Březnové rekordní prodeje v AutoESA potvrdily enormní zájem Čechů o prověřené ojeté vozy

Oproti minulému roku to je nárůst o plných 17 %.

Společnost AutoESA prodala v březnu ve svých šesti českých autocentrech celkově 1.037 vozů

Podle firmy to je výsledek nejen kvalitní skladové zásoby, ale především poskytování garancí na stav tachometru a právní původ vozu. Firma totiž v rámci interního průzkumu zjistila, že 87 % zákazníků by si neprověřený ojetý vůz bez garancí vůbec nekoupilo. Společnost očekává v letošním roce obchodní výsledek až 12.000 prodaných vozidel.

Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje AutoESA říká:

„Čeští občané se stále více obracejí na zavedené autobazary, kde je jim nabídnuta nejen garance na právní původ vozu, ale také na stav tachometru.“ Podle Foltýna stojí za dvouciferným růstem prodejů právě obava zákazníků nakupovat neprověřený vůz na inzerát nebo v malých a neprověřených autobazarech. AutoESA odmítá denně vykoupit několik desítek vozidel právě z důvodu nevyhovujícího technického stavu nebo přetočených tachometrů. Zástupci společnosti se domnívají, že takové vozy pak skončí buď v soukromé inzerci, nebo v malých autobazarech, které se prověřováním vozidel příliš nezabývají. „Nákup vozidla na inzerát od neznámého člověka nebo v malém neprověřeném autobazaru je pro zájemce o ojetinu to největší riziko“, říká k tomu Foltýn.

V celkových prodejích stále vede v AutoESA

– značka ŠKODA, ale určitým překvapením je výrazný posun značek Hyundai a KIA, které se dotáhly na druhý Volkswagen a třetí FORD. Značný zájem je i o vozy značky Dacia, které jsou skutečně nedostatkovým zbožím. Podle interních statistik AutoESA se také zvyšuje podíl vozidel koupených s využitím financování. „Lidé se již naučili měřit hodnotu peněz v čase a raději využijí volné prostředky například pro rozvoj svého podnikání, pořízení bydlení nebo kvalitního vzdělání“, říká k tomu Foltýn.

AutoESA plánuje, že v letošním roce prodá více než 12.000 vozidel a vytvoří přibližně 30 nových pracovních pozic, především v obchodním oddělení a call centru.

 

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrobní jubileum: 500 000 vozů ŠKODA SUPERB třetí generace

Výrobní jubileum: 500 000 vozů ŠKODA...

Jubilejní vůz byl vyroben v závodě v Kvasinách Vlajková loď patří mezí nejúspěšnější modely střední třídy v Evropě Špičkový model se vyrábí v pěti závodech: v Kvasinách (Česká...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai vystaví na veletrhu Milan Design Week kreativní vnitřní prostor vozidla budoucnosti

Hyundai vystaví na veletrhu Milan Design...

Hyundai Motor Company bude součástí veletrhu Milan Design Week, pořádaného ve dnech 9. – 14. dubna Hyundai představí svou vizi zážitků z cestování automobilem v éře autonomních vozidel...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Tucson N Line jako umělecké dílo

Hyundai Tucson N Line jako umělecké dílo

Hyundai pověřil umělce Andrease Preise, aby vytvořil „Drive A Statement“ Project Tucson: přitažlivou ilustraci na novém modelu Tucson N Line Jedinečné umělecké dílo vizualizuje sportovní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Letní pneumatiky mají svůj význam, nezapomeňte přezout

Letní pneumatiky mají svůj význam,...

K prvnímu dubnu přichází pro řidiče doporučení vyměnit zimní pneumatiky za letní. Na rozdíl od zimních pneumatik u nás není přezutí na letní stanoveno zákonem. Mnozí řidiči tak často...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - České kamiony jezdí stále kratší trasy, hlavně doma a do Německa

České kamiony jezdí stále kratší...

Domácí tankování roste již několik let po sobě Dopravci redukují vozové parky Kamiony českých dopravců jezdí po stále kratších trasách, zejména v tuzemsku a do Německa. Vyplývá to...