Hyundai KONA Hybrid jako poutavé umělecké dílo

  • Rakouská vizuální umělkyně Birgit Palma vytváří řadu přitažlivých fotografií zcela nového modelu KONA Hybrid pomocí techniky „dvojité expozice“
  • Metoda, kterou používá Birgit Palma ve spolupráci s klíčovými kreativními „influencery“ z celé Evropy, dokonale vizualizuje dvojí charakter techniky hybridního pohonu
  • Zcela nová KONA Hybrid kombinuje odvážný design SUV s budoucí mobilitou
  • Hyundai KONA Hybrid je na českém trhu dostupný již od 559 990,- Kč 

Hyundai nyní poskytuje evropským zákazníkům ještě širší výběr v oblíbené a oceňované modelové řadě KONA díky uvedení zcela nového modelu KONA Hybrid na trh. Společnost Hyundai při této příležitosti navázala spolupráci s umělkyní Birgit Palmou, z níž vzešly inovativní „dvojitě exponované“ fotografie nového hybridního kompaktního SUV, prezentované na speciálním workshopu v německém Hamburku, jehož se zúčastnili klíčoví kreativní „influenceři“ z celé Evropy.

Zcela nová KONA Hybrid s hospodárným, zcela hybridním pohonem kombinuje zážehový motor s elektromotorem. Přestože jejich spojení není pro řidiče během jízdy okamžitě zřetelné, rozhodla se značka Hyundai pro spolupráci s rakouskou umělkyní na produkci řady poutavých fotografií, které ilustrují tuto fúzi dvou různých technologií, zároveň však také staví do popředí elegantní design kompaktního SUV.

Palma se specializuje na ilustrace a kaligrafii. V mnoha svých projektech využívá metodu dvojité expozice, čímž se řadí do popředí moderního umění a designu. Dvojitá expozice slučuje dvě různé fotografie dohromady, čímž vznikají pohledy z nových perspektiv. Příběhy jsou vyprávěny způsobem, který je jedinou fotografií nerealizovatelný. Je to tedy ideální umělecký formát pro ilustraci progresivního přístupu zcela nového modelu KONA Hybrid.

„Velmi mě potěšilo, že jsem byla značkou Hyundai oslovena, abych zhotovila umělecká díla na oslavu zcela nového modelu KONA Hybrid,“ řekla Birgit Palma. „Rozhodla jsem se pro metodu dvojité expozice, protože jsem chtěla vytvořit nový druh automobilové fotografie, která vizuálně reprezentuje vlastnosti tohoto všestranného a elegantního modelu, přispívajícího k čisté mobilitě.“ 

Hyundai se rozhodl, že zcela nový model KONA Hybrid slavnostně uvede na trh v průmyslově pojatých prostorech YES pro pořádání workshopů v moderní čtvrti HafenCity v německém Hamburku, a na tuto akci pozval výjimečné kreativce. Hanzovní přístavní město bylo vybráno z toho důvodu, že se jedná o progresivní mediální centrum a stejně jako zcela nový model KONA Hybrid je proslulý svým ekologickým zaměřením. Hyundai pozval kromě rakouské umělkyně také řadu vrcholných „influencerů“ z celé Evropy, kteří se mohli důkladně seznámit s nejnovějším elektrifikovaným SUV této značky a zároveň se podílet na produkci názorných ilustrací. Společně vytvořili řadu fotografií technikou dvojité expozice, které vizualizují příběh tohoto modelu, od jeho expresivního vnějšího designu až po ekologickou techniku pohonu.

Od uvedení prvních verzí modelu KONA na trh v roce 2017 bylo v Evropě prodáno již téměř 120 000 těchto vozů. Hyundai nyní doplňuje modelovou řadu KONA o zcela hybridní verzi. Tím reaguje na poptávku evropských zákazníků po větším počtu ekologických modelů s karoserií SUV. Zcela nová KONA Hybrid nabízí kromě hospodárného elektrifikovaného pohonu také odvážný design a řadu technických vylepšení, včetně vyspělé konektivity Blue Link®, souboru prvků aktivní bezpečnosti a asistenčních systémů SmartSense™ i nejmodernějších informačních a zábavních funkcí.

„Hyundai uvedením zcela nového modelu KONA Hybrid na trh znovu potvrzuje své postavení lídra budoucí mobility. Nyní nabízíme našim evropským zákazníkům ještě širší výběr ekologických modelů,“ řekl Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe HQ, odpovědný za marketing a produkt. „Inovativní přístup ke kreativnímu vyjádření, jímž vyniká Birgit Palma, přirozeně ladí s naším nejnovějším ekologickým SUV, které kombinuje elektrifikovaný duální pohon s elegantním designem.“ 

Video o spolupráci ke zhlédnutí zde:

Birgit Palma

Birgit Palma, narozená v Rakousku, je víceoborovou ilustrátorkou a kaligrafkou. Své umění popisuje jako „ideální průnik moderní avantgardy a ilustrace“. Její díla zahrnují surrealistické a abstraktní geometrické motivy. V současnosti žije a tvoří ve španělské Barceloně.

Hyundai Doba benefitová

Společnost Hyundai Motor Czech od 1. 7. 2019 výrazně změnila cenovou politiku. Kromě standardních cen má nyní každý nový vůz „Hyundai Prémii“, se kterou vychází veškeré vozy Hyundai ještě výhodněji než kdy dříve. Kromě toho Hyundai odstartoval éru benefitů a noví majitelé tak mají zdarma k dispozici sadu zimních kol, výhodné pojištění, splátky bez navýšení, tankovací a asistenční kartu a mnoho dalšího.

Kromě stávající pětileté záruky a asistenčních služeb na všechny osobní vozy zdarma Hyundai nyní nabízí rovněž pojištění s mimořádně výhodnou sazbou, které zaručuje Hyundai GAP* a zvýšené limity plnění. S novým vozem zákazník také dostane např. sadu zimních kol v hodnotě až 42 000 Kč nebo tankovací kartu, která majitele opravňuje k získání slevy 0,40 Kč za každý natankovaný litr paliva bez omezení km. Tuto službu je možné využít na všech čerpacích stanicích v České republice, kde jsou akceptovány karty CCS.

Pro všechny vozy Hyundai platí možnost volby z několika způsobů financování s nulovým úrokem a zákazník tak nepřeplatí ani korunu navíc. Zároveň je možné před poslední splátkou vyměnit stávající vůz Hyundai za nový. Zákazník může využít také produkt Hyundai Finance Pětinky, který nabízí variabilitu splácení. Zákazník si tak může vybrat, zda bude hradit splátky v intervalu 6, 9 nebo 12 měsíců od uzavření smlouvy. V případě, že se zákazník nebude chtít potýkat se starostmi spojenými se servisem vozu či jeho následným prodejem, může využít zvýhodněný operativní leasing, který Hyundai nabídne jak pro soukromé osoby, tak podnikatele a firmy.

 

 

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty představující vizi v éře elektrifikace

Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty...

První plně elektrický vysokovýkonný model IONIQ 5 N bude představen v roce 2023 Nyní značka Hyundai představuje v premiéře dva vysokovýkonné koncepční vozy — RN22e a N Vision 74 RN22e...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ 6 se představuje s prodlouženým dojezdem a inovativním interiérem

Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ...

Nový elektromobil značky Hyundai nabídne zákazníkům výjimečný prostor k cestování Sada akumulátorů o kapacitě 77,4 kWh umožní spolu s aerodynamicky tvarovanou siluetou dojezd na jedno nabití...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při Mistrovství světa ve fotbale vyzývají k trvalé udržitelnosti

Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při...

Hyundai Motor spouští pod názvem „Goal of the Century“ novou globální kampaň na podporu trvalé udržitelnosti Fotbalová legenda Steven Gerrard a globální popová senzace BTS vystupují v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění „UK Car of the Year 2022“

Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění...

Revoluční Hyundai IONIQ 5 převzal ve Velké Británii nejvyšší ocenění v anketě „UK Car of the Year Awards“ Elektromobil s dojezdem 481 kilometrů byl také vyhlášen „Nejlepším rodinným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON vstupují do světa filmu v novince „Spider-Man: Bez domova“

Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON...

Modely IONIQ 5 a TUCSON budou vystupovat v připravovaném filmu „Spider-Man: Bez domova“, který společnost Sony Pictures uvede do kin 17. prosince Globální marketingová kampaň společnosti...