Audi pokračuje v podpoře Svazu lyžařů České republiky i v nadcházející sezoně 2015/16

Nový Audi Ski Team 2015/16 je tvořen osmi elitními lyžaři v České republice, kteří budou v nadcházející lyžařské sezoně společně hájit barvy značky Audi.

Šárka Strachová a Ondřej Bank:

1audski01000

1audski11000

Automobily s logem čtyř kruhů a pohonem všech kol quattro

– poskytnou těmto sportovcům maximální podporu v každodenním profesionálním i osobním životě.

Audi představuje pro novou lyžařskou sezonu Audi Ski Team 2015/16

Osm špičkových českých lyžařů ve složení Šárka Strachová (alpské lyžování), Ondřej Bank (alpské lyžování), Tereza Kmochová (alpské lyžování), Andrea Zemanová (skicross), Miroslav Dvořák (severská kombinace), Roman Koudelka (skoky na lyžích), Tomáš Kraus (skicross) a Marek Skála (freeski). jezdí v nové sezoně ve vozech Audi s pohonem všech kol quattro.

Audi je od začátku prosince 2014 oficiálním partnerem

– Svazu lyžařů České republiky (SLČR). Audi Ski Team 2015/16 je dalším krokem v této úspěšné spolupráci. „Spolupráce se společností Audi si velice vážíme, je to další krok k příslušnosti ke světové lyžařské elitě, neboť právě Audi podporuje ty největší lyžařské velmoci včetně Mezinárodní lyžařské federace FIS. A pro nás je samozřejmě ctí být v takové společnosti. Už v loňském roce fungovala spolupráce svazu lyžařů s Audi na výbornou a jsem velmi rád, že v ní budeme pokračovat i v další sezóně. Naši sportovci by si na svých cestách nemohli přát lepšího společníka a celý lyžařský svaz by si zase nemohl přát důstojnějšího partnera.,“ říká Lukáš Sobotka, prezident Svazu lyžařů České republiky. Česká republika je 17. zemí, v níž Audi oficiálně podporuje lyžařskou národní asociaci. Audi dlouhodobě poskytuje podporu lyžařským sportům i v celosvětovém měřítku, o čemž svědčí například prodloužení partnerství Audi s Mezinárodní lyžařskou federací FIS do roku 2018.

Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika říká:

„Mám nesmírnou radost, že se nám vytvořením Audi Ski Teamu pro sezonu 2015/16 podařilo prohloubit stávající spolupráci s českými lyžaři, kteří mají tak početné zastoupení mezi světovou špičkou v mnoha lyžařských disciplínách. Za značku Audi přeji našim lyžařům úspěšný vstup do nové sezony a věřím, že je naše vozy s pohonem všech kol quattro dovezou k novým mezníkům v jejich pozoruhodných sportovních kariérách.“

V České republice se dlouhodobé podpoře značky Audi těší

– také skiareál ve Špindlerově Mlýně, který je českým „Home of quattro“ a i v příští sezoně bude hostit celou řadu významných akcí, na nichž Audi nebude chybět. „Jsme hrdí na to, že právě Skiareál Špindlerův Mlýn je ‚Home of quattro‘. Kvalita a image značky Audi přesně odpovídá tomu, jakou máme představu o špičkovém produktu a moderních službách, které jsou i naším krédem. Z pokračující spolupráce s Audi jsme opravdu nadšeni a jsme rádi, že ji můžeme společně nadále rozvíjet,“ říká Čeněk Jílek, ředitel společnosti Melida a.s., která je provozovatelem místního skiareálu.

Pravidelné informace a aktuální dění ohledně Audi Ski Teamu pro sezonu 2015/16 je možné sledovat již nyní na oficiálním webu Audi a sociálních sítích pod hashtagem #AudiSkiTeam

Více na:

Skupina Audi dodala zákazníkům v roce 2014

– 1 741 100 vozidel značky Audi. V roce 2014 společnost zaznamenala příjmy ve výši 53,8 miliardy € a provozní zisk 5,15 miliardy €. Společnost působí globálně na více než 100 trzích a má výrobní závody v Ingolstadtu a Neckarsulmu (Německo), Györu (Maďarsko), Bruselu (Belgie), Bratislavě (Slovensko), Martorellu (Španělsko), Kaluze (Rusko), Aurangabadu (Indie), Changchunu a Foshanu (Čína), jakož i v Jakartě (Indonésie). V letošním roce zahájí společnost se čtyřmi kruhy ve znaku výrobu automobilů v Curitibě (Brazílie) a v roce 2016 v San José Chiapa (Mexiko). Mezi plně vlastněné dceřiné společnosti AUDI AG patří quattro GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese, Itálie) a výrobce sportovních motocyklů Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie). Společnost má na celém světě v současnosti přibližně 80 000 zaměstnanců, z toho zhruba 58 000 v Německu. Na období 2015 až 2019 jsou plánovány celkové investice ve výši cca 24 miliard € – především do nových produktů a trvale udržitelných technologií. Audi dbá na firemní odpovědnost a do svých výrobků a procesů začlenila princip trvalé udržitelnosti. Dlouhodobým cílem je CO2 neutrální mobilita.

V roce 2014 bylo v České republice registrováno 3935 nových vozů Audi

– o 19,6 procenta více než v roce 2013. Kromě toho byl prosinec 2014 s 702 registracemi nejlepším měsícem v historii působení značky Audi na českém trhu. Audi nabízí všechny své modely od 1. dubna s prodlouženou zárukou na 4 roky, resp. 120 000 km bez zvýšení ceny.

 

Související články

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny jsou ještě výhodnější

Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny...

Toyota vyrukovala s jarní ofenzivou. Velkou část modelů lze pořídit s ještě větším zvýhodněním. V akční nabídce je teď také Prius s plug-in hybridním pohonem nebo Highlander. Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je zcela novým modelem pro nový trh značky Lexus v Evropě. Má ambice změnit pravidla hry a stát se klíčovým modelem k dalšímu růstu značky v tomto regionu. LBX, dosud nejkompaktnější...