Hyundai používá při navrhování designu vozidel nejmodernější virtuální technologie

  • Evropské designérské centrum HDCE (Hyundai Design Center Europe) používá při navrhování designu vozidel nejmodernější virtuální technologie
  • Hyundai dokáže díky zavádění nejmodernějších inovací do pracovních procesů flexibilněji reagovat na nové požadavky zákazníků
  • Virtuální model interiéru ukazuje, jak Hyundai zahrnuje nové technologie do vývoje vozidel

Automobily postupně odrostly své roli pouhého dopravního prostředku. Ve stále větší míře představují rozšíření našich životních prostorů a pro mnohé řidiče a cestující se stávají jejich druhým domovem. Automobiloví designéři v evropském designérském centru HDCE (Hyundai Design Center Europe) citlivě reagují na tyto změny a začínají v designérských procesech ve stále větší míře využívat virtuální realitu.

Proces vytváření designu automobilu tradičně zahrnuje několik kroků včetně časově náročné výroby mnoha fyzických hliněných modelů, jejichž účelem je věrně vyjádřit různé nápady designérů. Dojde-li nakonec k zamítnutí příslušného návrhu, musí designéři začínat znovu od začátku. Než se produkt dostane do výroby, přijde tak vniveč velké množství práce, což pochopitelně zvyšuje náklady.

HDCE nyní může díky virtuální realitě posuzovat, a dokonce i vnímat jak exteriér, tak interiér produktu ještě dřív, než se stane fyzickou skutečností. Nápad vytvořit virtuální model interiéru existuje již cca deset let. V současnosti je technologie konečně tak vyspělá, aby mohlo designérské centrum HDCE navrhovat tvarová řešení automobilů efektivněji a využívat ji nejlepším možným způsobem.

„Náš virtuální model interiéru dokládá úsilí značky Hyundai o zlepšování našich pracovních procesů zaváděním nejmodernějších inovací, jež například podporují výrobu finálního ‚hliněného‘ modelu automobilu,“ říká Thomas Bürkle, šéfdesignér designérského centra HDCE. „Virtuální realita nejenže urychluje a usnadňuje naše designérské procesy, ale také nám umožňuje lépe uspokojovat požadavky zákazníků značky Hyundai.“

Virtuální model interiéru používaný značkou Hyundai

Virtuální model interiéru přináší do vývojového procesu mnoho výhod. Především umožňuje rychlou vizualizaci designérských dat i variant barev a materiálů, a to již v raných fázích vytváření návrhu proporcí a tvarů. Tato data jsou souběžně sdílena s inženýry již v této rané fázi, což umožňuje nepřetržitou komunikaci mezi oběma odděleními. Virtuální model interiéru je rovněž skvělým nástrojem pro rychlé porovnávání. Vzhledem k tomu, že je každý krok uložen v cloudu, může být model nepřetržitě optimalizován a také na něm mohou pracovat příslušná oddělení v různých koutech celého světa.

Designérský proces s využitím virtuální reality zjednodušuje práci automobilovým designérům značky Hyundai, protože zkracuje dobu, potřebnou k realizaci jejich nápadů ve formátech 3D. Vytváří prostor pro posuzování bezpočtu barevných a materiálových variant, ale také umožňuje dynamickou prezentaci funkčnosti, například u pohyblivých dílů.

 

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty představující vizi v éře elektrifikace

Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty...

První plně elektrický vysokovýkonný model IONIQ 5 N bude představen v roce 2023 Nyní značka Hyundai představuje v premiéře dva vysokovýkonné koncepční vozy — RN22e a N Vision 74 RN22e...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ 6 se představuje s prodlouženým dojezdem a inovativním interiérem

Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ...

Nový elektromobil značky Hyundai nabídne zákazníkům výjimečný prostor k cestování Sada akumulátorů o kapacitě 77,4 kWh umožní spolu s aerodynamicky tvarovanou siluetou dojezd na jedno nabití...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při Mistrovství světa ve fotbale vyzývají k trvalé udržitelnosti

Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při...

Hyundai Motor spouští pod názvem „Goal of the Century“ novou globální kampaň na podporu trvalé udržitelnosti Fotbalová legenda Steven Gerrard a globální popová senzace BTS vystupují v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění „UK Car of the Year 2022“

Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění...

Revoluční Hyundai IONIQ 5 převzal ve Velké Británii nejvyšší ocenění v anketě „UK Car of the Year Awards“ Elektromobil s dojezdem 481 kilometrů byl také vyhlášen „Nejlepším rodinným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON vstupují do světa filmu v novince „Spider-Man: Bez domova“

Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON...

Modely IONIQ 5 a TUCSON budou vystupovat v připravovaném filmu „Spider-Man: Bez domova“, který společnost Sony Pictures uvede do kin 17. prosince Globální marketingová kampaň společnosti...