Firestone zintenzivňuje svou ofenzivu v Evropě novými webovými stránkami

Firestone vyvinul nové webové stránky pro rostoucí počet zákazníků v Evropě.

1nwstranfires1000

Řidiči mohou od července 2015 navštěvovat

– webové stránky firestone.eu, kde mají na výběr 14 jazykových verzí, pokrývajících 18 zemí.

Webové stránky podporují renesanci značky Firestone v Evropě založenou na nabídce velmi konkurenceschopných nových pneumatik a marketingovém programu, který je zaměřen na lidi mladé duchem, kteří si chtějí užívat „svobodu řídit“.

Snadný přístup, praktická řešení

Nové webové stránky Firestone působí mladým a atraktivním dojmem. Design zohledňuje možnosti všech myslitelných přístrojů, ať se jedná o mobilní telefony, tablety nebo stolní a přenosné počítače. Webové stránky prezentují produktovou nabídku značky Firestone v přehledném a jednoduchém formátu. Snadné vyhledávání produktů i obchodních partnerů maximálně usnadňuje uživatelům výběr nejvhodnější pneumatiky pro jejich vůz včetně nejbližšího prodejce pneumatik kdekoli v Evropě.

Webové stránky informují také o dynamické 115leté historii značky Firestone

– s kterou se můžete setkávat také v rámci originálního programu Firestone Music Tour, který je zaměřen na sponzorství největších rockových festivalů. Tým Firestone jezdí v rámci Firestone Music Tour po celé léto napříč Evropou. Akce je podporována celoevropskou kampaní na sociálních médiích, jakož i festivalovými a místními propagačními aktivitami.

Firestone bude webové stránky pravidelně aktualizovat zprávami a informacemi o nových produktech. Zanedlouho budou webové stránky rozšířeny o sekce věnované pneumatikám Firestone pro nákladní vozidla a autobusy a pneumatikám pro zemědělské stroje.

„Svoboda řídit“

Přepracované webové stránky jsou druhou digitální iniciativou po vstupu značky Firestone na sociální sítě Facebook a Instagram začátkem letošního roku. Značka Firestone je legendární v USA a může se pochlubit pozoruhodným počtem úspěchů na závodní dráze i mimo ni. Bridgestone, největší výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě, převzal celosvětové aktivity značky Firestone v roce 1988. Nyní intenzivně investuje do propagace značky Firestone v Evropě, kde nabízí kompletní řadu pneumatik, vyvinutých a vyráběných s nejmodernějšími technologiemi, za podpory inovativního marketingového programu, jehož cílovou skupinou jsou lidé mladí duchem, kteří milují „svobodu z řízení“.

Více na:

Bridgestone Europe NV/SA

– s evropskou centrálou v belgickém Bruselu je klíčovou divizí Bridgestone Corporation, největšího výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě se sídlem v Tokiu. V Evropě Bridgestone provozuje vývojové a výzkumné centrum, 8 továren a má zastoupení ve více než 30 zemích s celkem 12 500 zaměstnanci. Pneumatiky vyvíjené a vyráběné v Evropě jsou rovněž exportovány mimo evropské teritorium.

V České republice působí Bridgestone od roku 1994

Do ČR dodává kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - 20 nejlepších písní, které poslouchat během řízení

20 nejlepších písní, které poslouchat...

Bohemian Rhapsody od skupiny Queen vede seznam nejoblíbenějších skladeb pro řidiče Podle průzkumu britského zastoupení značky SEAT až 90 % řidičů tvrdí, že jim hudba za volantem navozuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Bridgestone se připojuje ke společnostem JAXA a Toyota v mezinárodní výzkumné misi do vesmíru

Bridgestone se připojuje ke společnostem...

Společnost podpoří výzkum pneumatik pro vesmírná vozidla s lidskou posádkou, zajišťující mobilitu na povrchu Měsíce Společnost Bridgestone Corporation se zúčastní mezinárodní výzkumné...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai NEXO: Auto jako elektrárna

Hyundai NEXO: Auto jako elektrárna

Hyundai Motor podepsal se společnostmi Korea East-West Power a Deokyang dohodu o výstavbě 1MW elektrárny s palivovými články na vodík Elektrický modul NEXO bude vyrábět 8000 MWh elektrické...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V jarní kampani ČPP nabízí rozšířenou asistenci a cestovní pojištění zdarma

V jarní kampani ČPP nabízí...

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) spouští jarní kampaň na podporu prodeje povinného ručení a opět se zajímavým benefitem pro řidiče. Kromě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Continental PremiumContact 6 dominuje díky svým vlastnostem i v letošních testech

Continental PremiumContact 6 dominuje...

Pneumatika Continental PremiumContact 6 potvrdila své kvality i v letošních testech letních plášťů. Prvenství si odnesla hned z několika testů předních motoristických časopisů V testech...