Champion® k nově rozšířené řadě servisních dílů přidal inovativní kampaň pro podnikatele a zákazníky v Miláně

Poskytovatelé dílů a mechanici se mohou díky kultovní značce spojit s místními milovníky vozidel při využití nové široké nabídky kvalitních výrobků a lokální marketingové podpory  

Kultovní značka Champion® společnosti Federal-Mogul Motorparts doplňuje svou nově rozšířenou řadu náhradních automobilových dílů o nové služby. Pro velkoobchodníky a poskytovatele servisních služeb v okolí Milána spustila inovativní kampaň, jejímž prostřednictvím je propojila s tisíci zákazníků, kteří jsou zapálení pro svůj vůz. Při spuštění kampaně na podporu podnikání 13. dubna na testovací dráze Arese nedaleko Milána nabídla profesionálům z oboru náhradních dílů a servisních služeb semináře a zábavný program.

Autodíly Federal Mogul Motorparts

Kampaň značky Champion, která bude v následujících měsících rozšířena i na další trhy po celé Evropě, by měla opět připomenout jednu z nejznámějších a nejspolehlivějších značek v oboru, která nyní disponuje ucelenou novou řadou náhradních dílů, lokální marketingovou podporou a zajímavým novým sloganem „Tady je Champion“ (“There’s a Champion in here“). Rozšířená výrobní řada Champion zahrnuje produkty pro servis brzd (brzdové destičky, brzdové kotouče a brzdové čelisti), díly osvětlení (xenonové a halogenové žárovky, výstražná světla, vnitřní osvětlení vozu), filtry (vzduchové, kabinové, palivové a olejové filtry), stěrače a díly pro zapalování a žhavení (zapalovací a žhavicí svíčky, zapalovací cívky, řídicí jednotky a sady kabelů). Všechny výrobky jsou navrhovány a vyráběny tak, aby splňovaly požadavky předních světových výrobců vozidel.

„Champion je značka pro každého – distributory, velkoobchod i poskytovatele servisních služeb, kteří chtějí rozvíjet své podnikání, stejně jako pro miliony zákazníků, kteří mají rádi své auto,” řekl Massimiliano Milani, produktový a marketingový ředitel společnosti Federal-Mogul Motorparts v regionu Evropa, Blízký východ a Afrika. „To, že si všichni tito partneři vybírají Champion, hodně vypovídá o její kvalitě a hodnotě a spokojenosti uživatelů.”

Massimiliano Milani

Velkoobchodníci a poskytovatelé servisních služeb, kteří se připojili k milánské kampani, mohou využívat širokou nabídku marketingových aktivit a prostředků. Nová kampaň na podporu značky zahrnuje informační a vzdělávací materiál, pracovní oděvy, reklamní předměty pro zákazníky a další merchandisingové předměty. Federal-Mogul Motorparts brzy v Miláně spustí i reklamní kampaň, která bude zahrnovat venkovní billboardy a velkoplošnou reklamu na městských autobusech vyzývající milovníky vozidel, aby ve svém servise požadovali díly značky Champion. V této fázi se plánuje také reklama v rádiích a na internetu, zvláštní webová stránka se seznamem zapojených servisních míst a průběžný program na sociálních sítích, který zákazníky nasměruje k nejbližším partnerovi značky Champion. Nové klip „There’s a Champion in here” je již ke shlédnutí na http://youtu.be/WjkxRRj1Uxs.

Federal-Mogul Motorparts bude dále podporovat servisy využívající značku Champion také pomocí své platformy na technické vzdělávání Garage Gurus, která poskytuje cenné školení na hlavních evropských trzích. Program Garage Gurus je založen na čtyřech hlavních sekcích: v pohybu, na místě, online, a na vyžádání.

 

 

„Champion je dnes plně integrovaná platforma, která přináší velké obchodní výhody pro servisy a jejich dodavatele,” řekl dále Milani. „Jsme nadšení, že jsme jim mohli přinést tento nový obchodní koncept a inovativní marketingový prostředek zatím v Miláně, ale již brzy i na dalších trzích v celé Evropě.”

Další informace o rozšíření řady výrobků Champion nebo o nové kampani na www.championautoparts.eu nebo u lokálních distributorů nebo představitelů společnosti Federal-Mogul Motorparts.

Související články

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny jsou ještě výhodnější

Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny...

Toyota vyrukovala s jarní ofenzivou. Velkou část modelů lze pořídit s ještě větším zvýhodněním. V akční nabídce je teď také Prius s plug-in hybridním pohonem nebo Highlander. Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je zcela novým modelem pro nový trh značky Lexus v Evropě. Má ambice změnit pravidla hry a stát se klíčovým modelem k dalšímu růstu značky v tomto regionu. LBX, dosud nejkompaktnější...