AAA AUTO v roce 2014: 63 606 prodaných vozů, meziroční růst o 12,3 %

AAA AUTO Group v roce 2014 prodala celkem 63 613 vozů, což znamená meziroční zvýšení prodejů o 12,3 %.

Na rok 2015 chystá skupina další mezinárodní i regionální expanzi

– další rozvoj své exkluzivní značky Mototechna a zaměří se na B2B segment. V tomto roce skupina očekává další růst počtu prodaných vozů v podobném tempu jako v roce 2014.

 „Díky stále rostoucí poptávce a většímu podílu na jednotlivých trzích se nám podařilo překonat plánovaný cíl 63 000 vozů a rok 2014 jsme uzavřeli dosažením nového rekordu 63 613 aut, s meziročním růstem 12,3 %. To je náš nejlepší výsledek od roku 2007, kdy jsme ovšem měli více poboček. V roce 2015 očekáváme pokračování růstu prodejů v podobném tempu, bude ale samozřejmě záležet na celkovém stavu ekonomiky,“ řekla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

Průměrná cena automobilu byla v roce 2014 170 000 Kč.

Z celkového množství prodaných aut jich 4643 putovalo v rámci exportu do zahraničí. Pod značkou Mototechna, která se specializuje na prodej zánovních a luxusních vozů, prodala skupina AAA AUTO v roce 2014 celkem 9023 automobilů. Nejvíce aut se v rámci skupiny loni prodalo v srpnu (5 947), v České republice se nejvíce aut prodalo v měsíci březnu (3 900).

Na rok 2015 společnost naplánovala další expanzi.

„Jak jsme již informovali, brzy se vrátíme na polský trh. Nejdříve znovu otevřeme naší pobočku pro Varšavu v Piasecznu, další pobočky budou následovat dle její úspěšnosti. Budeme rovněž pokračovat v naší regionální expanzi, a to jak rozšiřováním stávajících autocenter, tak otevíráním nových v městech s více než 40 000 obyvateli. Rádi bychom během tohoto roku otevřeli 1-2 pobočky v České republice, na Slovensku a v Maďarsku, již máme některé lokality vytipované,“ uvedla Karolína Topolová.

Skupina se v roce 2015 také zaměří na některé specifické segmenty. „V posledním roce jsme zaznamenali výrazné zvýšení prodejů ojetých vozů firmám a živnostníkům. Proto se chystáme výrazně posílit spektrum služeb pro tento typ zákazníků. Naší výhodou je, že jsme schopni flexibilně dodávat malé flotily do deseti vozů kdekoliv v celé zemi, díky naší husté síti poboček. Také se více zaměříme na rostoucí segment zánovních a luxusních ojetých vozů, které prodáváme pod značkou Mototechna,“ dodala Karolína Topolová.

Přehled nejprodávanějších ojetých vozů v 35 autocentrech AAA AUTO v roce 2014:

  ČR Slovensko Maďarsko Rusko
1. Škoda Octavia Škoda Fabia Opel Astra           Ford Focus
2. Škoda Fabia Škoda Octavia Ford Focus Opel Astra
3. VW Golf VW Passat VW Golf Ford Mondeo
4. VW Passat VW Golf VW Passat Mazda 3
5. Ford Focus Ford Focus Suzuki Swift Nissan Qashqai

 Zdroj: Temper Comunnication, a.s.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modely Peugeot v čele tří segmentů

Modely Peugeot v čele tří segmentů

Peugeot v ČR navázal na rekordní loňský rok dalšími úspěšnými měsíci, navíc s markantními nárůsty. V únoru Peugeot registroval 1227 vozů, dosáhl podílu na trhu 6,01 % a 4. pozice na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA AUTO hlavním partnerem Centra Paraple, které si letos připomíná 25 let své existence

ŠKODA AUTO hlavním partnerem Centra...

Mladoboleslavská automobilka se stává hlavním partnerem Centra Paraple, jemuž zapůjčila 3 osobní automobily Centrum Paraple letos slaví 25 let své existence, se značkou ŠKODA spolupracuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA AUTO vybuduje v České republice 7 000 dobíjecích bodů pro elektromobily

ŠKODA AUTO vybuduje v České republice 7...

Investice přibližně 32 milionů euro do výstavby nabíjecích stanic pro elektromobily ve třech českých závodech ŠKODA AUTO do roku 2025 Více než 300 dobíjecích bodů je již v interním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Premiéra Michelin v Ženevě: MICHELIN Pilot Sport 4 SUV – nová sportovní pneumatika pro luxusní SUV

Premiéra Michelin v Ženevě: MICHELIN...

Během mezinárodního autosalonu v Ženevě představila firma Michelin inovativní sportovní pneumatiku MICHELIN Pilot Sport 4 SUV pro vysokovýkonné vozy SUV. Pneumatika bude k dispozici v 53 rozměrech...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nevšední možnosti originálního příslušenství: Nový SEAT Tarraco nabídne širokou škálu personalizace a příplatkové výbavy

Nevšední možnosti originálního...

SEAT s modelem Tarraco úspěšně vstoupil do segmentu velkých SUV Tarraco nabídne širokou škálu jedinečné personalizace, kvalitu, prvotřídní design i moderní konektivitu Nabídka zahrnuje jak...