Hyundai opět mezi nehodnotnějšími světovými značkami

Automobilka Hyundai si již třetí rok po sobě drží postavení mezi čtyřicítkou nejhodnotnějších značek světa.

Podle nejnovějších žebříčku Interbrands

– jí v celkovém hodnocení patří 35. příčka. Hodnota značky vzrostla na 13,2 miliardy USD, což představuje nárůst o 5,1% oproti předchozímu roku.

Wonhong Cho, generální ředitel společnosti Hyundai Motor Company, uvedl:

„Hyundai Motor má v plánu stát se symbolem životního stylu, a proto pracujeme na naší značce Modern Premium a vstupujeme do stále nových oblastí automobilismu, abychom zákazníkům umožnili poznat naši značku co nejlépe.“ 

Hyundai Motor loni prodal celosvětově 4,86 milionu aut

– a mezi automobilkami mu patří šesté místo před Audi, Nissan, Volkswagen a Porsche. Automobilka Škoda v hodnocení vůbec nefiguruje. Korejský výrobce tak od roku 2005 zaznamenal čtyřnásobný nárůst hodnoty značky, a to z 3,5 miliardy amerických dolarů na současnou rekordní hodnotu.

Mike Rocha, globální ředitel Interbrand vysvětlil :

„Klíčovým prvkem udržitelného růstu značky Hyundai Motor byl a je jeho trvalý rozvoj vize budoucí mobility, a to i navzdory tvrdým tržním podmínkám.“ 

Rozšíření produktové nabídky

Kromě udržení pozice na největších trzích posílil Hyundai Motor své globální produktové portfolio tím, že na trh uvedl nový kompaktní SUV Kona. Nový model získal v prvním měsíci od zahájení prodeje více než 10 000 předběžných objednávek a ukázal tak svůj potenciál v rychle se rozvíjejícím segmentu. Automobilka také uvedla model i30N, první model vysoce výkonné řady N. Nový vůz čerpá ze zkušeností Hyundai v automobilových soutěžích.

Do roku 2020 plánuje automobilka uvést na trh 15 ekologických vozidel, včetně již představeného IONIQ Electric a vozidla s palivovými články.

Značka s globálním vlivem

Hyundai postupně posiluje svou pozici díky dlouhodobému partnerství a sponzorství významných uměleckých instalací v Tate Modern (Londýn) a Los Angeles County Museum of Art (LACMA). Automobilka také otevřela největší Hyundai Motorstudio v Goyangu v Jižní Koreji, což je kulturní centrum, kde přímo komunikuje se zákazníky o inovačních tématech a budoucích technologiích.

Hyundai Motor předává svou filozofii Modern Premium

– prostřednictvím řady významných globálních marketingových kampaní. Během finále sezóny NFL přišla s kampaní „Lepší Super Bowl“, která umožnila členům vojenské služby sledovat hru se svou rodinou prostřednictvím satelitní techniky a 360° kamer. Automobilka získala více než 41 milionů sledování a řadu pozitivních recenzí.

Úspěch zaznamenala také kampaň „Shackleton’s Return“

– ve které vnuk legendárního polárního průzkumníka sir Ernesta Shackletona, zkoumal Antarktidu v sériově vyráběném voze Santa Fe. Během dvou měsíců od zahájení kampaně přesáhla 140 milionů zhlédnutí na YouTube, což je nejvyšší počet zobrazení automobilové kampaně.

Společnost Hyundai Motor Co.,

– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje devět výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2016 prodala 4,9 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5 300 dealerství a showroomů. Hyundai je také první automobilkou na světě, která sériově vyrábí ekologické vodíkové vozy Fuel Cell.

Na českém trhu prodeje značky od roku 2007 setrvale rostou

V roce 2016 Hyundai v ČR prodal 20 496 osobních automobilů a dlouhodobě představuje nejrychleji rostoucí značkou na zdejším trhu. Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na adrese:

www.hyundai.com

nebo na českých webových stránkách:

www.hyundai.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Na český trh vstupuje ostrá verze Hyundai i30 N (velmi podrobná informace)

Na český trh vstupuje ostrá verze...

 Hyundai i30 N poskytuje mimořádné potěšení z jízdy pro každého „N“, zrozené v Namyangu a přivedené k dokonalosti na Nürburgringu symbolizuje hbitost v šikanách i esenci vývoje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zcela nový elektromobil Hyundai IONIQ Electric má k dispozici město Uherské Hradiště

Zcela nový elektromobil Hyundai IONIQ...

Jeden z nejmodernějších elektromobilů na současném trhu zaměstnanci městského úřadu přijali od zástupců automobilky Hyundai. Čistě elektrický vůz má sloužit pro běžné služební cesty...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Expedice prvních vozů Hyundai i30 N ze závodu Hyundai Motor Manufacturing Czech

Expedice prvních vozů Hyundai i30 N ze...

Včera po 13. hodině odpoledne vyjel z brány nošovického závodu Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) první náklaďák s osmi vozy Hyundai i30 N, určenými pro Německo, kde se prvních sto...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Projekt „Běháme s Hyundai pro SOS dětské vesničky“ vyvrcholil společným závodem. Celkem přinesl 65 349 Kč.

Projekt „Běháme s Hyundai pro SOS...

Projekt má za cíl podporovat neziskovou organizaci SOS dětské vesničky. Za každý uběhnutý kilometr darovala společnost Hyundai – na konto organizace tři koruny. Díky dobrovolníkům z řad...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Rekordní prodeje Hyundai: od začátku roku prodal v ČR již 14 126 vozů

Rekordní prodeje Hyundai: od začátku...

Nejprodávanějším modelem značky byl v srpnu Hyundai i30. Automobilka Hyundai prodala na českém trhu od začátku roku již 14 126 vozů Jde o více než 6% nárůst oproti stejnému období...