Dne 28. června byla úspěšně završena marketingová událost roku značky Peugeot v ČR – dvouměsíční roadshow Peugeot Emotion Day 2015

Sedmý ročník Peugeot Emotion Day provázel mimořádný zájem návštěvníků

Počet realizovaných testovacích jízd překročil stanovený cíl o 17%.

1ipeugeotmasvedny1000

Už první týden Peugeot Emotion Day 2015

– naznačoval, že letošní úroda návštěv, realizovaných testovacích jízd i podepsaných objednávek bude bohatá. Ve druhé polovině akce s příchodem nových modelů Peugeot 208 a Peugeot Partner již bylo zřejmé, že výsledky loňského roku budou letos překonány. A závěr akce potvrdil konečné skóre: 5 862 realizovaných testovacích jízd.

Po oba měsíce konání akce byla většina testovacích vozů Peugeot plně vytížena

Průměrně bylo každý den s flotilou patnácti automobilů realizováno 143 testovacích jízd, tedy o 13 více než v loňském roce. Celkově najeli testující návštěvníci více než 211 tisíc kilometrů. Finální počet realizovaných testovacích jízd se vyšplhal na 5 862, čímž o 17 % překonal stanovený cíl a o 10 % výsledky velice úspěšného loňského roku.

Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v České republice prohlásil:

„Naše modelová řada opět potvrdila svůj potenciálOrganizačně náročná marketingová akce Peugeot Emotion Day si vyžádala velké pracovní nasazení našeho týmu i celé koncesionářské sítě, ale vyplatilo se to. Výsledky předčily naše očekávání. Prodeje v červnu byly vynikající a navíc jsme si vytvořili zásobu přes tisíc klientských objednávek. Je zde tedy předpoklad, že sled prodejně úspěšných měsíců, který jsme zahájili v březnu, bude pokračovat.“

Více na www.peugeotemotionday.cz

Značka Peugeot

– je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa. V roce 2014 prodal Peugeot po celém světě 1 635 000 vozů, zlepšil své výsledky v Evropě a v Číně a pokračoval v posunu směrem k luxusnějším kategoriím výrobků. Se zcela obnovenou „osmičkovou“ řadou nabízí Peugeot nejmladší produktovou řadu ve své historii. Vysoká úroveň kvality výrobků i služeb, elegance designu, péče o detail a jedinečný zážitek z řízení přispívají k emocím, které vzbuzuje každý vůz Peugeot. Tyto vlastnosti jsou pro značku, která prodala více než 60 milionů vozů, klíčové již 125 let.

Společnost PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA působí jakožto české zastoupení značky Peugeot od prosince roku1996. Prostřednictvím rozsáhlé koncesionářské sítě zajišťuje komplexní nabídku kvalitních výrobků a služeb.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
TAS Komplex s.r.o.
Svárovská 3135, 470 01 - Česká Lípa
487 853 913
tomas.taran@tascl.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot Design Lab a LATITUDE 46 spojily své síly pro vytvoření designu plachetnice Tofinou 9.7

Peugeot Design Lab a LATITUDE 46 spojily...

Loděnice Latitude 46 vyzvala studio Peugeot Design Lab a architekta Michele Molina, aby její nové luxusní plachetnici dodali „neoklasický“ design. Designéři studia Peugeot Design Lab se podíleli...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prodeje značky Peugeot v ČR stále rostou

Prodeje značky Peugeot v ČR stále rostou

Ani duben nezastavil padající křivku prodeje automobilů v ČR, značka Peugeot ovšem navzdory tomuto vývoji opět zaznamenala nárůst, a to o 3,2 %. Klesajícímu trendu Peugeot v ČR vzdoruje už...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Studio Peugeot Design Lab stvořilo tříkolku pro firmu Gillardeau

Studio Peugeot Design Lab stvořilo...

Véronique Gillardeau, ředitelka prestižní firmy na chov ústřic, opět oslovila studio Peugeot Design Lab pro realizaci originálního projektu. Zákazníkům firmy Gillardeau nabízí možnost...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrická ofenzíva v segmentu lehkých užitkových vozů

Elektrická ofenzíva v segmentu lehkých...

Na autosalonu užitkových vozů v Birminghamu (30. dubna – 2. května) představuje skupina PSA v předpremiéře modely Peugeot Boxer Electric a Citroën Jumper Electric. Skupina PSA, která je...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot budou na Tour Auto 2019 reprezentovat dva vozy kupé

Peugeot budou na Tour Auto 2019...

Peugeot, který se účastní závodu Tour Auto již čtvrtým rokem v řadě, postaví na start 28. ročníku dva legendární populární historické vozy: Peugeot 204 Coupé a Peugeot 504 Coupé, který...