Dunlop a Eurosport spolupracují na premiéře seriálu „Great Fightbacks“ o impozantních návratech na vrchol motoristického sportu

Dunlop, nejúspěšnější výrobce pneumatik v celé historii závodu 24 hodin Le Mans, a přední nadnárodní sportovní televizní stanice Eurosport spojili své síly, aby odvyprávěli příběh jednoho z nejvýznamnějších závodů v celé historii motoristického sportu.

Ukázky z dvou příběhů televizního filmu:

1lemans900

1motofilm900

Dunlop dodává předním světovým závodním týmům obutí vozidel

– už od doby svého revolučního vynálezu pneumatiky v roce 1888. Během celého století a čtvrt, které od té doby uběhly, tak významně přispíval k tomu, aby řidiči a jezdci mohli na závodní dráze podávat co nejinspirativnější výkony.

Společnost Dunlop letos spustila

– novou kampaň s mottem „Forever Forward“ (Navždy vpřed). Součástí kampaně je televizní reklamní spot „Rozhodující vteřina“ o řidiči, který si během závodu sáhne až na dno svých sil.

Také nový seriál Great Fightbacks přibližuje nejpoutavější pravdivé okamžiky ze světa motoristického sportu, v nichž řidiči a jezdci prokázali obrovskou odvahu, odhodlání a nezkrotnou ctižádost, aby se dokázali probojovat zpět na vrchol.

Guillaume Carli, ředitel marketingu osobních pneumatik Dunlop pro Evropu, Střední východ a Afriku zdůraznil:

„Příběhy, které jsme vybrali pro seriál Great Fightbacks, ukazují, jaké odhodlání, intuici a ctižádost museli někteří čelní světoví jezdci, řidiči i týmy prokázat, aby mohli v závodě vyhrát. Stejně jako příběh v našem televizním spotu, i tyto skutečné a inspirativní příběhy ukazují, že cestu k úspěchu dláždí řada vzrušujících, ale neobyčejně těžkých překážek.“

Eurosport a Dunlop spolupracovali na výběru prvních dvou příběhů pro seriál „Great Fightbacks“

První z nich přibližuje dvojnásobného mistra světa silničních motocyklů Marca Marqueze

Ten v něm hovoří o své neuvěřitelné jízdě z posledního na první místo v závodě Grand Prix ve třídě 125 kubíků v roce 2010 v Portugalsku. Marquez v něm potvrdil svůj statut superhvězdy fenomenálním raketovým přesunem: po nehodě v rozehřívacím kole se z úplného konce závodního pole dokázal probojovat až na jeho čelo, aby nakonec v závodě porazil i svého největšího soupeře Nica Terola.

Druhý příběh přibližuje souboj o vítězství v 24 hodin Le Mans v roce 2014 ve třídě LMP2

Pořadí na čele závodu (v jediné třídě, v níž se neutkali jen řidiči a týmy, ale i výrobci pneumatik) se střídalo v rychlém sledu jako na horské dráze, aby v něm nakonec vyhrál tým Dunlop Jota, a to i přesto, že musel v dramatických závěrečných minutách závodu zastavit, aby dotankoval.

Seriál „Great Fightbacks“ z prostředí závodu Le Mans se začne vysílat

– na stanici Eurosport 21. listopadu během přenosu Mistrovství světa endurance Mezinárodní automobilové federace FIA v Bahrajnu. Ve stejném týdnu bude mít premiéru i nový reklamní spot značky Dunlop „Forever Forward“.

Dunlop

Dunlop je jedním z předních světových výrobců výkonných a vysoce výkonných pneumatik s impozantní historií plnou úspěchů v motoristickém sportu. Značné zkušenosti ze závodů vedou značku Dunlop k zavádění inovativních technologií také do pneumatik určených pro běžný provoz. Se zaměřením na potěšení z jízdy, pneumatiky Dunlop nabízí všem typům motoristů nejnovější technologie a vysokou výkonnost.

Více informací naleznete na:

www.dunlop.cz

Zdroj: Temper Communication,a.s. Praha

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Pětinu dopravních nehod způsobuje únava. Přesto si polovina řidičů myslí, že se s ní dokáže vypořádat bez odpočinku

Pětinu dopravních nehod způsobuje...

Téměř polovina řidičů má osobní zkušenost s mikrospánkem za volantem. Přitom mikrospánek nepřichází jako blesk z čistého nebe – ospalost a zhoršená koncentrace ho vždy provází dlouho...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai zavádí novou strukturu výzkumu a vývoje, která urychlí reakce na měnící se požadavky trhů

Hyundai zavádí novou strukturu výzkumu...

Organizace založená na systémech a platformách zefektivní proces vývoje vozidel Nové centrum pro vývoj automobilových platforem zohlední požadavky jednotlivých trhů již od fáze vývoje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÉ SUV CITROËN C5 AIRCROSS: JIŽ 50 000 PRODANÝCH KUSŮ!

NOVÉ SUV CITROËN C5 AIRCROSS: JIŽ 50...

Šest měsíců po svém uvedení na trh registruje nové SUV Citroën C5 Aircross již více než 50 000 prodaných kusů. Tímto výkonem se řadí na třetí místo mezi nejprodávanějšími osobními...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ Electric opět upevnil své postavení nejúspornějšího vozu

Hyundai IONIQ Electric opět upevnil své...

O uplynulém víkendu se v rámci tradičního Rally Bohemia konala také soutěž Eco Energy Rally Bohemia, která se mohla pochlubit účastí kompletní špičky světového poháru FIA Electric and New...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Flotila vozů Hyundai přináší autodromu posílení bezpečnosti a jistotu včasné pomoci

Flotila vozů Hyundai přináší...

Tři silné a výkonné vozy Hyundai, které získal mostecký autodrom od nošovické automobilky za symbolickou korunu, se zařadily mezi nejdůležitější techniku autoparku. Slouží totiž jako Safety...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor Czech má nové vedení marketingu

Hyundai Motor Czech má nové vedení...

Společnost Hyundai Motor Czech přijala Janu Sekerákovou na pozici marketingové ředitelky. Po příchodu Alexe Kima a Martina Saitze se tak jedná o další podstatnou změnu ve vrcholovém managementu....