Dne 28. června byla úspěšně završena marketingová událost roku značky Peugeot v ČR – dvouměsíční roadshow Peugeot Emotion Day 2015

Sedmý ročník Peugeot Emotion Day provázel mimořádný zájem návštěvníků

Počet realizovaných testovacích jízd překročil stanovený cíl o 17%.

1ipeugeotmasvedny1000

Už první týden Peugeot Emotion Day 2015

– naznačoval, že letošní úroda návštěv, realizovaných testovacích jízd i podepsaných objednávek bude bohatá. Ve druhé polovině akce s příchodem nových modelů Peugeot 208 a Peugeot Partner již bylo zřejmé, že výsledky loňského roku budou letos překonány. A závěr akce potvrdil konečné skóre: 5 862 realizovaných testovacích jízd.

Po oba měsíce konání akce byla většina testovacích vozů Peugeot plně vytížena

Průměrně bylo každý den s flotilou patnácti automobilů realizováno 143 testovacích jízd, tedy o 13 více než v loňském roce. Celkově najeli testující návštěvníci více než 211 tisíc kilometrů. Finální počet realizovaných testovacích jízd se vyšplhal na 5 862, čímž o 17 % překonal stanovený cíl a o 10 % výsledky velice úspěšného loňského roku.

Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v České republice prohlásil:

„Naše modelová řada opět potvrdila svůj potenciálOrganizačně náročná marketingová akce Peugeot Emotion Day si vyžádala velké pracovní nasazení našeho týmu i celé koncesionářské sítě, ale vyplatilo se to. Výsledky předčily naše očekávání. Prodeje v červnu byly vynikající a navíc jsme si vytvořili zásobu přes tisíc klientských objednávek. Je zde tedy předpoklad, že sled prodejně úspěšných měsíců, který jsme zahájili v březnu, bude pokračovat.“

Více na www.peugeotemotionday.cz

Značka Peugeot

– je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa. V roce 2014 prodal Peugeot po celém světě 1 635 000 vozů, zlepšil své výsledky v Evropě a v Číně a pokračoval v posunu směrem k luxusnějším kategoriím výrobků. Se zcela obnovenou „osmičkovou“ řadou nabízí Peugeot nejmladší produktovou řadu ve své historii. Vysoká úroveň kvality výrobků i služeb, elegance designu, péče o detail a jedinečný zážitek z řízení přispívají k emocím, které vzbuzuje každý vůz Peugeot. Tyto vlastnosti jsou pro značku, která prodala více než 60 milionů vozů, klíčové již 125 let.

Společnost PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA působí jakožto české zastoupení značky Peugeot od prosince roku1996. Prostřednictvím rozsáhlé koncesionářské sítě zajišťuje komplexní nabídku kvalitních výrobků a služeb.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Dvořákova 304, 346 01 - Horšovský Týn
379 412 279
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Registrace značky Peugeot v ČR v říjnu:  stabilními výsledky k rekordnímu roku

Registrace značky Peugeot v ČR v...

I přes meziroční pokles v měsíci říjnu značka Peugeot v ČR získala letos počtvrté 4. pozici na trhu a udržela si celkový růstový trend letošního roku. S celkovým meziročním nárůstem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ PEUGEOT e-EXPERT

NOVÝ PEUGEOT e-EXPERT

Značka Peugeot se s vozem Peugeot e-Expert posunuje dál v plnění svého závazku nabídnout v roce 2021 kompletní modelovou řadu elektrifikovaných užitkových vozů. Verze Peugeot e-Expert bude...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V Kladně vznikla nová koncese Peugeot

V Kladně vznikla nová koncese Peugeot

Firma Auto Schwab je novým a v současné době jediným koncesionářem značky Peugeot v Kladně. Společnost získala kontrakty opravňující ji prodávat v rámci značky Peugeot nové vozy a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fleetové setkání s příchutí adrenalinu

Fleetové setkání s příchutí adrenalinu

První ročník akce Experience Day pro fleetové zákazníky Testování vozů včetně aktuálních novinek z portfolia skupiny Auto Palace Hosty akce svezl také účastník Rallye Dakar a soutěžní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot v ČR si v září zajistil největší tržní podíl roku 2019

Peugeot v ČR si v září zajistil...

V září Peugeot v ČR realizoval výrazný meziroční nárůst: +39,3 % a posun v žebříčku automobilek o dvě příčky na 4. pozici. Podíl značky na trhu dosáhl 6,05 %, a je tak nejvyšším...