AAA AUTO po čtvrtstoletí na trhu přivítalo dvoumiliontého zákazníka

V roce, kdy největší prodejce ojetých vozů ve střední Evropě slaví čtvrtstoletí existence, ve středu 27.9.2017 AAA AUTO přivítalo svého dvoumiliontého zákazníka: paní Nelu Müllerovou:

Nela Müllerová si z pražské pobočky odvezla vůz VW Golf 2.0TDi ve verzi kombi

K vozu dostala z rukou generální ředitelky AAA AUTO International Karolíny Topolové tankovací kartu s palivem na rok zdarma. S překonáním hranice dvou milionů zákazníků úzce souvisí překonání padesáti tisícové hranice prodaných aut v prvních devíti měsících tohoto roku, kterého společnost v rámci celé skupiny dosáhla již na začátku září.

Nela Müllerová důvod pořízení vozu vysvětlila:

„Nebyla jsem pevně přesvědčená o tom, že to bude právě Golf. Potřebovala jsem auto ve čtyřkolce, a s tažným zařízením alespoň na dvě tuny, protože vozím koně,“ „Nebylo to poprvé, kdy jsem kupovala auto v Áčkách. Bylo to třetí auto a tři jsem Áčkům prodávala.“  

Během posledních pětadvaceti let AAA AUTO prodal svůj vůz milion lidí

– a stejný počet zde ojetý automobil zakoupil. Celkový počet zákazníků AAA AUTO se tak přiblížil téměř pětině obyvatel celé České republiky.

Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová, která shodou okolností zároveň minulý týden oslavila pět let ve funkci nejvyššího managera „Áček“, řekla:

„Podle zatím ještě stále předběžných odhadů letos prodáme jistě více než sedmdesát tisíc vozů, a tak dosáhneme počtu až sto padesáti tisíc obsloužených zákazníků jen za letošní rok. Již ode dneška začínáme pomalu útočit na hranici dvou a půl milionu, kterou bychom mohli při současném tempu obchodování překonat v roce 2020.” 

Aby AAA AUTO takovýto nápor zájemců o prodej a nákup automobilu zvládlo, provozuje jedno z největších call center v České republice.

„V našem Kontaktním centru pracuje na 200 operátorů, kteří jsou k dispozici zákazníkům sedm dní v týdnu ve čtyřech zemích, od rána do pozdních večerních hodin. Další statisíce požadavků vyřizujeme prostřednictvím našich webových stránek a e-mailové komunikace. Největší nároky jsou samozřejmě kladeny na zaměstnance na našich 42 pobočkách. Ti se starají o to, abychom každodenní nápor zájemců o prodej nebo výkup automobilů zvládli k jejich spokojenosti,“ zdůraznila Topolová.

Vysoký počet zákazníků, který jen za první pololetí dosáhl meziročního růstu více než o desetinu, je podle Topolové výsledkem orientace společnosti na maximální zákaznickou spokojenost:

„Naši zaměstnanci procházejí pravidelnými školeními v přístupu k zákazníkům. Organizujeme interní i externí mystery shoppingy, abychom si ověřili úroveň zákaznické péče nejen na call centru, ale i na pobočkách. Zákazník se může s jakýmkoliv podnětem obrátit ať už přímo na mě prostřednictvím e-mailu zveřejněného na našem webu, nebo na zákaznického ombudsmana Milana Smutného,“ vysvětlila Karolína Topolová. „Klienty po návštěvě v AAA AUTO kontaktujeme, abychom od nich získali zpětnou vazbu a jejich konkrétní hodnocení úrovně naší péče. V celé společnosti i podle jednotlivých poboček nám tzv. Net Promoter Score (NPS) umožňuje včas identifikovat slabší místa. Na ta se pak zaměřujeme a naše zaměstnance doškolujeme tak, aby naše autocentra opouštěli opravdu spokojení zákazníci,“ dodala.

Skupina AAA AUTO působí na trhu již 25 let.

Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 2 miliony zákazníků. Skupina prodá ročně téměř 70 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčcích CZECH TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Pro rok 2017 se stala i držitelem prestižního ocenění Superbrands a umístila se na 2. místě v celoevropské soutěži European Business Awards 2016/2017. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže, HET ligy.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Dvořákova 304, 346 01 - Horšovský Týn
379 412 279
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen zahájil odpočítávání do zahájení výroby prvního modelu I.D. –  100 týdnů před spuštěním výroby

Volkswagen zahájil odpočítávání do...

Šéf značky Diess: „Přípravy na novou éru cenově dostupné elektrické mobility vstupují do poslední fáze.“ Největší produktová a technická ofenziva v historii značky Volkswagen –...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - MOIA, nově založená společnost koncernu Volkswagen pro oblast mobility, představuje pouhý rok po svém vzniku komplexní koncept spolujízdy

MOIA, nově založená společnost...

MOIA poskytuje nové možnosti mobility, které výrazně sníží intenzitu dopravy ve velkých městech. Startup představuje svůj „ekosystém“ – pro spolujízdu s misí „O milion vozů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizovaný Volkswagen Golf Sportsvan – prodej zahájen →  Nový Golf Sportsvan lze objednávat za ceny od 454 900 Kč

Modernizovaný Volkswagen Golf Sportsvan...

 Vytříbený styl, více bezpečnosti, komfortu a praktičnosti, tři výbavové linie, po dvou motorech TSI a TDI. Volkswagen završuje modernizaci modelové řady Golf – spuštěním prodeje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Porsche ČR startuje projekt QHERO na podporu mladých talentů v autobranži: cílem projektu je motivace studentů k aktivnímu zájmu o obor a praxi

Porsche ČR startuje projekt QHERO na...

QHERO, projekt komplexní podpory škol a studentů automobilového zaměření, zahájili v Integrované střední škole automobilní v Brně jednatelé společnosti Porsche Česká republika Vratislav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen otevřel v pondělí 6. listopadu ve Wolfsburgu nové centrum WEZ (Windkanal-Effizienz-Zentrum), vybudované v rámci dosud největší modelové a technické ofenzivy značky

Volkswagen otevřel v pondělí 6....

WEZ s aerodynamickým tunelem a dalšími pracovišti pro zvyšování hospodárnosti vozidel patří mezi nejmodernější a nejefektivnější centra svého druhu v automobilovém průmyslu. WEZ...