Dne 28. června byla úspěšně završena marketingová událost roku značky Peugeot v ČR – dvouměsíční roadshow Peugeot Emotion Day 2015

Sedmý ročník Peugeot Emotion Day provázel mimořádný zájem návštěvníků

Počet realizovaných testovacích jízd překročil stanovený cíl o 17%.

1ipeugeotmasvedny1000

Už první týden Peugeot Emotion Day 2015

– naznačoval, že letošní úroda návštěv, realizovaných testovacích jízd i podepsaných objednávek bude bohatá. Ve druhé polovině akce s příchodem nových modelů Peugeot 208 a Peugeot Partner již bylo zřejmé, že výsledky loňského roku budou letos překonány. A závěr akce potvrdil konečné skóre: 5 862 realizovaných testovacích jízd.

Po oba měsíce konání akce byla většina testovacích vozů Peugeot plně vytížena

Průměrně bylo každý den s flotilou patnácti automobilů realizováno 143 testovacích jízd, tedy o 13 více než v loňském roce. Celkově najeli testující návštěvníci více než 211 tisíc kilometrů. Finální počet realizovaných testovacích jízd se vyšplhal na 5 862, čímž o 17 % překonal stanovený cíl a o 10 % výsledky velice úspěšného loňského roku.

Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v České republice prohlásil:

„Naše modelová řada opět potvrdila svůj potenciálOrganizačně náročná marketingová akce Peugeot Emotion Day si vyžádala velké pracovní nasazení našeho týmu i celé koncesionářské sítě, ale vyplatilo se to. Výsledky předčily naše očekávání. Prodeje v červnu byly vynikající a navíc jsme si vytvořili zásobu přes tisíc klientských objednávek. Je zde tedy předpoklad, že sled prodejně úspěšných měsíců, který jsme zahájili v březnu, bude pokračovat.“

Více na www.peugeotemotionday.cz

Značka Peugeot

– je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa. V roce 2014 prodal Peugeot po celém světě 1 635 000 vozů, zlepšil své výsledky v Evropě a v Číně a pokračoval v posunu směrem k luxusnějším kategoriím výrobků. Se zcela obnovenou „osmičkovou“ řadou nabízí Peugeot nejmladší produktovou řadu ve své historii. Vysoká úroveň kvality výrobků i služeb, elegance designu, péče o detail a jedinečný zážitek z řízení přispívají k emocím, které vzbuzuje každý vůz Peugeot. Tyto vlastnosti jsou pro značku, která prodala více než 60 milionů vozů, klíčové již 125 let.

Společnost PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA působí jakožto české zastoupení značky Peugeot od prosince roku1996. Prostřednictvím rozsáhlé koncesionářské sítě zajišťuje komplexní nabídku kvalitních výrobků a služeb.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PYRAMIDA Centrum
U Pyramidy 721, 252 43 Praha – Průhonice
267 751 006, NONSTOP HELP SERVIS 602 182 424
prodej@pyramidacentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - KONCEPČNÍ VŮZ PEUGEOT RIFTER 4×4: „Lovec hvězd“

KONCEPČNÍ VŮZ PEUGEOT RIFTER 4×4:...

Nový Peugeot Rifter se na ženevském autosalonu představí v zářivém hvězdném obleku. Koncepční vůz PEUGEOT RIFTER 4×4 CONCEPT, který nabízí specifický, ještě výraznější a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot Rifter

Nový Peugeot Rifter

Je to více než nové jméno, je to cesta vedoucí k cíli! Nový Peugeot Rifter si zachovává výrazný a reprezentativní vzhled nejnovějších modelů značky. Nabízí velmi inovativní tvar karoserie...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot odhaluje monumentálního lva, nového velvyslance značky

Peugeot odhaluje monumentálního lva,...

Peugeot představí 8. března na ženevském autosalonu lva mimořádných proporcí, sochu symbolizující hrdost, sílu a excelentnost a více než dvě století dlouhou historii značky. Toto velkolepé...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA přichází s novou generací víceúčelových vozů  pro své značky Peugeot, Citroën a Opel/Vauxhall

Skupina PSA přichází s novou generací...

Pokračování produktové ofenzívy skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass; Jeden program vyvinutý pro tři různé vozy odpovídající různým postavením jednotlivých značek...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Akční dny zajistily značce Peugeot rekordní leden

Akční dny zajistily značce Peugeot...

Rok 2017 značka Peugeot zakončila rekordem a stejným způsobem začala i rok 2018. S počtem 1 104 registrovaných vozů realizovala nejúspěšnější leden ve své historii na českém trhu. Poté,...