ČPP spouští podzimní kampaň s nabídkou nadstandardních asistenčních služeb pro motoristy

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) odstartovala svou podzimní kampaň na podporu prodeje autopojištění. Motto kampaně zní „Auto dojelo, dovolená jede dál“. Její hlavní součástí je nabídka jedinečného připojištění nadstandardních asistenčních služeb pro motoristy s názvem „Autem Bez Starostí“.

S pojištěním od ČPP mají řidiči jistotu, že za všech okolností dojedou se svým autem do cíle. A to i přes nehody a nenadálé situace, s kterými se každý z nich může na cestách potkat. „Pojištění vozidel už zdaleka neznamená jen povinné ručení, ale k tomu i řadu dalších užitečných doplňků, které samotní motoristé čím dál více poptávají. A v tomto duchu se nese i naše podzimní kampaň,“ říká ředitelka marketingu Jolana Kolaříková. Hojně poptávaným pojištěním u motoristů v poslední době jsou asistenční služby, kdy si klienti neváhají připlatit za jejich rozšířené varianty. A na to reaguje i podzimní kampaň ČPP v podobě připojištění Autem bez starostí.

Aktuální nabídku připojištění Autem bez starostí bude možné až do 31. prosince sjednat s kampaňovou slevou 600 korun. Jedná se o nejrozšířenější variantu asistenčních služeb, která například obsahuje odtah vozidla ze zahraničí do vzdálenosti 2500 kilometrů (1250 km tam a 1250 km zpátky), zapůjčení a přistavení náhradního vozidla v ČR i v zahraničí až na osm dní, úhradu nebo opravu poškozené pneumatiky (v případě nutnosti úhradu i druhé pneumatiky) do limitu 4 000 korun za jednu pneumatiku v ČR a mnoho dalších věcí.

„Stejně jako na jaře jsme pro hlavní komunikaci zvolili televizi, která je hlavním médiem s celorepublikovým pokrytím a nejširším audiovizuálním zásahem na cílovou skupinu. Náš TV spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku,“ vypočítává Kolaříková. TV spot bude dále promítán také na monitorech BUS TV v MHD v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Jablonci nad Nisou, Pardubicích, Plzni, Ústí nad Labem, Brně, Olomouci, Zlíně, Ostravě a Otrokovicích. Rozhlasový spot bude vysílán na rádiu EXPRES FM a rádiu ČAS.

Kampaň se objeví také v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Sportu, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, TV Maxu, TV Plusu, Týdnu, Instinktu, Sedmičce, Model Hobby, Setkání a dalších. V rozhlasovém vysílání v rámci Business Party na rádiu Bonton a Frekvenci 1. „S motivem kampaně se setkáte opět na teploměrech čerpacích stanic, a v neposlední řadě na našich stálých outdoorových plochách a vybraných billboardových plochách,“ doplňuje Kolaříková. Dále bude ČPP kampaň komunikovat na polepech na tramvajích a trolejbusech v Praze, Pardubicích, Jihlavě, Ostravě, Ústí nad Labem, Olomouci, Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Uherském Brodu, Táboru, Chebu a Plzni.

 

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen Užitkové vozy dodal od začátku roku 215 000 automobilů

Volkswagen Užitkové vozy dodal od...

Počet dodaných automobilů na celém světě vzrostl o 2,4 procenta V západní Evropě činil meziroční nárůst 4,7 procenta V České republice se počet registrací zvýšil o 9,4 procenta...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai a Kia oznamují investici do společnosti Aurora s cílem urychlit vývoj technologií pro autonomní vozidla

Hyundai a Kia oznamují investici do...

Investice posílí již existující partnerství Společnosti budou spolupracovat na platformách a službách pro autonomní vozidla, založených na systému Aurora Driver Společnosti Hyundai Motor Group...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Bronz do českého šampionátu

Bronz do českého šampionátu

Soutěž v Hustopečích s dramatickým závěrem Čtvrté místo posádky Štajf – Havelková v absolutním pořadí Cenné body za bronzovou příčku v hodnocení MČR Posádka týmu Racing 21...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN C3: 600 000 PRODANÝCH VOZŮ ZA 30 MĚSÍCŮ!

CITROËN C3: 600 000 PRODANÝCH VOZŮ ZA...

Citroën C3 registruje po 2,5 letech od uvedení do prodeje již 600 000 prodaných kusů. Tato 3. generace C3 splňuje označení Success Story a více než kdy jindy potvrzuje svůj statut...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost Honda Motor Europe při příležitosti akce Wheels & Waves oslaví 50 let řadových čtyřválců Honda

Společnost Honda Motor Europe při...

Na předním francouzském motocyklovém festivalu se sjede dvanáct upravených strojů CB1000R z celé Evropy Pro inspiraci budou k vidění modely Honda Monkey, vítězný stroj Honda ze závodu Le Mans,...