Hyundai představuje koncept „OSVOBOZENÝ STYL“

  • Koncept „OSVOBOZENÝ STYL“ ukazuje, jak si společnost Hyundai Motor představuje zážitky z cestování automobilem v éře autonomních vozidel
  • Hyundai bude s magazínem Monocle spolupořádat interaktivní panelovou diskuzi, v níž vystoupí Tyler Brûlé, šéfredaktor magazínu Monocle

Automobil byl kdysi jednoduchým dopravním prostředkem pro přepravu z místa A na místo B. Koncept automobilu se však rychle mění v důsledku prolínání hranic mezi našimi životy a automobily. Hyundai představí na veletrhu Milan Design Week svou inovativní vizi „OSVOBOZENÉHO STYLU“, v níž se vozidla promění v individuální životní prostory.

Osobitě pojatá, interaktivní expozice značky Hyundai na veletrhu Milan Design Week oslovuje různé smysly světlem, barvami, zvuky a materiály. Hyundai v ní prezentuje vizi budoucích zážitků zákazníků, kteří si budou moci vytvořit uvnitř svých vozidel svůj vlastní životní prostor díky produktům a službám s možností průběžné modernizace. Koneckonců i naše domovy si individualizujeme různými přínosnými zařízeními a technologiemi. Brzy si budeme moci přizpůsobit vlastním požadavkům i svá vozidla.

Hyundai vychází projektem „OSVOBOZENÝ STYL“ vstříc požadavkům na vytvoření „dokonalého prostoru“. Zákazníci se budou moci rozhodnout o jeho podobě na základě svých preferencí.

Ústředním prvkem expozice je prostorový výtvarný objekt – „Socha“ – jako umělecká interpretace „OSVOBOZENÉHO STYLU“. Kreativní a poutavá umělecká instalace prezentuje v neustálých proměnách tři klíčové prvky interiéru, který přináší nové zážitky se značkou Hyundai: barvy a světlo; materiály; tvary a zvuky.

Každému z těchto prvků vdechují život velmi kvalitní, digitálně animovaná grafická zobrazení ve dvanáctiminutové vizuální prezentaci společně s řadou interaktivních instalací.

Společnost Hyundai v Miláně poprvé představí také službu hlasového průvodce expozicí, dostupnou na webových stránkách http://hyundai.guide. Služba http://hyundai.guide bude nabízena i v budoucnosti na dalších akcích společnosti Hyundai.

„Hyundai se ‚OSVOBOZENÝM STYLEM‘ snaží poskytnout jedinečné zážitky z cestování automobilem, které dosud žádný jiný výrobce automobilů nenabídl, přestože je zákazníci požadují,“ řekl Wonhong Cho, výkonný viceprezident a vedoucí marketingu ve společnosti Hyundai Motor Company, a dodal: „Naše expozice představí připravované změny mobility širšímu publiku.“ 

Hyundai navíc uspořádá panelovou diskuzi s vlivnými odborníky z oblasti designu.

Devátého dubna uspořádá Hyundai na veletrhu Milan Design Week panelovou diskuzi na téma vytváření kvalitních spojení prostřednictvím designu. Panelové diskuze, pořádané ve spolupráci s globální mediální značkou Monocle, se zúčastní mimo jiné šéfredaktor magazínu Monocle Tyler Brûlé, krajinářský architekt a urbanista Winy Maas, světově proslulá odbornice na životní styl a trendy Li Edelkoortová a automobilový designér SangYup Lee.

Společnost Hyundai Motor Company bude jako významný vizionář moderních trendů přítomna svou originální a revoluční expozicí na letošním veletrhu Milan Design Week, který se koná od 9. do 14. dubna v bývalém milánském průmyslovém areálu Opificio 31.

 

 

 

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mistrovství světa v lukostřelbě 2019 bylo zahájeno v Nizozemí

Mistrovství světa v lukostřelbě 2019...

Mistrovství světa v lukostřelbě 2019 (Hyundai World Archery Championship) se koná v nizozemském městě ‘s-Heterogenbosch a slavnostně přivítalo historicky největší počet účastníků...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zcela nový Hyundai Santa Fe nabídne kamerové sledování mrtvého úhlu

Zcela nový Hyundai Santa Fe nabídne...

Nový model Santa Fe nabízí ještě vyšší úroveň bezpečnosti díky kamerovému asistentovi pro sledování mrtvého úhlu Santa Fe je druhým modelem Hyundai s touto technologií, která byla ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Více než 50 let pokroku: Hyundai spouští novou komunikační kampaň

Více než 50 let pokroku: Hyundai...

Hyundai spouští na jaře 2019 komunikační kampaň „Pokrok“ se sloganem „Kráčíme vpřed“ poukazující na progresivního ducha značky Speciální video ukazuje kořeny úspěchu značky...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai je první oficiální přepravce České golfové asociace hendikepovaných

Hyundai je první oficiální přepravce...

Společnost Hyundai Motor Czech navázala spolupráci s Českou golfovou asociací hendikepovaných (CZDGA) a poskytla jí do užívání lehký užitkový automobil Hyundai H1. Prostorný vůz bude...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai uzavřel partnerství s Inovačním centrem Skolkovo za účelem rozvoje chytré mobility

Hyundai uzavřel partnerství s...

Hyundai Motor Commonwealth of Independence States (HMCIS) a Inovační centrum Skolkovo, sídlící na západním okraji Moskvy, uzavřely partnerství v oblasti mobility, jehož cílem je vývoj řešení...