Hyundai CRADLE Berlin – o fungování společnosti zaměřené na vývoj budoucích technologií s Edvinem Eriksenem

Edvin Eriksen, vedoucí kanceláře Hyundai CRADLE Berlin, nám poskytl rozhovor u příležitosti otevření berlínského zastoupení společnosti Hyundai CRADLE.

Dobrý den, Edvine. Nedávno jste se vrátil ze Silicon Valley do Evropy. V USA jste spolupracoval s mnoha startupy. Jaké zkušenosti jste si přivezl?

Do Evropy jsem se vrátil po šesti letech v Silicon Valley. Pracoval jsem na partnerstvích a investicích pro významnou automobilovou značku. Spolupracoval jsem s velmi inovativními startupy nejen z USA, ale i z Evropy.

Předtím jsem strávil více než 12 let v Německu. Věnoval jsem se otevřeným inovacím v oblastech mobilní komunikace a automobilů. Celkově jsem tedy uplynulých 18 let pracoval s úžasnými startupy a podporoval je na jejich cestě k úspěchu. Těším se, že v této práci budu pokračovat v kanceláři Hyundai CRADLE Berlin.

Povězte nám více o společnosti Hyundai CRADLE.

Hyundai CRADLE je dceřinou firmou společnosti Hyundai Motor Group, která se zaměřuje na rizikové investice a otevřené inovace. CRADLE je zkratkou z anglického „Center for Robotic-Augmented Design in Living Experiences“ – což lze volně přeložit jako „Centrum pro design s robotickými technologiemi pro každodenní život“.

Navazujeme mnohá partnerství a rozsáhle investujeme do slibných globálních startupů, abychom urychlili vývoj vyspělých budoucích technologií, které jsou v souladu s dlouhodobým strategickým směřováním značky Hyundai, jehož součástí jsou například služby pro mobilitu, chytrá města, umělá inteligence a ekologické technologie.

Kromě Berlína máme kanceláře také v Silicon Valley a Tel Avivu. Hyundai plánuje otevření dalších kanceláří CRADLE na celém světě, které postupně zvýší počet center pro otevřené inovace.

Jaký je konkrétní účel kanceláře Hyundai CRADLE Berlin?

Posláním kanceláře Hyundai CRADLE Berlin je podporovat transformaci společnosti Hyundai Motor Group na globálního lídra v oblasti mobility. Tohoto cíle se budeme snažit dosáhnout rizikovými investicemi do startupů, navazováním strategických partnerství prostřednictvím otevřených inovací a realizací speciálních projektů.

To znamená, že budeme působit na regionálním trhu a vyhledávat startupy, univerzity a strategické partnery, zaměřené mimo jiné na „revoluční inovace“. Naším cílem jsou evropské startupy, které mohou pomoci značce Hyundai dále posilovat její postavení v čele vývoje služeb pro budoucí mobilitu, chytrých měst a čistých technologií.

Přestože máme sídlo v hlavním městě Německa, spolupracujeme s různými městy a zeměmi v celé Evropě.

Berlín má prosperující startupovou scénu. Z jakých dalších důvodů bylo hlavní město Německa vybráno jako centrum evropských aktivit společnosti Hyundai CRADLE?

Rozhodli jsme se vybudovat pobočku Hyundai CRADLE v Berlíně, protože toto město považujeme za strategické místo pro realizaci našich záměrů v oblasti rizikových investic.

Německo je tradičně proslulé vynikající úrovní výroby, konstrukce, designu a kvality. Ano, Berlín je dynamickým centrem pro startupy a jedním z hlavních technologických center Evropy. Také má vynikající mezinárodní pověst v oblasti digitálních inovací, což je další významný faktor nad rámec výše uvedených historicky silných stránek. Berlín je jedním z nejmezinárodnějších velkoměst na evropském kontinentě, tavícím kotlem kultur a inovací, přinášených těmito startupy, ale také investory a korporacemi.

To všechno dohromady vytváří vzrušující inovační ekosystém s rostoucí kulturní rozmanitostí. Proto jsme se rozhodli otevřít kancelář v Berlíně. Ve společnosti Hyundai jsme přesvědčeni o tom, že všeoborový a multikulturní přístup je základem inovací a revolučních řešení.

Hovořil jste o plánu značky Hyundai zůstat v čele vývoje technologií, souvisejících s budoucí mobilitou. Na jaké specifické oblasti se Hyundai CRADLE Berlin zaměří?

Hyundai nedávno založil strategickou a technologickou divizi, jejímž cílem je urychlení vývoje budoucích technických inovací. Tato divize dohlíží na náš výzkum budoucích technologií od umělé inteligence přes vyspělé materiály, energie a robotickou techniku až po chytrá velkoměsta.

Naším cílem je nabízet více než jen dopravní prostředky. Chceme poskytovat zážitky z autonomní jízdy, která zákazníkům v budoucnosti poskytne svobodu z hlediska prostoru i času. Proto urychlujeme vývoj nejmodernějších technologií, které budou zásadní pro komercionalizaci autonomních vozidel.

Inovativní změny v oblasti mobility samozřejmě nezahrnují pouze nástroje, které mohou vylepšovat naše každodenní životy. Mohou nám také pomoci vyřešit mnohé ekologické a energetické problémy, jimž čelí současný svět. Elektrifikace vozidel je nejdůležitějším faktorem pro dosažení tohoto poslání.

Naším cílem je spolupracovat s nejkreativnějšími a nejnápaditějšími firmami z mnoha odvětví. Jsme otevřeni jakémukoli druhu spolupráce a partnerství, bez ohledu na velikost a obor.

A poslední otázka, uskutečnila již společnost Hyundai CRADLE v Evropě nějakou investici?

Ano, loni v září jsme investovali do společnosti WayRay AG, švýcarského technologického startupu, který se specializuje na technologii holografického zobrazování s rozšířenou realitou. Jsme přesvědčeni o tom, že nám to pomůže zrealizovat naši vizi budoucí mobility. Propojením nejmodernější zobrazovací technologie s informačními a zábavními systémy vozidel poskytneme řidičům zcela novou přidanou hodnotu.

Po oznámení tohoto vzrušujícího partnerství jsme na veletrhu CES 2019 představili v našich vozidlech první holografický navigační systém s rozšířenou realitou na světě.

V oblasti financování jsme nedávno začali podporovat společnost Earlybird Digital West, která se zaměřuje na evropské technologické inovátory a řídí ji berlínský investor rizikového kapitálu. Tato partnerství, společně s otevřením naší kanceláře Hyundai CRADLE Berlin, jsou prvními kroky značky Hyundai k tomu, aby se etablovala v Evropě i v této oblasti.

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty představující vizi v éře elektrifikace

Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty...

První plně elektrický vysokovýkonný model IONIQ 5 N bude představen v roce 2023 Nyní značka Hyundai představuje v premiéře dva vysokovýkonné koncepční vozy — RN22e a N Vision 74 RN22e...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ 6 se představuje s prodlouženým dojezdem a inovativním interiérem

Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ...

Nový elektromobil značky Hyundai nabídne zákazníkům výjimečný prostor k cestování Sada akumulátorů o kapacitě 77,4 kWh umožní spolu s aerodynamicky tvarovanou siluetou dojezd na jedno nabití...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při Mistrovství světa ve fotbale vyzývají k trvalé udržitelnosti

Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při...

Hyundai Motor spouští pod názvem „Goal of the Century“ novou globální kampaň na podporu trvalé udržitelnosti Fotbalová legenda Steven Gerrard a globální popová senzace BTS vystupují v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění „UK Car of the Year 2022“

Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění...

Revoluční Hyundai IONIQ 5 převzal ve Velké Británii nejvyšší ocenění v anketě „UK Car of the Year Awards“ Elektromobil s dojezdem 481 kilometrů byl také vyhlášen „Nejlepším rodinným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON vstupují do světa filmu v novince „Spider-Man: Bez domova“

Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON...

Modely IONIQ 5 a TUCSON budou vystupovat v připravovaném filmu „Spider-Man: Bez domova“, který společnost Sony Pictures uvede do kin 17. prosince Globální marketingová kampaň společnosti...