Citroën C5 A C5 Tourer atraktivnější a výkonnější: připraveni vyrazit!

Tyto atraktivní a pohodlné rodinné hatchbacky, kterých se od jejich uvedení na trh prodalo již více než 410 000 kusů.

1citrc5

Citroën C5 a Citroën C5 Tourer vyjíždějí letos v létě

– na silnice s novými úspornými a účinnými motory BlueHDi 150 S&S s šestistupňovou manuální převodovkou BlueHDi 180 S&S s šestistupňovou automatickou převodovkou EAT6, které splňují normu Euro 6. Oba velké silniční automobily prošly při této příležitosti vývojem z pohledu stylu a technologií. Tyto atraktivní a pohodlné rodinné hatchbacky, kterých se od jejich uvedení na trh prodalo již více než 410 000 kusů.

Oba dva vozy, Citroën C5 a C5 Tourer

– nabízejí velkou osobnost a příkladné jízdní vlastnosti, zejména díky odpružení Hydractive III+, které se neustále přizpůsobuje silnici a způsobu řízení. Nabídka obou elegantních a dynamických vozů, které jsou uznávány pro svůj výjimečný komfort, se stále vyvíjí. Byly opatřeny:

– novými motory BlueHDi 150 S&S s šestistupňovou manuální převodovkou (spotřeba smíš.režim 4,1 l/100km) a BlueHDi 180 S&S s automatickou šestistupňovou převodovkou. (spotřeba smíš.režim 4,4 l/100km). Tyto motory, které jsou v nabídce všech verzí výbavy, vykazují nízkou spotřebu a emise CO2, díky nimž se stávají v segmentu referencí z hlediska pohodlí a úspornosti. Klid při řízení posiluje i nová automatická šestistupňová převodovka EAT6.

CITROËN C5 Tourer

– novými stylovými prvky: rozšířila se nabídka kol, které tak ještě více zvyšují eleganci a výraznost obou modelů. Verze výbavy Confort má v nabídce litá 17“ kola, verze Hydractive Exclusive je k dispozici s litými 18“ koly. Nabídku elegantních odstínů karoserie nyní doplňuje hnědá Moka, která dokonale zapadá do stylu řady C5.

– technologiemi pro větší uživatelský komfort: vozy C5 a C5 Tourer využívají nejnovější technologie pro snadnější a komfortnější používání. Příkladem je nový dotykový sedmipalcový displej, který nejenže vizuálně odlehčuje palubní desku, ale seskupuje se v něm dotyková navigace s 3D perspektivou, přehrávač multimédií přes USB nebo streaming audio, telefon s funkcí hands free nebo palubní počítač a parametry vozu. Dotykový displej se stává nedílnou součástí elegantního interiéru, nabízí výrazný styl a současně usnadňuje řízení pro větší klid a pohodu za volantem.

Značka CITROËN

– to je kreativita a technologie pro větší pohodu.

Citroën se od roku 1919 podílel jako jeden z hlavních subjektů na automobilové demokratizaci, přinášel konkrétní a optimistické odpovědi na otázky každé doby. Modely Citroën v sobě dnes soustřeďují své hodnoty v oblasti designu, komfortu a užitečných technologií. Citroën, to je 10 000 prodejen a servisů ve více než 90 zemích a téměř 1,2 milionu vozů prodaných v roce 2014. Získal 8 titulů v Poháru konstruktérů a v roce 2014 první titul v Poháru konstruktérů FIA ve WTCC.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Louda Auto a.s.
Třídvorská 70, 280 00 - Kolín V
321 715 804
lukas.lahoda@louda.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ZNAČKA DS MÁ V ČR NOVÉ VEDENÍ

ZNAČKA DS MÁ V ČR NOVÉ VEDENÍ

Skupina Emil Frey v České republice jmenovala do funkce ředitelky značky DS od 1.července 2018 Martinu Bedrnovou. Ta doposud zastává funkci marketing leadera pro značky skupiny PSA. Značka DS,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značka Emil Frey Select se stala oficiálním automobilovým partnerem fotbalového klubu SK Slavia Praha

Značka Emil Frey Select se stala...

Nedávno zrozená značka Emil Frey Select a legendární fotbalový klub SK Slavia Praha uzavřely dohodu o spolupráci. Vkladem firmy Emil Frey je zapůjčení 23 vozů z programu Emil Frey Select, které...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA je evropským lídrem v oblasti lehkých užitkových vozů (LUV) a v rámci své ofenzívy obnovuje svou nabídku v segmentu malých dodávek

Skupina PSA je evropským lídrem v...

Posílení produktové ofenzívy LUV skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass Po obnovení řady kompaktních dodávek v roce 2016 nastala další etapa modernizace nabídky LUV Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ NAZVANOU „INSPIRED BY“ VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ OD ROKU 1919 !

CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ...

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí 2018

Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí...

Objemy celosvětových prodejů vzrostly o 44,2 %, včetně společnosti Opel Vauxhall (OV), v 1. čtvrtletí se prodalo více než milion vozů[1]; Obrat skupiny činil 18,2 mld. EUR[2], což představuje...