CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ NAZVANOU „INSPIRED BY“ VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ OD ROKU 1919 !

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto CITROËN INSPIRED BY YOU jako podpis značky, která se již roky inspiruje životem lidí a touhou po mobilitě jednotlivých generací. Spot nás přenáší do různých časových období, v nichž Citroën plní touhu stopaře po svobodě, a to postupně ve vozech 2CV, Type H, Méhari, CX, Visa GTi, C3 Aircross, novém hatchbacku C4 Cactus, včetně budoucnosti, kterou ztělesňuje koncepční vůz CXperience. Jde o ódu na mobilitu a značku, která ji umožňuje již od roku 1919! Na reklamní spot se můžete podívat na http://www.citroen.cz/svet-znacky-citroen/citroen-pro-vas/citroen-inspired-by-you-od-roku-1919.html

Od 2CV k CX, od modelu Tracction k Méhari, od Berlinga k C4 Cactus… Citroën již roky sleduje lidi, jejich touhu po dobrodružství, svobodě, rodinných výletech nebo cestách s kamarády a nabízí jim automobily, které reagují na jejich život. Nová reklamní kampaň, která bude spuštěna v příštích dnech, ilustruje celou historii značky od roku 1919: „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“.

Značka Citroën se rozhodla oživit slogan „INSPIRED BY YOU“, který byl představen v říjnu 2016 a pověřila agenturu Traction (BETC) natočením reklamního spotu, který nás přenese do jednotlivých časových období, v průběhu nichž různé vozy značky Citroën plní sny stopaře, který touží po svobodě. Postupně nastupuje do vozů 2CV, Type H, Méhari, CX, Visa GTi, C3 Aircross, nového hatchbacku C4 Cactus… a každý vůz se objevuje v jiné době. Během cesty se míhá jeho osobní, ale i kolektivní historie: Tour de France, prázdniny s přáteli, vlasy jako v reklamě „divoké šípy“, 80. léta se zlatým lesklým řetězem a hudbou na plné pecky… až po současný vůz a dokonce vůz budoucnosti – koncepční model CXperience, který je předobrazem budoucnosti velkého hatchbacku Citroën.

„Citroën je již téměř 100 let tak oblíbenou značkou právě proto, že se po generace inspiruje životem lidí, od studenta ve voze 2XV či C1 až po státníka v CX nebo C6,“ uvedl Arnaud Belloni, Senior Vice President Marketing & Communication Citroën. „Tento nový spot navazuje na slogan „CITROËN INSPIRED BY YOU“, který byl představen před necelými dvěma lety, a uvádí na scénu některé z legendárních vozů značky, aniž by přitom šlo o historický film. Značky vždy uměla vypozorovat, co lidé od automobilů a obecněji od mobility očekávají. Tato společná historie rezonuje rovněž s naší současnou modelovou nabídkou nabízející jedinečný design a příkladný komfort!“

Agentura se pro vyprávění této epopeje, v níž není hlavní hrdina řidič, ale cestující, obrátila na špičky francouzské kinematografie – reklamního režiséra François Rousseleta (Nike, AXE, Diesel, ale také klipy pro producentskou skupinu J.U.S.T.I.C.E a pro Rolling Stones) a kameramana Stéphane Fontaina (Tlukot mého srdce se zastavil, Tohle je náš svět, Jackie…). Záběry podkresluje nadčasová skladba Take a long way home“ od Rogera Hongsona, spoluzakladatele britské hudební skupiny Supertramp.

Reklamní spot se natáčel ve španělském pohoří Sierra Nevada a v Barceloně a bude vysílán ve 3 verzích (30, 45 a 60 vteřin). Kampaň v Evropě startuje 4. dubna (Nizozemsko, Španělsko, Francie 15.4., Belgie, Itálie, Švýcarsko, Německo, Portugalsko, Velká Británie, Polsko).

Mezinárodní kampaň bude poté rozšířena na hlavní země, v nichž má značka zastoupení. Doplní ji rovněž digitální verze v délce 90 vteřin.

Evoluce loga Citroën.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí 2018

Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí...

Objemy celosvětových prodejů vzrostly o 44,2 %, včetně společnosti Opel Vauxhall (OV), v 1. čtvrtletí se prodalo více než milion vozů[1]; Obrat skupiny činil 18,2 mld. EUR[2], což představuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA a společnost Huawei představují svůj první vůz s mobilním připojením

Skupina PSA a společnost Huawei...

DS 7 Crossback je první vůz skupiny PSA, který používá platformu IoT, označovanou jako CVMP „Connected Vehicle Modular Platform“ a vybavenou technologií Huawei pro zajištění nabídky nových...

Emov spouští v Lisabonu sdílení...

Služba nabízející sdílení automobilů emov, která vznikla jako společný podnik mezi značkou Free2Move a společností Eysa, začne od dubna fungovat v portugalské metropoli; Emov nabídne...

Skupina PSA a společnost DCS...

Skupina PSA a Digital Charging Solution (DCS) – dceřiná společnost skupiny BMW a provozovatel služby ChargeNow – uzavřely partnerství, na jejímž základu získávají zákazníci značek Peugeot...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA zveřejňuje výsledky emisí svých vozů ve skutečném provozu

Skupina PSA zveřejňuje výsledky emisí...

Protokol pro měření spotřeby paliva ve skutečném provozu, který vypracovala skupina PSA společně s neziskovými společnostmi T&E, FNE a orgánem Bureau Veritas, byl rozšířen na měření...