Dunlop přidává nový rozměr do řady pneumatik Geomax, pravidelného vítěze Mistrovství světa v motokrosu

Řada pneumatik Dunlop’s Geomax® slaví od svého uvedení na trh jeden úspěch za druhým.

Na úrovni Mistrovství světa v motokrosu ve třídě MXGP

– si v roce 2015 Shaun Simpson, Gautier Paulin i Ryan Villopoto sáhli na vítězství na pneumatikách Dunlop Geomax. A ve Spojených státech vyhrávají pneumatiky Geomax MX32 a MX52 s dezénem už čtvrtým rokem všechna superkrosová a motokrosová národní mistrovství.

Nyní přichází pro motokrosové závodníky další dobrá zpráva: Geomax MX32 a MX52 na zadní kolo budou na trhu již brzo i v rozměru 18 palců.

Andy Marfleet marketingový manažer motocyklových pneumatik Dunlop v regionu Evropa, Blízký východ a Afrika řekl:

„Vyslyšeli jsme požadavek off-roadových jezdců, kteří chtějí mít na MXGP stejnou výkonnost na 18 palcích jako mají uživatelé devatenáctipalcových pneumatik Geomax MX, a od ledna ji uvádíme na trh.“

Nové označení MX32

„Jako součást tohoto rozšíření současně měníme označení modelové řady z Dunlop Geomax MX32 na Geomax MX3S. Písmeno “S” označuje, že pneumatika je zkonstruována pro jízdu na měkčím (soft) až středně tvrdém povrchu. Změnilo se nicméně jen označení, stále se jedná o tutéž pneumatiku, která stála za mnoha vítězstvími na šampionátech a nyní je dostupná pro ještě vice řidičů v rozměru 18 palců.“

Pneumatiky Geomax MX52 budou na trhu v rozměrech 100/100-18 a 110/100-18 a Geomax MX3S je bude doplňovat v rozměru 120/90-18. Obě pneumatiky sdílejí stejnou technologii, díky níž je upřednostňují profesionální i amatérští jezdci, a obě mají na kontě několik vítězství na světových šampionátech na celé řadě motocyklů, včetně značek KTM, Kawasaki a Honda.

Geomax MX3S je určena na měkký až středně tvrdý terén, zatímco MX52 vyniká v podmínkách středně tvrdého až tvrdého povrchu

Charakteriucké vlastnosti nové pneumatiky Geomax MX52

  • Vynikající záběr na celé škále různých terénů díky uspořádání dezénu „blok v bloku“.
  • Lepší ovladatelnost a vyšší životnost elementů běhounu díky upravené konstrukci kostry, která zvyšuje pružnost a snižuje opotřebení bloků.
  • Vynikající pohlcování energie zpětných nárazů díky bočnicím z pryže tlumící nárazy a nové konstrukci kostry, které společně pomáhají odpružit nárazy a působí jako tlumič, díky němuž může pneumatika lépe kopírovat povrch dráhy.
  • Směrový dezén předních pneumatik zvyšuje jejich přilnavost a jistotu při řízení.

Více informací o výrobcích a značce Dunlop Evropa na:

O Dunlop Europe

Dunlop je jedním z předních světových výrobců výkonných a ultra-výkonných pneumatik s působivou historií úspěchů ve světě sportovních motocyklů. Dunlop je technickým partnerem týmů Suzuki Endurance Race Team, Honda Racing a GMT94 Yamaha v závodech endurance a Kawasaki a Team HRC při Mistrovství světa v motokrosu, a rovněž oficiálním dodavatelem pneumatik pro šampionáty Mezinárodní motocyklové federace Moto2 a Moto3.

Do pneumatik Dunlop byl obut motocykl, který vyhrál první šampionát pro motorky o objemu 500 cm3 v roce 1949, a celému seriálu pak dominovaly i během následujících desetiletí. Rok 2010 pro Dunlop přinesl výhradní dodávky pneumatik pro Moto2, v roce 2012 pak následovalo i Moto3, a partnerství se společností Dorna při dodávkách pneumatik na tyto dva hlavní šampionáty Mezinárodní motocyklové federace pak bylo na dobu neurčitou obnoveno v roce 2015.

Nejnovější pneumatiky Dunlop Europe standardně používá mnoho předních světových výrobců motocyklů a skútrů, včetně společností Honda, Yamaha, Kawasaki, KTM, Ducati, Harley-Davidson a Suzuki.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA AUTO během léta zmodernizovala a rozšířila výrobní provozy, připravuje se na elektromobilitu

ŠKODA AUTO během léta zmodernizovala a...

V závodech ŠKODA AUTO bylo realizováno 180 projektů, souvisejících mimo jiné s přípravou výroby elektrických vozidel a nové generace motorů EA211 EVO Nové svařovací roboty rozšířily...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Směle do českého finále

Směle do českého finále

Vrchol sezóny českého šampionátu ve Zlíně Štajf s Havelkovou jedou o české i evropské body Polo GTI R5 opět v barvách reprezentačního ACCR týmu Zdejší jubilejní dvacátý start Vojtěcha...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Hyundai IONIQ obhájil pět hvězdiček v nárazových testech Euro NCAP

Nový Hyundai IONIQ obhájil pět...

Všechny tři verze s elektrifikovaným pohonem patří mezi absolutně nejbezpečnější vozy ve své třídě Nejvyšší hodnocení ochrany dospělých cestujících, dětí i chodců, ale také...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dunlop Sport Classic už druhým rokem vítězí v testu vintage pneumatik časopisu Auto Bild Klassik

Dunlop Sport Classic už druhým rokem...

Německý automobilový časopis Auto Bild Klassik[1] ocenil pneumatiky Dunlop pro oldtimery prvním místem ve svém každoročním testu historických „vintage“ pneumatik Dunlop Sport Classic porazily...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Každý pátý český řidič za volantem usnul

Každý pátý český řidič za volantem...

Mikro spánek: 56 metrů „bez řidiče“ Přiznání samotných motoristů zní – celkem 20 % řidičů v anonymním průzkumu potvrdilo, že už zažilo okamžik mikro spánku za volantem. Rozhodně...