Goodyear Dunlop Tires Czech upozorňuje

na odlišné značení pneumatik pro jednotlivé světové trhy

Evropský zákon požaduje, aby výrobci označovali pneumatiky pro evropský trh symbolem E. Pouze takto označené pneumatiky jsou vhodné pro používání v našich klimatickým podmínkách a na evropských silnicích. Výroba pneumatik odpovídá specifickým požadavkům jednotlivých regionů a dané symboly pomáhají tyto regiony rozlišovat. Je to jeden ze způsobů, jak chránit bezpečnost zákazníků.


„Odlišné zákonné požadavky a rovněž rozdílné podmínky v jednotlivých zemích, jako jsou například kvalita povrchu vozovek, klimatické podmínky či požadavky na první výbavu, vyžadují, abychom optimalizovali a přizpůsobovali směsi materiálů a kostry pneumatik pro Asii, USA či Evropu. Díky tomu naše výrobky plně vyhovují nárokům na kvalitu a bezpečnost. Proto upozorňujeme naše zákazníky, aby kupovali pouze pneumatiky označené symbolem E“, uvádí Miroslav Jursa, Generální ředitel Goodyear Dunlop Tires Czech s. r. o.


Pneumatiky vyráběné například pro asijský trh toto označení mít nemusí a měly by se prodávat pouze v Asii. Pneumatiky Goodyear a Dunlop (a další značky společnosti Goodyear) vyráběné v Asii a optimalizované pro asijský trh s jeho specifickými klimatickými a zákonnými předpisy, se mohou chovat odlišně v jiných regionálních podmínkách. Chování pneumatiky na suchu a mokru, jízdní vlastnosti nebo brzdný účinek mohou být v podmínkách jiných kontinentů odlišné. Tyto rozdíly by však neměly přinášet žádná bezpečnostní rizika ani vážné problémy s řízením.

O společnosti Goodyear


Goodyear je největší výrobce pneumatik na světě. Společnost se sídlem v Akronu, Ohio, USA vyrábí pneumatiky, technické produkty a chemikálie ve více než 80 závodech ve 28 zemích světa. Firma celosvětově zaměstnává kolem 86 tisíc lidí.


Ve východní Evropě se výrobní závody firmy Goodyear nachází v Polsku a Slovinsku. Obchodní a marketingové kanceláře jsou zastoupeny v klíčových zemích jako je Česká republika, Maďarsko, Rumunsko, Rusko, Slovensko, Bulharsko a Ukrajina. V tomto regionu počet zaměstnanců společnosti Goodyear přesahuje 11 tisíc lidí a hospodářský výnos společnosti dosáhl v roce 2003 1,1 miliardy USD. Před třemi lety to bylo 700 milionů USD.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Aktuálně nejlepší česká tenistka Karolína Plíšková se spolu se sestrou Kristýnou stala novou tváří značky Mototechna

Aktuálně nejlepší česká tenistka...

Nejlepší současná tenistka Češka Karolína Plíšková se dnešním podpisem smlouvy se společností AURES Holdings stala jednou z tváří značky zánovních vozů Mototechna. Mototechna poskytne...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - PEUGEOT RALLY CUP v Hustopečích bez Firly a Kamence

PEUGEOT RALLY CUP v Hustopečích bez...

Třetím podnikem pokračuje v Hustopečích PEUGEOT RALLY CUP CZ 2018. Do čtrnáctého ročníku Agrotec Petronas Rally Hustopeče se přihlásilo pět posádek, které budou opět soupeřit nejen...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA AUTO je již po jednadvacáté v čele žebříčku CZECH TOP 100

ŠKODA AUTO je již po jednadvacáté v...

Automobilka je od roku 1996 již po jednadvacáté špičkou mezi nejlepšími českými podniky ŠKODA AUTO získala též ocenění „Nejobdivovanější firma České republiky“ Tradiční česká...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Označení „Nadstandardní obchodní partner pro trh“ získala společnost AutoCZECH, obchodní partner značky Hyundai

Označení „Nadstandardní obchodní...

AutoCZECH, obchodní partner značky Hyundai, získal prestižní ocenění Czech Stability Award udělované mezinárodní agenturou Bisnode. Ta každoročně hodnotí přes 2 500 000 firem z hlediska...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Cyprus Rally 2018: Cílem jsou body do seriálu MERC

Cyprus Rally 2018: Cílem jsou body do...

Návrat Vojtěcha Štajfa na Kypr po třech letech Druhý podnik seriálu Middle East Rally Championship (MERC) Premiéra Marcely Ehlové na soutěži s převážně šotolinovým povrchem Posádka týmu...