Hyundai opět mezi nehodnotnějšími světovými značkami

Automobilka Hyundai si již třetí rok po sobě drží postavení mezi čtyřicítkou nejhodnotnějších značek světa.

Podle nejnovějších žebříčku Interbrands

– jí v celkovém hodnocení patří 35. příčka. Hodnota značky vzrostla na 13,2 miliardy USD, což představuje nárůst o 5,1% oproti předchozímu roku.

Wonhong Cho, generální ředitel společnosti Hyundai Motor Company, uvedl:

„Hyundai Motor má v plánu stát se symbolem životního stylu, a proto pracujeme na naší značce Modern Premium a vstupujeme do stále nových oblastí automobilismu, abychom zákazníkům umožnili poznat naši značku co nejlépe.“ 

Hyundai Motor loni prodal celosvětově 4,86 milionu aut

– a mezi automobilkami mu patří šesté místo před Audi, Nissan, Volkswagen a Porsche. Automobilka Škoda v hodnocení vůbec nefiguruje. Korejský výrobce tak od roku 2005 zaznamenal čtyřnásobný nárůst hodnoty značky, a to z 3,5 miliardy amerických dolarů na současnou rekordní hodnotu.

Mike Rocha, globální ředitel Interbrand vysvětlil :

„Klíčovým prvkem udržitelného růstu značky Hyundai Motor byl a je jeho trvalý rozvoj vize budoucí mobility, a to i navzdory tvrdým tržním podmínkám.“ 

Rozšíření produktové nabídky

Kromě udržení pozice na největších trzích posílil Hyundai Motor své globální produktové portfolio tím, že na trh uvedl nový kompaktní SUV Kona. Nový model získal v prvním měsíci od zahájení prodeje více než 10 000 předběžných objednávek a ukázal tak svůj potenciál v rychle se rozvíjejícím segmentu. Automobilka také uvedla model i30N, první model vysoce výkonné řady N. Nový vůz čerpá ze zkušeností Hyundai v automobilových soutěžích.

Do roku 2020 plánuje automobilka uvést na trh 15 ekologických vozidel, včetně již představeného IONIQ Electric a vozidla s palivovými články.

Značka s globálním vlivem

Hyundai postupně posiluje svou pozici díky dlouhodobému partnerství a sponzorství významných uměleckých instalací v Tate Modern (Londýn) a Los Angeles County Museum of Art (LACMA). Automobilka také otevřela největší Hyundai Motorstudio v Goyangu v Jižní Koreji, což je kulturní centrum, kde přímo komunikuje se zákazníky o inovačních tématech a budoucích technologiích.

Hyundai Motor předává svou filozofii Modern Premium

– prostřednictvím řady významných globálních marketingových kampaní. Během finále sezóny NFL přišla s kampaní „Lepší Super Bowl“, která umožnila členům vojenské služby sledovat hru se svou rodinou prostřednictvím satelitní techniky a 360° kamer. Automobilka získala více než 41 milionů sledování a řadu pozitivních recenzí.

Úspěch zaznamenala také kampaň „Shackleton’s Return“

– ve které vnuk legendárního polárního průzkumníka sir Ernesta Shackletona, zkoumal Antarktidu v sériově vyráběném voze Santa Fe. Během dvou měsíců od zahájení kampaně přesáhla 140 milionů zhlédnutí na YouTube, což je nejvyšší počet zobrazení automobilové kampaně.

Společnost Hyundai Motor Co.,

– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje devět výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2016 prodala 4,9 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5 300 dealerství a showroomů. Hyundai je také první automobilkou na světě, která sériově vyrábí ekologické vodíkové vozy Fuel Cell.

Na českém trhu prodeje značky od roku 2007 setrvale rostou

V roce 2016 Hyundai v ČR prodal 20 496 osobních automobilů a dlouhodobě představuje nejrychleji rostoucí značkou na zdejším trhu. Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na adrese:

www.hyundai.com

nebo na českých webových stránkách:

www.hyundai.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - První český hybridní vůz. Nový Hyundai Tucson s technologií MHEV 48 V.

První český hybridní vůz. Nový...

Společnost Hyundai spustila 1. června 2018 v Nošovicích u Frýdku-Místku výrobu hybridního modelu Tucson s technologií MHEV 48 V. Jedná se tak o první hybridní vůz vyráběný na území České...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - IONIQ Electric již podruhé v řadě zvítězil v anketě o „šampiona zůstatkové ceny“

IONIQ Electric již podruhé v řadě...

Auto Bild a Schwacke ocenily Hyundai IONIQ Electric podruhé v řadě jako „Šampiona zůstatkové hodnoty“ v kategorii elektromobilů IONIQ Electric má i nadále nejstabilnější hodnotu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vyrobeno přes šest set tisíc motorových vozidel

Vyrobeno přes šest set tisíc...

AutoSAP zveřejňuje výsledky výroby vozidel za leden – květen 2018 Do května bylo v ČR vyrobeno celkem 627 664 motorových vozidel Daří se výrobě a odbytu autobusů Výroba osobních automobilů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai uzavřel dlouhodobé partnerství s Atlético de Madrid

Hyundai uzavřel dlouhodobé partnerství...

Hyundai Motor se stane globálním automobilovým partnerem desetinásobných mistrů nejvyšší španělské fotbalové soutěže La Liga Od příští sezony bude logo Hyundai na rukávech všech dresů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai jako první zavádí revoluční službu „Zavolejte si svého prodejce“

Hyundai jako první zavádí revoluční...

Pro značku Hyundai je zákaznická spokojenost prvořadá a zákazníci mají nyní možnost zdarma využít rozšířených služeb prodejního servisu. Ještě vyšší míru pohodlí a dostupnost služeb...