AUTO PALACE SPOŘILOV INVESTOVAL DO MODERNIZACE PROVOZŮ

V loňském roce posiloval Auto Palace Spořilov nejen v oblasti lidských zdrojů, ale s cílem zajistit stabilitu a konkurenceschopnost na náročném automobilovém trhu investoval také do výrazné modernizace vybraných provozů. Příkladně pracoviště zcela nové lakovny přišlo na téměř deset milionů korun.
Auto Palace Spořilov disponuje nejen na tomto pracovišti týmem špičkových odborníků, kteří se oboru lakování věnují již mnoho let. Technologie lakování vozů však obecně prochází poměrně rychlým vývojem, a proto dosavadní pracoviště bylo nutné technologicky zásadně obměnit.

„Věděli jsme, že pokud chceme držet trendy v tomto oboru, musí přijít na řadu výrazná modernizace technologie lakovny, a především pak samotných stříkacích kabin včetně přípravných stání. Hlavním kritériem bylo zrychlení celého procesu lakování vozů i samostatných dílů s důrazem na ekologii a úsporu energetických nákladů. Dnes mohu říci, že nám tento záměr vyšel,“ hodnotí modernizaci lakovny v závěru minulého roku Tomáš Mondek, vedoucí karosárny a lakovny v Auto Palace Spořilov.

S investicí přibližně deset milionů korun byla za dva měsíce provedena, díky spolupráci s odbornou dodavatelskou firmou Interaction s.r.o., instalace třech zcela nových kabin. V zájmu maximální variability při lakování celých vozů, ale i tzv. smart oprav byla zvolena varianta dvou plnohodnotných stříkacích kabin USI ITALIA CHRONOTECH DYNAMIC a jedné modulové kabiny POLIN-AC, která umožňuje speciální roletou rozdělení pracovního prostoru na dva samostatné celky pro případy drobných oprav s odlišným barevným odstínem. To vše při minimální spotřebě energie. Tato modulová technologie je vzhledem ke své specializaci jediná nejen v ČR, ale i v celé Evropě. Při modernizaci bylo myšleno i na možnost opravy laku nejen osobních, ale i dodávkových vozů.

Nedílnou součástí modernizace lakovny na pražském Spořilově byla rovněž instalace pěti nových přípravných pracovišť s výhřevem, která jsou v modulární funkci využívány například pro nanášení tmelů a plničů před finálním nástřikem. „Na všech pracovištích se dodržují požadované ekologické normy materiálů a stejně tak i přísné hygienické limity, což dělá z lakovny v jistém slova smyslu laboratoř. Modernizací naší lakovny jsme vytvořili takové podmínky pro naše zaměstnance, které nyní odpovídají světovému standardu v tomto oboru. Zkrátka ale nepřijdou ani naši zákazníci. Vedle vyšší úrovně kvality lakování nabízíme nyní také výrazné zkrácení času opravy, v některých případech i v řádu několika dnů,“ zdůraznil výhody nové technologie Tomáš Mondek.

Převede-li se celková úspora lakovny do řeči čísel, dochází zde ke snížení spotřeby plynu v porovnání s původní technologií až o 50 %, a stejně tak ke snížení spotřeby el. energie ve výši 20 %. Výrazné navýšení produktivity práce spojené s vyšší průchodností nové lakovny v Auto Palace Spořilov pak reprezentuje zkrácení času pro nástřik a sušení až o plných 35 %.

V rámci zmíněných investic do modernizace provozů Auto Palace Spořilov zde byla zároveň instalována zcela nová rámová velkokapacitní myčka vozů a posílena byla i kapacita servisních stání, včetně třech nových PDI stanovišť pro přípravu vozů před vlastním prodejem. Zaměstnancům by měl v práci pomoci i nový skladový regálový systém a nová vysoce účinná ventilace. Vyšší efektivitu a kvalitu ve styku se zákazníkem poté představuje nový automat pro příjem hotovostních plateb umístěný přímo v prodejním showroomu na pražském Spořilově. Celková výše investic do modernizace Auto Palace Spořilov dosáhla vloni 20 milionů Kč.

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení firmy v ČR se odhaduje na 1,65 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2017 dosáhla skupina AutoBinck obratu 1,2 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel (m.j. skupina Auto Palace), 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.
Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi dva nejvýznamnější dealery na trhu v ČR. Za 28 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 156 284 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých dvou prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V současnosti je Auto Palace prodejcem č. 1 vozů Ford, Hyundai, Mazda a Mitsubishi. Společnost zaměstnává kolem 600 lidí ve svých 5 pobočkách v ČR a na Slovensku. V roce 2017 dosáhla tato dealerská skupina rekordního obratu přes 6 mld. Kč.
Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), specializované servisní a prodejní místo užitkových vozidel Ford (FordTransit Centrum), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Pětinu dopravních nehod způsobuje únava. Přesto si polovina řidičů myslí, že se s ní dokáže vypořádat bez odpočinku

Pětinu dopravních nehod způsobuje...

Téměř polovina řidičů má osobní zkušenost s mikrospánkem za volantem. Přitom mikrospánek nepřichází jako blesk z čistého nebe – ospalost a zhoršená koncentrace ho vždy provází dlouho...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai zavádí novou strukturu výzkumu a vývoje, která urychlí reakce na měnící se požadavky trhů

Hyundai zavádí novou strukturu výzkumu...

Organizace založená na systémech a platformách zefektivní proces vývoje vozidel Nové centrum pro vývoj automobilových platforem zohlední požadavky jednotlivých trhů již od fáze vývoje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÉ SUV CITROËN C5 AIRCROSS: JIŽ 50 000 PRODANÝCH KUSŮ!

NOVÉ SUV CITROËN C5 AIRCROSS: JIŽ 50...

Šest měsíců po svém uvedení na trh registruje nové SUV Citroën C5 Aircross již více než 50 000 prodaných kusů. Tímto výkonem se řadí na třetí místo mezi nejprodávanějšími osobními...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ Electric opět upevnil své postavení nejúspornějšího vozu

Hyundai IONIQ Electric opět upevnil své...

O uplynulém víkendu se v rámci tradičního Rally Bohemia konala také soutěž Eco Energy Rally Bohemia, která se mohla pochlubit účastí kompletní špičky světového poháru FIA Electric and New...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Flotila vozů Hyundai přináší autodromu posílení bezpečnosti a jistotu včasné pomoci

Flotila vozů Hyundai přináší...

Tři silné a výkonné vozy Hyundai, které získal mostecký autodrom od nošovické automobilky za symbolickou korunu, se zařadily mezi nejdůležitější techniku autoparku. Slouží totiž jako Safety...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor Czech má nové vedení marketingu

Hyundai Motor Czech má nové vedení...

Společnost Hyundai Motor Czech přijala Janu Sekerákovou na pozici marketingové ředitelky. Po příchodu Alexe Kima a Martina Saitze se tak jedná o další podstatnou změnu ve vrcholovém managementu....