CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ NAZVANOU „INSPIRED BY“ VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ OD ROKU 1919 !

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto CITROËN INSPIRED BY YOU jako podpis značky, která se již roky inspiruje životem lidí a touhou po mobilitě jednotlivých generací. Spot nás přenáší do různých časových období, v nichž Citroën plní touhu stopaře po svobodě, a to postupně ve vozech 2CV, Type H, Méhari, CX, Visa GTi, C3 Aircross, novém hatchbacku C4 Cactus, včetně budoucnosti, kterou ztělesňuje koncepční vůz CXperience. Jde o ódu na mobilitu a značku, která ji umožňuje již od roku 1919! Na reklamní spot se můžete podívat na http://www.citroen.cz/svet-znacky-citroen/citroen-pro-vas/citroen-inspired-by-you-od-roku-1919.html

Od 2CV k CX, od modelu Tracction k Méhari, od Berlinga k C4 Cactus… Citroën již roky sleduje lidi, jejich touhu po dobrodružství, svobodě, rodinných výletech nebo cestách s kamarády a nabízí jim automobily, které reagují na jejich život. Nová reklamní kampaň, která bude spuštěna v příštích dnech, ilustruje celou historii značky od roku 1919: „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“.

Značka Citroën se rozhodla oživit slogan „INSPIRED BY YOU“, který byl představen v říjnu 2016 a pověřila agenturu Traction (BETC) natočením reklamního spotu, který nás přenese do jednotlivých časových období, v průběhu nichž různé vozy značky Citroën plní sny stopaře, který touží po svobodě. Postupně nastupuje do vozů 2CV, Type H, Méhari, CX, Visa GTi, C3 Aircross, nového hatchbacku C4 Cactus… a každý vůz se objevuje v jiné době. Během cesty se míhá jeho osobní, ale i kolektivní historie: Tour de France, prázdniny s přáteli, vlasy jako v reklamě „divoké šípy“, 80. léta se zlatým lesklým řetězem a hudbou na plné pecky… až po současný vůz a dokonce vůz budoucnosti – koncepční model CXperience, který je předobrazem budoucnosti velkého hatchbacku Citroën.

„Citroën je již téměř 100 let tak oblíbenou značkou právě proto, že se po generace inspiruje životem lidí, od studenta ve voze 2XV či C1 až po státníka v CX nebo C6,“ uvedl Arnaud Belloni, Senior Vice President Marketing & Communication Citroën. „Tento nový spot navazuje na slogan „CITROËN INSPIRED BY YOU“, který byl představen před necelými dvěma lety, a uvádí na scénu některé z legendárních vozů značky, aniž by přitom šlo o historický film. Značky vždy uměla vypozorovat, co lidé od automobilů a obecněji od mobility očekávají. Tato společná historie rezonuje rovněž s naší současnou modelovou nabídkou nabízející jedinečný design a příkladný komfort!“

Agentura se pro vyprávění této epopeje, v níž není hlavní hrdina řidič, ale cestující, obrátila na špičky francouzské kinematografie – reklamního režiséra François Rousseleta (Nike, AXE, Diesel, ale také klipy pro producentskou skupinu J.U.S.T.I.C.E a pro Rolling Stones) a kameramana Stéphane Fontaina (Tlukot mého srdce se zastavil, Tohle je náš svět, Jackie…). Záběry podkresluje nadčasová skladba Take a long way home“ od Rogera Hongsona, spoluzakladatele britské hudební skupiny Supertramp.

Reklamní spot se natáčel ve španělském pohoří Sierra Nevada a v Barceloně a bude vysílán ve 3 verzích (30, 45 a 60 vteřin). Kampaň v Evropě startuje 4. dubna (Nizozemsko, Španělsko, Francie 15.4., Belgie, Itálie, Švýcarsko, Německo, Portugalsko, Velká Británie, Polsko).

Mezinárodní kampaň bude poté rozšířena na hlavní země, v nichž má značka zastoupení. Doplní ji rovněž digitální verze v délce 90 vteřin.

Evoluce loga Citroën.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.

Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.

 

Kontakt:
CAR MOTORS MB
Praha 3, Koněvova 143
+420 737 209 090
prodej@carmotorsmb.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrazná osobnost české hudební scény jezdí výrazným vozem

Výrazná osobnost české hudební scény...

Značka DS uvádí na trh nový atraktivní model, kompaktní prémiové SUV, DS 7 CROSSBACK. Jeho prvním uživatelem se stal houslový virtuos Jaroslav Svěcený, který si klíčky od tohoto luxusního...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - FERNANDO COSTA VYSTAVUJE V DS WORLD PARIS PO BOKU NOVÉHO VOZU DS 3 CROSSBACK

FERNANDO COSTA VYSTAVUJE V DS WORLD PARIS...

Showroom DS World  Paris se od 26. října mění na galerii moderního umění, která bude hostit  Fernanda Costu. Bude zde vystavena celá série děl tohoto sochaře používajícího pro tvorbu metodu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - DS AUTOMOBILES ZVE K NÁVŠTĚVĚ PAŘÍŽSKÉHO AUTOSALONU

DS AUTOMOBILES ZVE K NÁVŠTĚVĚ...

Ať jste kdekoliv, společnost DS Automobiles vás zve na návštěvu svého stánku v Pavilonu 1 na pařížském autosalonu. Až do 14. října je možné na internetu absolvovat virtuální návštěvu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4: VYSOCE VÝKONNÝ HYBRID BY DS

DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4: VYSOCE...

Společnost DS Automobiles potvrzuje svou nabídkou výkonného hybridního motoru v segmentu kompaktních SUV, konkrétně u vozu DS 7 Crossback, že z hlediska technologického pokroku stojí na špici....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - DS 3 CROSSBACK: IKONA STYLU HI-TECH

DS 3 CROSSBACK: IKONA STYLU HI-TECH

  Krásně vypracovaný vzhled a nevídané proporce, 100 % spalovací i 100 % elektrická varianta, exkluzivní inovace a jedinečná elegance… vůz DS 3 CROSSBACK posouvá hranice. Nová...