Hyundai se stal globálním automobilovým partnerem pětinásobného mistra anglické Premier League – fotbalového klubu Chelsea

  • Hyundai Motor oznámil uzavření mnohaletého partnerství s fotbalovým klubem Chelsea
  • Logo Hyundai bude od příští sezony na rukávech všech dresů Chelsea v domácích soutěžích
  • Partnerství se zaměří především na fanoušky, což ukazují Bakayoko, Giroud a Luiz ve speciálním videu

Od příští sezony až do roku 2022 bude Hyundai Motor globálním automobilovým partnerem slavného anglického fotbalového klubu s přezdívkou „The Blues“, jehož nové dresy ve všech domácích soutěžích budou na rukávech zdobeny logem značky Hyundai.

Hyundai nově uzavřenou smlouvou s klubem Chelsea poprvé vstupuje na fotbalový trh ve Velké Británii. Nové partnerství rozšiřuje dlouhodobé angažmá značky Hyundai ve světě fotbalu na nejvyšší úrovni, které zahrnuje nepřetržitou podporu národních a mezinárodních soutěží a turnajů v uplynulých 20 letech.

Hyundai se v rámci tohoto partnerství zviditelní nejen svým logem na dresech, ale také vystavenými vozidly v areálu klubu, přítomností při domácích zápasech včetně zobrazování loga na panelech LED po obvodu hrací plochy a právy na různé multimediální a digitální prezentace.

Společně s oznámením o novém partnerství zveřejnila značka Hyundai nové video, v němž vystupují hvězdy Chelsea Olivier Giroud, David Luiz a Tiémoué Bakayoko. Hráči „The Blues“ se v zábavném krátkém klipu účastní velmi neobvyklého fotografování, při němž se stala středem pozornosti skupina skalních fanoušků Chelsea, jež převzala role spojované obvykle s hrdiny jejich klubu.

Hyundai bude v průběhu partnerství úzce spolupracovat s Chelsea na vývoji řady iniciativ a benefitů pro fanoušky klubu, jejichž cílem bude usnadnit mobilitu a ještě více zpřístupnit fotbal fanouškům.

Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor, zodpovědný za marketing a produkt, k tomu řekl: „Máme velkou radost, že můžeme začít nové partnerství s Chelsea – úspěšným a ambiciózním klubem, který se vyrovná globální působnosti a vyzývavému duchu značky Hyundai. Stejně jako vždy klademe zákazníky na první místo, tak jsme také vždy, po celou dobu našeho dlouhodobého angažmá ve fotbale, koncipovali veškeré naše aktivity především pro fanoušky. Stejný přístup aplikujeme od zahájení nového partnerství i na fanoušky Chelsea. Společně s již existujícím partnerstvím s klubem Olympique Lyonnais tím spouštíme nový přístup k celoevropskému sponzorství, které bude zahrnovat další špičkové kluby v Evropě.“

Chris Townsend OBE, obchodní ředitel klubu Chelsea, uvedl: „Jsme potěšeni, že můžeme oznámit naše nové partnerství se značkou Hyundai, v jehož rámci se její ikonické logo objeví od příští sezony na rukávech našich zápasových dresů. V Chelsea jsme hrdí na partnerství se společnostmi, které patří mezi světové lídry ve svých oborech. Těšíme se na úzkou spolupráci se značkou Hyundai, která se bude snažit odměňovat, zaujmout a bavit naše fanoušky po celém světě.“

Logo na novém dresu se objeví poprvé v akci 23. července. Chelsea odehraje v tento den, v rámci přípravy na sezonu 2018/2019, přátelský zápas s klubem Perth Glory v Austrálii.

Značka Hyundai je vrcholným partnerem FIFA od roku 1999, její spolupráce s UEFA trvala 18 let do roku 2017 a i nadále intenzivně podporuje národní týmy i jednotlivé kluby, mimo jiné Olympique Lyonnais ve Francii.

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai se stal Značkou roku 2018

Hyundai se stal Značkou roku 2018

Hyundai Motor je nejúspěšnější značkou soutěže Red Dot Award 2018 Hyundai byl oceněn za inovativní design, kvalitu designu a know-how v oblasti řízení značky Hyundai Motor znovu triumfoval...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai, Apple a Google spadají do TOP 40 nejhodnotnějších značek na světě

Hyundai, Apple a Google spadají do TOP 40...

Společnost Interbrand každoročně vyhlašuje TOP 100 nejhodnotnějších značek světa (Best Global Brands). Hyundai si už potřetí v řadě udržel pozici v TOP 40. Po boku firem jako Apple, Google...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V čisté mobilitě Hyundai předběhl dobu a evropský emisní plán 2030 není pro značku problém

V čisté mobilitě Hyundai předběhl...

Společnost Hyundai již v minulosti uvedla svůj ambiciózní plán – v globálním měřítku postupně rozšiřovat ekologicky šetrnou paletu vozů a to o 22 modelů do roku 2020. V roce 2021 tak bude...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizovaný Hyundai i40 přichází se svěžím designem přídě a novými bezpečnostními prvky

Modernizovaný Hyundai i40 přichází se...

Sedany a kombi segmentu D, Hyundai i40, nyní dostávají modernizovaný design a bohatší bezpečnostní výbavu Svěží design přídě s charakteristickou kaskádovitou maskou chladiče značky Hyundai...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Autorizovaní partneři značky Hyundai jsou stále úspěšnější, více prodávají a finančně prosperují

Autorizovaní partneři značky Hyundai...

Hyundai je dlouhodobě nejdynamičtější automobilovou značkou v České republice, nabízející špičkovou kvalitu vozů a služeb. Čeští zákazníci, kteří hledají za své peníze to nejlepší,...