Hyundai navázal spolupráci se světoznámou kapelou Maroon 5

  • Hyundai navázal spolupráci se světoznámou kapelou Maroon 5, jež má na svém kontě platinové desky i několik ocenění Grammy, a vzdává hold Bobu Marleymu, legendě reggae  
  • Partnerství s kapelou Maroon 5 představuje průkopnický způsob interakce značky Hyundai se svými zákazníky

Hyundai Motor, oficiální partner Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku, získal kapelu Maroon 5, oceněnou platinovými deskami i několika cenami Grammy, pro vytvoření cover verze kultovní písně „Three Little Birds“ od slavného hudebního tělesa Bob Marley & The Wailers, považované za „hymnu příjemného pocitu“. Značka Hyundai bude touto písní komunikovat, že díky její chytré technice mohou zákazníci zapomenout na starosti a užívat si pozitivních zážitků z cestování v automobilu i mimo něj.

Nová kampaň bude poprvé spuštěna na letošním mistrovství světa ve fotbale v rámci připravované televizní reklamní kampaně. Režisér Joseph Kahn, nositel ocenění Grammy, navíc natočil hudební videoklip s novým elektromobilem Hyundai NEXO s pohonem na vodíkové palivové články.

Televizní reklama, která upozorňuje na chytrou techniku vozidel Hyundai, se bude vysílat během Mistrovství světa ve fotbale 2018. Reklama, v níž kapela Maroon 5 hraje svou verzi písně Three Little Birds, byla natočena před fotbalovým stadionem.

Mezi chytré technologie, propagované v reklamě, patří asistent pro odvrácení kolize s překážkou vpředu FCA (Forward Collision-Avoidance Assist), který zabrání řidiči, aby narazil do autobusu před fotbalovým stadionem, a asistent pro bezpečné vystupování SEA (Safe Exit Assist), který automaticky uzamkne dveře, aby jejich otevření neohrozilo bezpečnost dítěte uvnitř vozidla.

Výrobci automobilů rozšiřují bezpečnostní výbavu, která zároveň zvyšuje praktičnost a komfort. Hyundai jako průkopník těchto změn připravil pro rok 2018 novou kampaň, která komunikuje poselství této značky.

Oficiální hudební videoklip ve stylu reggae byl natočen v prostředí, v němž vyniká duch interpretace skladby kapelou Maroon 5. Členové kapely se mění v siluety tanečnic a tanečníků vytvořených z přírodních materiálů, jako je dřevo, kámen, peří a drahokamy, kteří dodávají hudbě energii v rytmu reggae. Tělo jednoho z tanečníků, jenž tančí před tmavým pozadím s několika paprsky světla z reflektorů, je najednou transformováno do stovek miniaturních modelů nového elektromobilu Hyundai NEXO s palivovými články.

Členové kapely Maroon 5 k tomu říkají: „Bob Marley je jedním z největších umělců v historii hudby, je skutečným géniem, takže jsme byli nadšeni, když nám Hyundai poskytl příležitost vytvořit pro jeho novou kampaň cover verzi písně Three Little Birds.“

Minsoo Kim, vedoucí divize marketingu společnosti Hyundai Motor Company, řekl: „Hyundai se dlouhodobě angažuje ve fotbale a od roku 1999 je hrdým sponzorem FIFA. Neutuchající úsilí společnosti Hyundai o zvyšování hodnoty své značky bude v budoucnosti ještě chytřejší a inovativnější. Moderní interpretace písně Three Little Birds kapelou Maroon 5 pro Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku sděluje lidem, aby zapomněli na své starosti, čímž vyjadřuje poselství nové kampaně, ‚Hyundai vylepšuje kvalitně stráveným časem každodenní život‘, která informuje zákazníky, že používáním našich chytrých technologií mohou cestovat bezpečně a bezstarostně.“  

Hyundai v letošním roce kromě spolupráce s kapelou Maroon 5 na vydání cover verze písně Three Little Birds vytvořil rovněž expozici „Muzea světového fotbalu FIFA“ v Moskvě, která umožňuje příznivcům fotbalu prozkoumat historii hry a její fanouškovské kultury. Po celou dobu mistrovství světa bude probíhat také řada vzrušujících soutěží, například „Hyundai Cheering Stadium“, „Be There With Hyundai“, „Hyundai Predictor“ a „Hyundai Goal of the Tournament“, v nichž mohou fanoušci vyhrát úžasné ceny. Více informací o jednotlivých soutěžích i možnostech, jak se jich zúčastnit, naleznete na worldcup.hyundai.com.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty představující vizi v éře elektrifikace

Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty...

První plně elektrický vysokovýkonný model IONIQ 5 N bude představen v roce 2023 Nyní značka Hyundai představuje v premiéře dva vysokovýkonné koncepční vozy — RN22e a N Vision 74 RN22e...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ 6 se představuje s prodlouženým dojezdem a inovativním interiérem

Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ...

Nový elektromobil značky Hyundai nabídne zákazníkům výjimečný prostor k cestování Sada akumulátorů o kapacitě 77,4 kWh umožní spolu s aerodynamicky tvarovanou siluetou dojezd na jedno nabití...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při Mistrovství světa ve fotbale vyzývají k trvalé udržitelnosti

Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při...

Hyundai Motor spouští pod názvem „Goal of the Century“ novou globální kampaň na podporu trvalé udržitelnosti Fotbalová legenda Steven Gerrard a globální popová senzace BTS vystupují v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění „UK Car of the Year 2022“

Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění...

Revoluční Hyundai IONIQ 5 převzal ve Velké Británii nejvyšší ocenění v anketě „UK Car of the Year Awards“ Elektromobil s dojezdem 481 kilometrů byl také vyhlášen „Nejlepším rodinným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON vstupují do světa filmu v novince „Spider-Man: Bez domova“

Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON...

Modely IONIQ 5 a TUCSON budou vystupovat v připravovaném filmu „Spider-Man: Bez domova“, který společnost Sony Pictures uvede do kin 17. prosince Globální marketingová kampaň společnosti...