 2017 smlouvu o vytvoření globálního konsorcia s izraelským technologickým institutem Technion a korejským vědeckým a technologickým institutem KAIST s cílem podporovat další inovace v oblasti budoucí mobility.

 

 

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai opět získává prestižní ocenění za nejmodernější design: iF Design Award obdržel již pátým rokem v řadě

Hyundai opět získává prestižní...

Hyundai Motor získal ocenění iF Design Award pátým rokem v řadě: letošními laureáty jsou model Palisade a koncepční vůz Le Fil Rouge Hyundai pokračuje ve své ambici zpřístupňovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai i20 triumfoval v anketě FirstCar Awards

Hyundai i20 triumfoval v anketě FirstCar...

Hyundai i20 byl vyhlášen „Použitým vozem roku“ v anketě FirstCar Awards a triumfoval také v kategorii „Použitý vůz roku do 10 000 liber“ Porotci ankety FirstCar nejvíce ocenili na modelu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Německá anketa Best Cars ukázala výrazný skok image značky Hyundai

Německá anketa Best Cars ukázala...

Anketa organizovaná německým motoristickým časopisem AUTO MOTOR UND SPORT poukázala na významné zlepšení image značky Hyundai Podle výsledků ankety zaznamenal Hyundai největší pokrok...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SKUPINA AUTO PALACE PRODALA V ROCE 2018 V ČR PŘES 12 500 VOZŮ

SKUPINA AUTO PALACE PRODALA V ROCE 2018 V...

Obrat dealerské skupiny ve výši 5,76 mld. Kč byl částečně ovlivněn celkovou situací na trhu v ČR v druhé polovině roku Celkový prodej 9 307 nových vozů za všechny značky skupiny v ČR...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai a WayRay odhalily první navigační systém na světě, jenž disponuje systémem holografického zobrazování s rozšířenou realitou

Hyundai a WayRay odhalily první...

Zobrazovací technologie nové generace poskytne řidičům informace navigačních a asistenčních systémů ADAS pro ještě lepší zážitky z řízení HMG usiluje o vedoucí postavení v odvětví...