Citroën C2 Super 1600 s výkonem 225 k

Datum homologace C2 Super 1600 je stanoveno na 1. března 2004.

Citroën C2 Super 1600 má vyvinutý motor ze sériového. Jeho zdvihový objem je 1587 cm3, vrtání x zdvih 78,5 x 82 mm, maximální výkon 225 k / 8500 ot/min. a maximální otáčky 9000 ot/min. Má přední náhon, šestistupňovou sekvenční převodovku, diferenciál s omezenou svorností a hydraulický posilovač. Na ráfkách 6 x 15 pro šotolinu má pneumatiky Michelin 16/65/15 a na ráfkách 7 x 17 pro asfalt má pneumatiky Michelin 17/63/17. Je dlouhý 3660 mm, široký 1795 mm a rozvor má 2326 mm. Rozchod kol vpředu je 1633 mm a vzadu 1568 mm.


Styl C2 Super 1600 vyzařuje mimořádnost automobilových vlastností: dynamiku a výkon. Pohled na vnější tvary C2 Super 1600 vyvolá hned u každého sportovního fanouška pocit ladnosti, akcelerace, spolehlivosti brzd a dojem absolutní kontroly nad vyváženým vozem. Svými rozměry, rozvorem, velmi širokým rozchodem a přední maskou vzbuzuje C2 Super 1600 dojem robustnosti. Rozměrné sací otvory, oblé tvary kapoty, ladné křivky a výrazné podběhy kol vypovídají o jeho výjimečných dynamických schopnostech. Spojení těchto dvou aspektů, robustnost a dynamika, dodává modelu C2 Super 1600 výraz síly, energie a radosti z jízdy. Sada součástek na C2 Super 1600, jejíž prodej bude zahájen 1. března 2004, bude zahrnovat všechny speciální a sériové díly, aby bylo možné nabídnout vůz připravený soutěžit v konfiguraci asfalt anebo šotolina.


C2 Citroën Sport, koncept vozu představený ve světové premiéře na autosalónu v Ženevě dostane tedy sériovou podobu vozu C2 Super 1600. U příležitosti zářijového autosalónu ve Frankfurtu se krátce podívejme na tento model demonstrující trvalé nasazení divize Citroën Sport v oblasti sportovních vozů.


Nová zbraň divize Citroën Sport C2 Super 1600, který byl navržený a vyvinutý pro účast v soutěžích, aby i nadále proslavoval jméno Citroën ověnčené řadou úspěchů a titulů získaných s vozem Saxo Super 1600 na jednotlivých národních šampionátech. Největším triumfem byla obě vítězství získaná na Světovém šampionátu juniorů (JWRC), v roce 2001 s pilotem Sébastienem LOEBEM a v roce 2002 s pilotem Dani SOLOU. Přítomnost značky Citroën v seriálu mistrovství světa v rallye je důkazem její dynamičnosti a pozitivního přístupu nejen k vývoji soutěžních vozů, ale také k lidským hodnotám nezbytným pro prestižní soupeření.


Svědčí o tom rostoucí obchodní aktivita a nedávné sportovní úspěchy získané zejména díky nasazení vozů Xsara WRC na světovém šampionátu v rallye. Představením C2 Super 1600 Citroën nejen potvrzuje své sportovní ambice, ale také své zaujetí pro skutečné hodnoty sportu. Díky politice trvalého nasazení a věrnosti tak může tento výrobce s dvojitým šípem ve znaku zintenzívnit své úsilí v oblasti sportovních vozů a vyhledávání mladých talentů.


Vytvoření skutečného výchovného procesu, to je jedna ze základních podob politiky Citroën na sportovním poli. Mladé talenty jsou vyhledávány na propagačních rallye, které jsou pořádány jak na šotolině, tak na asfaltu. Další cíl, to je podpora mladých pilotů a vysílání těch nejlepších na národní šampionáty a poté na juniorské soutěže WRC. Ideální postup pro všechny ty, kteří se chtějí účastnit vrcholných soutěží WRC jako členové oficiálního továrního týmu Citroën Sport.

Příklad Sébastiena Loeba


Sébastien LOEB, letošní vítěz soutěží rallye v Monte Carlu a v Německu, může sloužit budoucím pilotům za vzor. Objevil jej Guy FREQUELIN, ředitel divize Citroën Sport, při konání propagačních soutěží Citroën. V rekordním čase dosáhl Sébastien LOEB na světových soutěžích těch nejvyšších příček. V roce 2001 se stal s vozem Saxo S1600 juniorským mistrem světa a koncem roku 2001 se stal držitelem Volantu Xsara WRC, nejprve v testovacích jízdách, a poté i v soutěži. Jeho závratná kariéra vyvolala velký ohlas, o čemž svědčí nadšená účast mladých pilotů v propagačních soutěžích Citroën. Uvedení C2 Super 1600 na trh je tedy logickým vyústěním této politiky a důkazem, jak významnou pozornost věnuje Citroën budoucím šampiónům.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autorizovaný prodej a servis vozů CITROËN

více než 20 let zkušeností/ autobazar/ specialista na užitkové vozy

Kontakt:
INTENSYS-CZ
Praha 9, Českobrodská 831
281 931 109, 281 932 525
prodej@intensys.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA organizuje již druhý rok po sobě den věnovaný továrně budoucnosti

Skupina PSA organizuje již druhý rok po...

Fórum Armanda Peugeota v Poissy (v pařížském regionu) hostilo 20. září den věnovaný Továrně budoucnosti, který uspořádala skupina PSA. Na #BoosterDayPSA se sešlo 80 partnerů a největších...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - VIDEO – Citroën SUV C3R aircross – Autosalon Frankfurt 2017

VIDEO – Citroën SUV C3R aircross...

Moderátor Viktor Tamayo se svým štábem představuje novinky pořízené u automobilky Citroën přímo z autosalonu ve Frankfurtu.

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ROADSHOW CITROËN EXPERIENCE STARTUJE 15. ZÁŘÍ A UKÁŽE POPRVÉ V ČR NOVINKU CITROËN C3 AIRCROSS

ROADSHOW CITROËN EXPERIENCE STARTUJE 15....

Čeká na Vás poslední novinka značky Citroën: nové kompaktní SUV C3 Aircross:   Letošní ročník akce Citroën Experience – se bude konat u obchodních center na 25 místech po celé...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Je Škoda Fabia nejlepší? Největší porovnávací test v ČR

Je Škoda Fabia nejlepší? Největší...

Ve spolupráci s UAMK.cz, usporne.info a ČRo1 jsme ji postavili proti sedmi dalším konkurentům. Fabia tak vyzvala Kia Rio, Citroen C3, Ford Ka+, Dacia Sandero, Renault Clio, Opel Corsa a Hyundai i20 a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Díky spolupráci mezi skupinou PSA a společností Vinci Autoroutes překonal poprvé autonomní vůz Citrroen C4 Picasso mýtnou bránu

Díky spolupráci mezi skupinou PSA a...

Ve středu 12. července v 10:30 překonal v dálniční síti Vinci Autoroutes autonomní vůz se samočinným řízením v plně autonomním režimu poprvé mýtnou bránu. Autonomní vůz Citroën C4...