Hyundai se stal globálním automobilovým partnerem pětinásobného mistra anglické Premier League – fotbalového klubu Chelsea

  • Hyundai Motor oznámil uzavření mnohaletého partnerství s fotbalovým klubem Chelsea
  • Logo Hyundai bude od příští sezony na rukávech všech dresů Chelsea v domácích soutěžích
  • Partnerství se zaměří především na fanoušky, což ukazují Bakayoko, Giroud a Luiz ve speciálním videu

Od příští sezony až do roku 2022 bude Hyundai Motor globálním automobilovým partnerem slavného anglického fotbalového klubu s přezdívkou „The Blues“, jehož nové dresy ve všech domácích soutěžích budou na rukávech zdobeny logem značky Hyundai.

Hyundai nově uzavřenou smlouvou s klubem Chelsea poprvé vstupuje na fotbalový trh ve Velké Británii. Nové partnerství rozšiřuje dlouhodobé angažmá značky Hyundai ve světě fotbalu na nejvyšší úrovni, které zahrnuje nepřetržitou podporu národních a mezinárodních soutěží a turnajů v uplynulých 20 letech.

Hyundai se v rámci tohoto partnerství zviditelní nejen svým logem na dresech, ale také vystavenými vozidly v areálu klubu, přítomností při domácích zápasech včetně zobrazování loga na panelech LED po obvodu hrací plochy a právy na různé multimediální a digitální prezentace.

Společně s oznámením o novém partnerství zveřejnila značka Hyundai nové video, v němž vystupují hvězdy Chelsea Olivier Giroud, David Luiz a Tiémoué Bakayoko. Hráči „The Blues“ se v zábavném krátkém klipu účastní velmi neobvyklého fotografování, při němž se stala středem pozornosti skupina skalních fanoušků Chelsea, jež převzala role spojované obvykle s hrdiny jejich klubu.

Hyundai bude v průběhu partnerství úzce spolupracovat s Chelsea na vývoji řady iniciativ a benefitů pro fanoušky klubu, jejichž cílem bude usnadnit mobilitu a ještě více zpřístupnit fotbal fanouškům.

Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor, zodpovědný za marketing a produkt, k tomu řekl: „Máme velkou radost, že můžeme začít nové partnerství s Chelsea – úspěšným a ambiciózním klubem, který se vyrovná globální působnosti a vyzývavému duchu značky Hyundai. Stejně jako vždy klademe zákazníky na první místo, tak jsme také vždy, po celou dobu našeho dlouhodobého angažmá ve fotbale, koncipovali veškeré naše aktivity především pro fanoušky. Stejný přístup aplikujeme od zahájení nového partnerství i na fanoušky Chelsea. Společně s již existujícím partnerstvím s klubem Olympique Lyonnais tím spouštíme nový přístup k celoevropskému sponzorství, které bude zahrnovat další špičkové kluby v Evropě.“

Chris Townsend OBE, obchodní ředitel klubu Chelsea, uvedl: „Jsme potěšeni, že můžeme oznámit naše nové partnerství se značkou Hyundai, v jehož rámci se její ikonické logo objeví od příští sezony na rukávech našich zápasových dresů. V Chelsea jsme hrdí na partnerství se společnostmi, které patří mezi světové lídry ve svých oborech. Těšíme se na úzkou spolupráci se značkou Hyundai, která se bude snažit odměňovat, zaujmout a bavit naše fanoušky po celém světě.“

Logo na novém dresu se objeví poprvé v akci 23. července. Chelsea odehraje v tento den, v rámci přípravy na sezonu 2018/2019, přátelský zápas s klubem Perth Glory v Austrálii.

Značka Hyundai je vrcholným partnerem FIFA od roku 1999, její spolupráce s UEFA trvala 18 let do roku 2017 a i nadále intenzivně podporuje národní týmy i jednotlivé kluby, mimo jiné Olympique Lyonnais ve Francii.

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai opět získává prestižní ocenění za nejmodernější design: iF Design Award obdržel již pátým rokem v řadě

Hyundai opět získává prestižní...

Hyundai Motor získal ocenění iF Design Award pátým rokem v řadě: letošními laureáty jsou model Palisade a koncepční vůz Le Fil Rouge Hyundai pokračuje ve své ambici zpřístupňovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai i20 triumfoval v anketě FirstCar Awards

Hyundai i20 triumfoval v anketě FirstCar...

Hyundai i20 byl vyhlášen „Použitým vozem roku“ v anketě FirstCar Awards a triumfoval také v kategorii „Použitý vůz roku do 10 000 liber“ Porotci ankety FirstCar nejvíce ocenili na modelu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Německá anketa Best Cars ukázala výrazný skok image značky Hyundai

Německá anketa Best Cars ukázala...

Anketa organizovaná německým motoristickým časopisem AUTO MOTOR UND SPORT poukázala na významné zlepšení image značky Hyundai Podle výsledků ankety zaznamenal Hyundai největší pokrok...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SKUPINA AUTO PALACE PRODALA V ROCE 2018 V ČR PŘES 12 500 VOZŮ

SKUPINA AUTO PALACE PRODALA V ROCE 2018 V...

Obrat dealerské skupiny ve výši 5,76 mld. Kč byl částečně ovlivněn celkovou situací na trhu v ČR v druhé polovině roku Celkový prodej 9 307 nových vozů za všechny značky skupiny v ČR...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai a WayRay odhalily první navigační systém na světě, jenž disponuje systémem holografického zobrazování s rozšířenou realitou

Hyundai a WayRay odhalily první...

Zobrazovací technologie nové generace poskytne řidičům informace navigačních a asistenčních systémů ADAS pro ještě lepší zážitky z řízení HMG usiluje o vedoucí postavení v odvětví...