Faceliftované Audi A6 přijíždí do českých showroomů

Á dva tři, á dva tři … plesová sezóna je za dveřmi takže se milovníci tance mají na co těšit. A tešit se mohou i zájemci o „Á šest“ – tedy facelift populárního modelu A6.

Audi A6

Audi A6 – má být ještě lepší a atraktivnější


Změn je u „Á šestky“ dost. Pojďme si představit ty nejzajímavější:

Karoserie a design
– lehká karoserie s vysokým podílem hliníku a vysokopevnostních ocelí tvářených za tepla včetně tvrzení, pohotovostní hmotnost (bez řidiče) modelu A6 1.8 TFSI pouhých 1535 kg
– nový design přídě, bočních prahů a zádě, sériově 17“ kovaná kola
– sériově xenonové světlomety Plus a zadní světlomety LED, na přání nové světlomety LED a světlomety Matrix LED s dynamickými ukazateli směru
– elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru, bezdotykové otvírání se senzorem pohybu nohy pod nárazníkem

Interiér a ovládání
– prostorný interiér, objem zavazadlového prostoru u modelu A6 Avant až 1680 litrů
– sériově MMI Radio Plus, vyhřívaná sedadla vpředu, handsfree Bluetooth, Audi drive select, komfortní dvouzónová automatická klimatizace, multifunkční volant, tempomat, el. bederní opěrka, Audi Soundsystem
– na přání přední sedadla s funkcí odvětrávání a masáže, průhledový displej HUD (Head-Up Display), ušlechtilá ozdobná obložení a kožená čalounění, komfortní čtyřzónová automatická klimatizace, nezávislé topení s dálkovým ovládáním, bezklíčový přístupový systém Advanced key, elektrické ovládání víka zavazadlového prostoru
– sebevědomý design, nejvyšší kvalita zpracování, nové barvy a materiály, na přání sportovní paket S line a nový paket Audi design selection

Pohon
– čtyři výkonné a úsporné čtyřválce a čtyři šestiválce, z toho tři motory TFSI a pět motorů TDI, výkon od 110 kW (150 k) do 245 kW (333 k)
– až o 22 procent nižší emise CO2, všechny motory splňují emisní normu Euro 6
– 1.8 TFSI ultra s převodovkou S tronic má emise jen 133 g CO2/km, 2.0 TDI ultra s převodovkou S tronic má emise jen 109 g CO2/km
– motory 3.0 TFSI a 3.0 TDI jsou v mnoha oblastech nově vyvinuty
nová mechanická převodovka, nová sedmistupňová převodovka S tronic pro verze s pohonem předních kol, 3.0 TDI Biturbo s osmistupňovou převodovkou tiptronic
– pohon všech kol quattro pro velký počet modelových variant, od 200 kW (272 k) také se sportovním diferenciálem

Podvozek
– technicky vyspělá konstrukce obou náprav, kola s průměrem ráfku 17“ až 20“, brzdová soustava u modelů s výkonnějšími motory s novými hliníkovými pevnými třmeny
– systém řízení jízdní dynamiky Audi drive select v sériové výbavě, na přání
dynamické řízení, vzduchové odpružení adaptive air suspension a dva sportovní podvozky
– Audi A6 Avant 2.0 TDI ultra s výkonem 140 kW (190 k) s lehkými pružinami z kompozitu vyztuženého skelnými vlákny

Asistenční, informační a zábavní systémy
– na přání nový multimediální systém MMI Navigation plus s novým procesorem a 8“ displejem s vysokým rozlišením, jako doplněk Audi connect s modemem LTE a na míru střiženými službami
– na přání se dodávají např. Audi phone box, Bang & Olufsen Advanced Sound System
– velmi moderní bezpečnostní a asistenční systémy, vzájemně propojené systémy Audi side assist a Audi active lane assist

Audi A6 allroad quattro

Audi A6 allroad quattro
– vyšší světlá výška a robustní vzhled s ochrannými kryty spodní části vozu, vzduchové odpružení adaptive air suspension v sériové výbavě
– čtyři motory V6: 3.0 TFSI, 3.0 TDI ve třech výkonových stupních

Audi S6 Avant

Audi S6 a S6 Avant
– 4.0 TFSI s výkonem 331 kW (450 k), systém COD
– 19“ kola, sportovní vzduchové odpružení adaptive air suspension sport a světlomety LED v sériové výbavě
– na přání sportovní výfuková soustava s mimořádně sportovním zvukem

Audi RS 6 Avant

Audi RS 6 Avant
– 4.0 TFSI s výkonem 412 kW (560 k), systém COD, spotřeba 9,6 litru na 100 kilometrů
– osmistupňová převodovka tiptronic, 20“ kola a brzdové kotouče se zvlněným okrajem
– vzduchové odpružení RS-adaptive air suspension v sériové výbavě, na přání sportovní podvozek RS se systémem DRC (Dynamic Ride Control)

Každá srand něco stojí a jak se říká, kdo chce mít opičku, musí mít na banány … pokud vás zajímá, kolik peněz vám z vašeho konta poputuje k prodejci, zde jsou ke stažení ceníky:

A6_cenik

A6__AR_cenik

S6_cenik

RS6_cenik

Podívejte se také na videa:

Jak funguje Audi A6 2.0 TDI

 

 

Audi A6 Avant Trailer

 

 

Audi RS6 Avant trailer

 

 

Audi A6 – jak fungují LED Matrix světla

 

 

Audi S6 Trailer

 

 

Fotogalerie:

Audi 6

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značku Audi povede Marcel Archleb

Značku Audi povede Marcel Archleb

Novým vedoucím divize Audi společnosti Porsche Česká republika s.r.o. bude od 27. srpna 2018 Marcel Archleb a obsadí tak pozici ve vedení, která byla od května volná. „V panu Marcelu Archlebovi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ondřej Pavlík přechází z české a slovenské pobočky DKV řídit region severní, střední a východní Evropy i Turecka

Ondřej Pavlík přechází z české a...

„Jedním z mých hlavních úkolů bude v regionu úspěšně zavést DKV Box Europe,“ říká O. Pavlík. Dosavadní ředitel české a slovenské pobočky DKV Ondřej Pavlík od 1. 7. 2018 přechází...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ekologické vozy Hyundai zvítězily ve dvou kategoriích „New Car Awards“

Ekologické vozy Hyundai zvítězily ve...

Hyundai Kona Electric se stal „Cenově dostupným elektromobilem roku“ (Affordable Electric Car of the Year) a IONIQ Plug-In je nositelem titulu „Cenově dostupný hybridní vůz roku“ (Affordable...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Inovace BASF pomáhají začlenit elektromobily do běžného života

Inovace BASF pomáhají začlenit...

Bateriové materiály BASF utvářejí budoucnost elektromobility Díky katodovým materiálům BASF jsou baterie výkonnější, spolehlivější a cenově dostupné Inovace firmy BASF pomáhají zvýšit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Pět chyb, které lidé dělají při používání klimatizace

Pět chyb, které lidé dělají při...

Jednou z nejčastějších chyb je zapnutí klimatizace na nejvyšší výkon bez předchozího vyvětrání interiéru Výdechy ventilační soustavy by měly směřovat ke stropu, nikoli na cestující,...