Březnové rekordní prodeje v AutoESA potvrdily enormní zájem Čechů o prověřené ojeté vozy

Oproti minulému roku to je nárůst o plných 17 %.

Společnost AutoESA prodala v březnu ve svých šesti českých autocentrech celkově 1.037 vozů

Podle firmy to je výsledek nejen kvalitní skladové zásoby, ale především poskytování garancí na stav tachometru a právní původ vozu. Firma totiž v rámci interního průzkumu zjistila, že 87 % zákazníků by si neprověřený ojetý vůz bez garancí vůbec nekoupilo. Společnost očekává v letošním roce obchodní výsledek až 12.000 prodaných vozidel.

Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje AutoESA říká:

„Čeští občané se stále více obracejí na zavedené autobazary, kde je jim nabídnuta nejen garance na právní původ vozu, ale také na stav tachometru.“ Podle Foltýna stojí za dvouciferným růstem prodejů právě obava zákazníků nakupovat neprověřený vůz na inzerát nebo v malých a neprověřených autobazarech. AutoESA odmítá denně vykoupit několik desítek vozidel právě z důvodu nevyhovujícího technického stavu nebo přetočených tachometrů. Zástupci společnosti se domnívají, že takové vozy pak skončí buď v soukromé inzerci, nebo v malých autobazarech, které se prověřováním vozidel příliš nezabývají. „Nákup vozidla na inzerát od neznámého člověka nebo v malém neprověřeném autobazaru je pro zájemce o ojetinu to největší riziko“, říká k tomu Foltýn.

V celkových prodejích stále vede v AutoESA

– značka ŠKODA, ale určitým překvapením je výrazný posun značek Hyundai a KIA, které se dotáhly na druhý Volkswagen a třetí FORD. Značný zájem je i o vozy značky Dacia, které jsou skutečně nedostatkovým zbožím. Podle interních statistik AutoESA se také zvyšuje podíl vozidel koupených s využitím financování. „Lidé se již naučili měřit hodnotu peněz v čase a raději využijí volné prostředky například pro rozvoj svého podnikání, pořízení bydlení nebo kvalitního vzdělání“, říká k tomu Foltýn.

AutoESA plánuje, že v letošním roce prodá více než 12.000 vozidel a vytvoří přibližně 30 nových pracovních pozic, především v obchodním oddělení a call centru.

 

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen Užitkové vozy dodal od začátku roku 215 000 automobilů

Volkswagen Užitkové vozy dodal od...

Počet dodaných automobilů na celém světě vzrostl o 2,4 procenta V západní Evropě činil meziroční nárůst 4,7 procenta V České republice se počet registrací zvýšil o 9,4 procenta...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai a Kia oznamují investici do společnosti Aurora s cílem urychlit vývoj technologií pro autonomní vozidla

Hyundai a Kia oznamují investici do...

Investice posílí již existující partnerství Společnosti budou spolupracovat na platformách a službách pro autonomní vozidla, založených na systému Aurora Driver Společnosti Hyundai Motor Group...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Bronz do českého šampionátu

Bronz do českého šampionátu

Soutěž v Hustopečích s dramatickým závěrem Čtvrté místo posádky Štajf – Havelková v absolutním pořadí Cenné body za bronzovou příčku v hodnocení MČR Posádka týmu Racing 21...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN C3: 600 000 PRODANÝCH VOZŮ ZA 30 MĚSÍCŮ!

CITROËN C3: 600 000 PRODANÝCH VOZŮ ZA...

Citroën C3 registruje po 2,5 letech od uvedení do prodeje již 600 000 prodaných kusů. Tato 3. generace C3 splňuje označení Success Story a více než kdy jindy potvrzuje svůj statut...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost Honda Motor Europe při příležitosti akce Wheels & Waves oslaví 50 let řadových čtyřválců Honda

Společnost Honda Motor Europe při...

Na předním francouzském motocyklovém festivalu se sjede dvanáct upravených strojů CB1000R z celé Evropy Pro inspiraci budou k vidění modely Honda Monkey, vítězný stroj Honda ze závodu Le Mans,...