Financovaná částka na ojetý vůz v AAA AUTO stoupla na 135 600 Kč, lidé kupují více zánovních aut

Za rok 2015 stoupla průměrná financovaná částka při nákupu vozu na splátky v síti autocenter AAA AUTO v České republice na 135 600 Kč.

Potvrdil se tak trend stále většího zájmu o novější a méně ojeté vozy

Důležitým faktorem je i oživení ekonomické situace a vysoce konkurenční prostředí na trhu úvěrových produktů, které nákupům ojetých vozů ve vyšších cenových kategoriích přejí.

Rozvoji trendu nákupů vozů na splátky přispívají úvěrové produkty s nulovým úrokem a také větší kupní síla zákazníků

„Důvodem je nejen vhodná ekonomická situace k pořízení lepšího ojetého vozu, ale zároveň zdravé konkurenční prostředí, které vytváří pro klienty vhodné podmínky jak pro získání úvěru, tak i pro cenu nabízených produktů. Trh s financováním ojetých vozů se vyvíjí a tento vývoj se odráží v nových možnostech jak pořídit kvalitnější vůz s minimálními náklady a i to stojí za zvyšující se průměrnou financovanou částkou,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. Díky tomu stoupla průměrná financovaná částka o 4,5 % z 129 800 Kč v roce 2014 na 135 600 Kč v roce 2015.

Mezi financovanými vozy se stále zvyšuje podíl tzv. „zánovních“ automobilů

– které v rámci AAA AUTO nabízí značka Mototechna Premium. Jedná se automobily ve stáří do jednoho roku. V současnosti je možné v nabídce Mototechny nalézt celkem 600 těchto vozů, z čehož 400 jich je dokonce pouze půlročních.

„Právě tyto vozy táhnou výši financované částky vzhůru. Je to alternativa pro zákazníky, kteří nechtějí platit příliš vysokou cenu za nový vůz. Když si pořídí zánovní, získají s prakticky stejnými vlastnostmi, jako kdyby si pořizovali nový, ale běžně ušetří 30-40 % ceny,“ dodala Karolína Topolová.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jak si poradit, když s autem zapadnete ve sněhu

Jak si poradit, když s autem zapadnete ve...

Projížďka autem zimní zasněženou krajinou je pro spolujezdce pohádková. Řidič však musí být ve střehu, protože jízda je ošemetná a při chvilce nepozornosti můžete zapadnout. To je pak...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT Tarraco, bez výmluv

Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT...

Světová premiéra inspirující televizní reklamy na nové SUV značky SEAT Mezinárodní kampaň byla připravena reklamní agenturou C14torce SEAT tento týden spouští mezinárodní televizní kampaň...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai opět získává prestižní ocenění za nejmodernější design: iF Design Award obdržel již pátým rokem v řadě

Hyundai opět získává prestižní...

Hyundai Motor získal ocenění iF Design Award pátým rokem v řadě: letošními laureáty jsou model Palisade a koncepční vůz Le Fil Rouge Hyundai pokračuje ve své ambici zpřístupňovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE NAHLÉDNOUT DO INTERIÉRU PROTOTYPU ELEKTROMOBILU, KTERÝ SMĚŘUJE NA ŽENEVSKÝ AUTOSALON

SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE...

Společnost Honda nechala poprvé krátce nahlédnout do interiéru prototypu svého kompaktního elektromobilu V přístrojové desce na celou šířku vozu se snoubí čistý a střídmý design s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Neobvyklá povolání v automobilovém průmyslu: Automobilový sochař

Neobvyklá povolání v automobilovém...

Modeláři dávají automobilu tvar pomocí syntetické hlíny, z níž vytvářejí model v životní velikosti Nové technologie toto řemeslo nevytlačily, protože se jedná o klíčový aspekt...