Evropský trh osobních pneumatik zaznamenal v roce 2003 dva zcela protichůdné pohyby. Zatímco trh náhradních pneumatik vzrostl v Evropě meziročně o 5,4 % a v Severní Americe o 0,4 %, tak trh prvovýbavových pneumatik klesl v Evropě o 3,6 % a v Severní Americe o 3,0 %. Tento pokles byl zapříčiněn omezením výroby předních automobilových značek ve 2. a 3. čtvrtletí loňského roku. Nejde o dlouhodobý trend, protože v posledním čtvrtletí výrobci svojí produkci opět zvýšili a díky tomu začal trh prvovýbavových pneumatik opět růst (nárůst 0,5 % ve 4. čtvrtletí).
V celkových prodejích se společnosti Michelin v loňském dařilo a hmotnostní objem prodaných pneumatik stoupl meziročně o 3,7 %. Jenom díky tomu se mohl Michelin vypořádat s bezprecedentním nárůstem cen surovin a velmi silným eurem. Provozní marže dosáhla úrovně 7,4 % a po vyloučení dopadu převzetí dánského distributora pneumatik Viborg činí 7,7 % (7,8 % v roce 2002). Celkově si převzetí a finanční stabilizace Viborgu vyžádala výdaje ve výši 306 milionu euro což se odrazilo na čistém příjmu koncernu, který klesl na 329 milionu euro, oproti 615 milionům v roce 2002. Na příznivé provozní marži se podílela vyšší produktivita:
- meziroční nárůst prodaného hmotnostního objemu o 3,7 %
- soustavné snižování skladovaných zásob
- efektivní kontrola provozních výdajů
Čisté zadlužení společnosti kleslo v roce 2003 o 378 milionu euro na 3,4 miliardy euro. Třetí rok po sobě vykazuje Michelin pozitivní cash-flow a to i přes masivní zvýšení investičního programu o 30 % oproti roku 2002.