Hyundai investuje do vývoje navigačních systémů s holografickým zobrazováním rozšířené reality

  • Systém holografického zobrazování s rozšířenou realitou vylepší zážitky zákazníků z cestování automobilem
  • Společnost rozšíří využití technologie rozšířené reality nad rámec navigačního systému
  • Partnerství urychlí příchod nové generace síťově propojených vozidel
  • Strategická investice podpoří vývoj revolučních technických inovací značky Hyundai, které přispějí k realizaci její vize budoucí mobility

Společnost Hyundai Motor Company uskutečnila novou strategickou investici do švýcarského technologického start-upu WayRay AG s cílem urychlit vývoj navigačního systému s holografickým zobrazováním rozšířené reality pro budoucí vozidla. Nová technologie by se mohla objevit ve výbavě velkosériově vyráběných vozidel již v roce 2020.

Toto partnerství pomůže značce Hyundai realizovat svou vizi budoucí mobility a řidičům poskytne zcela novou užitnou hodnotu díky propojení nejmodernější technologie zobrazování s informačními a zábavními systémy vozidel.

„WayRay má pozoruhodné know-how ve vývoji hardwaru i softwaru pro systémy holografického zobrazování s rozšířenou realitou. Spolupráce mezi společnostmi Hyundai a WayRay nám pomůže vytvořit zcela nový ekosystém, který využije technologii rozšířené reality pro vylepšování nejen navigačních systémů, ale také k vytvoření platformy s rozšířenou realitou pro chytrá města a chytrou mobilitu, což jsou nové oblasti obchodního zájmu společnosti Hyundai Motor Group, které poskytnou inovativní zákaznické zážitky,“ řekl Dr. Youngcho Chi, výkonný viceprezident společnosti Hyundai Motor Group, odpovědný za inovace.

Holografická řešení s rozšířenou realitou společnosti WayRay vytvářejí skutečné zážitky rozšířené reality, v níž jsou virtuální objekty dokonale integrovány do prostředí uživatele. V porovnání s konvenčními průhledovými displeji dostupnými na trhu se může technologie společnosti WayRay pochlubit menším projekčním systémem, který poskytuje jasnější obraz a který lze namontovat do téměř jakéhokoli vozidla.

Neobyčejně široká promítací zóna umožňuje zobrazovat více virtuálních objektů v komfortní vzdálenosti pro oči řidiče. Systém nemá žádné omezení z hlediska rozměrů zobrazení a dokáže promítat dokonce i zobrazení v celé ploše čelního okna. Technologii lze použít i pro boční okna vozidla, což umožní nabízet cestujícím různé informační a zábavní služby. V současnosti neexistuje jiná technologie, která by se vyznačovala takovými parametry.

Existuje nekonečné množství možností pro využití této technologie v automobilech. Informace o dopravě lze promítat čelním oknem na vozovku, aby nebyla rozptylována pozornost řidičů, což zvýší bezpečnost silničního provozu. Systém může poskytovat vylepšené navigační pokyny v závislosti na rychlosti jízdy, včetně informací v reálném čase o přechodech pro chodce, chodcích, silnicích a výstražných dopravních značkách.

V budoucnosti bude tato technologie moci zobrazovat řidičům další informace o okolí, a to v kombinaci s technologií autonomní jízdy ve vozidlech intenzivně síťově propojených se silnicí a okolními vozidly.

Společnost WayRay byla založena v roce 2012 a rychle se stala v globálním měřítku vedoucí technologickou společností v oblasti vývoje holografických systémů s rozšířenou realitou. Společnost má sídlo ve Švýcarsku a v Rusku provozuje výzkumné a vývojové centrum.

„Jako technologická společnost se snažíme vytvářet zásadní inovace, které dalece přesahují horizont holografických displejů s rozšířenou realitou a nových uživatelských rozhraní,“ řekl Vitaly Ponomarev, generální ředitel společnosti WayRay. „Jsme hrdí, že jsme oceňováni jako spolehlivý partner, který splňuje vysoké standardy investorů, jakým je Hyundai.“

Hyundai rozšiřuje partnerství v různých oblastech s cílem zintenzivňovat vývoj klíčových technologií pro autonomní jízdu a zkoumat nové obchodní příležitosti v rámci infrastruktury chytrých měst.

 

 

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty představující vizi v éře elektrifikace

Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty...

První plně elektrický vysokovýkonný model IONIQ 5 N bude představen v roce 2023 Nyní značka Hyundai představuje v premiéře dva vysokovýkonné koncepční vozy — RN22e a N Vision 74 RN22e...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ 6 se představuje s prodlouženým dojezdem a inovativním interiérem

Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ...

Nový elektromobil značky Hyundai nabídne zákazníkům výjimečný prostor k cestování Sada akumulátorů o kapacitě 77,4 kWh umožní spolu s aerodynamicky tvarovanou siluetou dojezd na jedno nabití...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při Mistrovství světa ve fotbale vyzývají k trvalé udržitelnosti

Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při...

Hyundai Motor spouští pod názvem „Goal of the Century“ novou globální kampaň na podporu trvalé udržitelnosti Fotbalová legenda Steven Gerrard a globální popová senzace BTS vystupují v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění „UK Car of the Year 2022“

Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění...

Revoluční Hyundai IONIQ 5 převzal ve Velké Británii nejvyšší ocenění v anketě „UK Car of the Year Awards“ Elektromobil s dojezdem 481 kilometrů byl také vyhlášen „Nejlepším rodinným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON vstupují do světa filmu v novince „Spider-Man: Bez domova“

Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON...

Modely IONIQ 5 a TUCSON budou vystupovat v připravovaném filmu „Spider-Man: Bez domova“, který společnost Sony Pictures uvede do kin 17. prosince Globální marketingová kampaň společnosti...