AAA AUTO se vrací do Maďarska – na první pobočce v Budapešti již Společnost zahájila výkup vozů

AAA AUTO se po pěti letech vrací na maďarský trh s cílem stát se s 1000 vozy na jednom místě opět největším obchodníkem s ojetými automobily v zemi.

Začátkem února AAA AUTO zahájila výkup vozů a provoz call centra

, v březnu se rozjede prodej a plný provoz včetně poskytování finančních služeb zahájí pobočka ve Fótu v dubnu. „Chceme se výrazně odlišit od konkurence stářím aut a počtem najetých kilometrů – budeme nabízet v průměru mladší a méně ojetá vozidla. Během roku se chceme stát největším obchodníkem s ojetinami v zemi. Chtěli bychom z naší pobočky v Budapešti výhledově nabízet až 1000 automobilů z jednoho místa – to bude naše největší konkurenční výhoda,“ uvedla k mezinárodní expanzi generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. Pobočka AAA AUTO pro Budapešť sídlí v místě bývalé pobočky uzavřené v průběhu světové finanční krize před téměř pěti lety. Celková plocha pobočky je 25000 m2. O zákazníky a vystavené vozy se zde bude starat přes čtyřicet zaměstnanců.

AAA AUTO si chce kromě nabídky kvalitních vozů získat maďarské zákazníky také službami „šitými na míru“. „Jde zejména o výkup vozů v hotovosti a mobilní výkup přímo na místě určeném zákazníkem. To jsou služby, které jsou například v České republice již zcela běžné, ale v Maďarsku absolutně unikátní,“ uvedla Topolová. Jako je to běžné i v ostatních zemích, kde AAA AUTO působí, i v Maďarsku bude již od zahájení prodeje možno přímo na pobočce vyřídit nákup vozu na splátky. „Zákazníci budou mít pro nákup vozu na úvěr na výběr z nabídek čtyř partnerů z řad etablovaných hráčů na maďarském trhu. Budeme rovněž zprostředkovávat havarijní pojištění a povinné ručení. Dalším produktem bude také pojištění mechanických a elektrických závad vozů ve spolupráci se společností Lloyd‘s of London,“ řekla Topolová.

Lokální telefonní číslo na call centrum společnosti sídlící v Praze

– je při volání z území Maďarska 1 810 0000 a jeho provozní doba je 8:00 až 20:00, sedm dní v týdnu. Zákazníkům je k dispozici dvacet pět maďarsky mluvících operátorů. Webová prezentace společnosti včetně nabídky automobilů se nachází na adrese www.aaaauto.hu. „Hlavním marketingovým nástrojem při našem návratu na maďarský trh bude intenzivní TV kampaň, která je v Maďarsku klíčovým médiem. Jako na všech ostatních trzích spolupracujeme s leadery trhu, jakými jsou největší auto-moto servery, nejpopulárnější rozhlasové stanice a komerční TV. Po zkušenostech v jiných zemích i zde využijeme ověřené spojenectví s globální mediální sítí Havas, díky jejíž síle můžeme své mediální kampaně nastavit dle našich potřeb i na startu svého návratu na maďarský trh,“ řekla Topolová.

AAA AUTO Group v roce 2013

– prodala 56 648 vozů, což znamená meziroční zvýšení o 10,3 % a návrat k tempu růstu z předkrizového období. Nejsilněji rostoucím trhem bylo se 17,4 % meziročního zvýšení prodejů pro skupinu Rusko, kde bylo autocentrum v rámci mezinárodní expanze otevřeno v roce 2011. V Maďarsku společnost provozovala v letech 2006-2009 postupně až 7 poboček. Ze země se následně stáhla z důvodu zhroucení zdejšího trhu s ojetými automobily v důsledku dopadů světové finanční krize. „Vždy jsme měli v plánu se do Maďarska vrátit, proto jsme si většinu nemovitostí ponechali. To nám nyní výrazně pomáhá v návratu na zdejší trh. Rovněž jsme rádi, že se k nám vracejí naši bývalí zaměstnanci, čehož si velmi vážíme,“ uzavřela Topolová.

 

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jak si poradit, když s autem zapadnete ve sněhu

Jak si poradit, když s autem zapadnete ve...

Projížďka autem zimní zasněženou krajinou je pro spolujezdce pohádková. Řidič však musí být ve střehu, protože jízda je ošemetná a při chvilce nepozornosti můžete zapadnout. To je pak...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT Tarraco, bez výmluv

Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT...

Světová premiéra inspirující televizní reklamy na nové SUV značky SEAT Mezinárodní kampaň byla připravena reklamní agenturou C14torce SEAT tento týden spouští mezinárodní televizní kampaň...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai opět získává prestižní ocenění za nejmodernější design: iF Design Award obdržel již pátým rokem v řadě

Hyundai opět získává prestižní...

Hyundai Motor získal ocenění iF Design Award pátým rokem v řadě: letošními laureáty jsou model Palisade a koncepční vůz Le Fil Rouge Hyundai pokračuje ve své ambici zpřístupňovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE NAHLÉDNOUT DO INTERIÉRU PROTOTYPU ELEKTROMOBILU, KTERÝ SMĚŘUJE NA ŽENEVSKÝ AUTOSALON

SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE...

Společnost Honda nechala poprvé krátce nahlédnout do interiéru prototypu svého kompaktního elektromobilu V přístrojové desce na celou šířku vozu se snoubí čistý a střídmý design s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Neobvyklá povolání v automobilovém průmyslu: Automobilový sochař

Neobvyklá povolání v automobilovém...

Modeláři dávají automobilu tvar pomocí syntetické hlíny, z níž vytvářejí model v životní velikosti Nové technologie toto řemeslo nevytlačily, protože se jedná o klíčový aspekt...