Firestone zintenzivňuje svou ofenzivu v Evropě novými webovými stránkami

Firestone vyvinul nové webové stránky pro rostoucí počet zákazníků v Evropě.

1nwstranfires1000

Řidiči mohou od července 2015 navštěvovat

– webové stránky firestone.eu, kde mají na výběr 14 jazykových verzí, pokrývajících 18 zemí.

Webové stránky podporují renesanci značky Firestone v Evropě založenou na nabídce velmi konkurenceschopných nových pneumatik a marketingovém programu, který je zaměřen na lidi mladé duchem, kteří si chtějí užívat „svobodu řídit“.

Snadný přístup, praktická řešení

Nové webové stránky Firestone působí mladým a atraktivním dojmem. Design zohledňuje možnosti všech myslitelných přístrojů, ať se jedná o mobilní telefony, tablety nebo stolní a přenosné počítače. Webové stránky prezentují produktovou nabídku značky Firestone v přehledném a jednoduchém formátu. Snadné vyhledávání produktů i obchodních partnerů maximálně usnadňuje uživatelům výběr nejvhodnější pneumatiky pro jejich vůz včetně nejbližšího prodejce pneumatik kdekoli v Evropě.

Webové stránky informují také o dynamické 115leté historii značky Firestone

– s kterou se můžete setkávat také v rámci originálního programu Firestone Music Tour, který je zaměřen na sponzorství největších rockových festivalů. Tým Firestone jezdí v rámci Firestone Music Tour po celé léto napříč Evropou. Akce je podporována celoevropskou kampaní na sociálních médiích, jakož i festivalovými a místními propagačními aktivitami.

Firestone bude webové stránky pravidelně aktualizovat zprávami a informacemi o nových produktech. Zanedlouho budou webové stránky rozšířeny o sekce věnované pneumatikám Firestone pro nákladní vozidla a autobusy a pneumatikám pro zemědělské stroje.

„Svoboda řídit“

Přepracované webové stránky jsou druhou digitální iniciativou po vstupu značky Firestone na sociální sítě Facebook a Instagram začátkem letošního roku. Značka Firestone je legendární v USA a může se pochlubit pozoruhodným počtem úspěchů na závodní dráze i mimo ni. Bridgestone, největší výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě, převzal celosvětové aktivity značky Firestone v roce 1988. Nyní intenzivně investuje do propagace značky Firestone v Evropě, kde nabízí kompletní řadu pneumatik, vyvinutých a vyráběných s nejmodernějšími technologiemi, za podpory inovativního marketingového programu, jehož cílovou skupinou jsou lidé mladí duchem, kteří milují „svobodu z řízení“.

Více na:

Bridgestone Europe NV/SA

– s evropskou centrálou v belgickém Bruselu je klíčovou divizí Bridgestone Corporation, největšího výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě se sídlem v Tokiu. V Evropě Bridgestone provozuje vývojové a výzkumné centrum, 8 továren a má zastoupení ve více než 30 zemích s celkem 12 500 zaměstnanci. Pneumatiky vyvíjené a vyráběné v Evropě jsou rovněž exportovány mimo evropské teritorium.

V České republice působí Bridgestone od roku 1994

Do ČR dodává kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Pětinu dopravních nehod způsobuje únava. Přesto si polovina řidičů myslí, že se s ní dokáže vypořádat bez odpočinku

Pětinu dopravních nehod způsobuje...

Téměř polovina řidičů má osobní zkušenost s mikrospánkem za volantem. Přitom mikrospánek nepřichází jako blesk z čistého nebe – ospalost a zhoršená koncentrace ho vždy provází dlouho...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Flotila vozů Hyundai přináší autodromu posílení bezpečnosti a jistotu včasné pomoci

Flotila vozů Hyundai přináší...

Tři silné a výkonné vozy Hyundai, které získal mostecký autodrom od nošovické automobilky za symbolickou korunu, se zařadily mezi nejdůležitější techniku autoparku. Slouží totiž jako Safety...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor Czech má nové vedení marketingu

Hyundai Motor Czech má nové vedení...

Společnost Hyundai Motor Czech přijala Janu Sekerákovou na pozici marketingové ředitelky. Po příchodu Alexe Kima a Martina Saitze se tak jedná o další podstatnou změnu ve vrcholovém managementu....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen Užitkové vozy a Hermes Europe zahajují soutěž „Future Logistics Challenge“

Volkswagen Užitkové vozy a Hermes Europe...

Start-upy z celé Evropy se mohou do soutěže přihlásit ZDE.  Cílem výzvy je vyvinout inovativní řešení v kategoriích „Delivery Driver Experience“ a „Smart Delivery Vehicles“ Po...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sportovní výkony. Silný charakter. Individualita.  Audi Sport slaví 25 let modelů Audi RS

Sportovní výkony. Silný charakter....

Od premiéry v roce 1994 byla produktová nabídka rozšířena o 25 modelů RS Jen v roce 2019 bude představeno šest nových produktů, z toho dva zcela nové modely Základní filozofie: sportovní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT zahajuje výrobu nové převodovky

SEAT zahajuje výrobu nové převodovky

Závod SEAT Componentes vyrábí převodovku MQ281 Maximální kapacita výroby je 450 000 nových převodovek ročně SEAT Componentes, jeden ze tří výrobních závodů španělské značky (další dva...